DDuck Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3703 Skrevet 29. august 2010 (endret) Nå har vi sett Toy Story 3 sammen med D Den var ganske morsom, men som den hormonella som jeg (enda) er måtte jeg felle noen tårer også Ælen bare lo av meg Endret 29. august 2010 av dinedama
Devilina Skrevet 29. august 2010 #3704 Skrevet 29. august 2010 Takk for oppskrift nå skal jeg søren meg ha en strikke kveld med ei venninne og barnefri
DDuck Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3706 Skrevet 29. august 2010 Takk for oppskrift nå skal jeg søren meg ha en strikke kveld med ei venninne og barnefri Oooh barnefri tilogmed Ja de er super enkle å strikke Jeg strikker en vott på noen timer Du likte filmen du også? Ja den var gøy Men vi hadde lastet den ned da så lydkvaliteten var ikke all verden, men alikevel veldig gøy
Store My Skrevet 29. august 2010 #3707 Skrevet 29. august 2010 Broren min anbefalte meg toy story 3 i dag, faktisk. Må bare komme meg så langt..
Minttu Skrevet 29. august 2010 #3708 Skrevet 29. august 2010 Jeg lo godt av filmen Og Ken da.. Han likte jeg
DDuck Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3709 Skrevet 29. august 2010 Ken var vel litt for sossete for min smak
Minttu Skrevet 29. august 2010 #3710 Skrevet 29. august 2010 Han var morsom, det var artig da han prøvde på seg klær, for noen uttrykk
Tusle Skrevet 30. august 2010 #3712 Skrevet 30. august 2010 Haha, syns slutten var så fantastisk jeg, når jordbærbamsen fikk som fortjent Uten å avsløre for mye.
DDuck Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3713 Skrevet 30. august 2010 Jeg syns litt synd i jorbærbamsen jeg.. Den var så fin å se på liksom
Disco Biscuit Skrevet 30. august 2010 #3714 Skrevet 30. august 2010 Tror jeg må se Toy Story 3 jeg, for her ble det litt vel internt for at jeg klarer å henge med
DDuck Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3716 Skrevet 30. august 2010 Nå er jeg egentlig ferdig med alle vottene jeg skulle strikke, men jeg tror jeg skal strikke et par til til Dina Må jo ha med litt forskjellige farger slik at vi kan matche vottene med antrekkene Tidlig krøkes Men egentlig er jeg litt lei av å stikke dem nå som jeg har strikket tre par på kort tid... :klø: Ælen har vært en ræser med ryddesaga si i dag og fjernet masse stygge rosebusker som har grodd helt ut av sine gode røtter Så nå er det klart til graving av tomt Fikk forøvrig melding om at gravemannen ikke kunne komme i dag, men kanskje i morgen.. Men jeg har mine tvil.. han sier det ene og det andre men dukker aldri opp... så...
Spatula Skrevet 30. august 2010 #3717 Skrevet 30. august 2010 Upålitelige mennesker får jeg noia av Men la oss håpe at han dukker opp i morgen Syns jeg leste i boka de for ei lita stund siden at du hadde begynt på p-pillene igjen (i allefall ordnet resept på dem) Måtte du vente til du fikk tilbake mensen, eller kunne du bare starte den dagen du hentet dem ut? Spedbarnstid... Jeg er klar som et egg jeg..
Minttu Skrevet 30. august 2010 #3718 Skrevet 30. august 2010 Jeg syns litt synd i jorbærbamsen jeg.. Den var så fin å se på liksom Jeg også, helt til slutten liksom, da ble jeg sur på'n
DDuck Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3719 Skrevet 30. august 2010 Upålitelige mennesker får jeg noia av Men la oss håpe at han dukker opp i morgen Syns jeg leste i boka de for ei lita stund siden at du hadde begynt på p-pillene igjen (i allefall ordnet resept på dem) Måtte du vente til du fikk tilbake mensen, eller kunne du bare starte den dagen du hentet dem ut? Spedbarnstid... Jeg er klar som et egg jeg.. Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne begynne rett på dem Det var cerazette da.. vet ikke om det er annerledes for de andre typene Men jeg fikk jo tanta like før jeg startet med dem Og siden jeg begynte på dem har jeg gått å småblødd omtrent hele tiden sånn brunt siste-dagen-av-mensen-blod (sorry detaljene altså) Og det er 6 uker siden :dåne: De dagene som ikke har vært preget av drittblod har blitt utnyttet godt for å si det sånn.. Det er gørr med gørr.. Jeg også, helt til slutten liksom, da ble jeg sur på'n Joa.. men han var jo søt uansett
Trampe Skrevet 30. august 2010 #3720 Skrevet 30. august 2010 Cerazette er jo sånn at enten mister man mensen helt, eller så har man den så og si hele tida... jeg kjenner ingen andre enn meg som ikke har småblødd på den. Ei jeg kjenner blødde nesten et helt år hun :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå