Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har vi sett Toy Story 3 sammen med D :tommelopp:

Den var ganske morsom, men som den hormonella som jeg (enda) er måtte jeg felle noen tårer også :ler:

Ælen bare lo av meg :fnise:

Endret av dinedama
Skrevet

Takk for oppskrift :tommelopp: nå skal jeg søren meg ha en strikke kveld med ei venninne og barnefri ;)

Skrevet

Takk for oppskrift :tommelopp: nå skal jeg søren meg ha en strikke kveld med ei venninne og barnefri ;)

Oooh barnefri tilogmed :jepp:

Ja de er super enkle å strikke :) Jeg strikker en vott på noen timer :)

Du likte filmen du også? :):fnise:

Ja den var gøy :)

Men vi hadde lastet den ned da så lydkvaliteten var ikke all verden, men alikevel veldig gøy :jepp:

Skrevet

Broren min anbefalte meg toy story 3 i dag, faktisk. Må bare komme meg så langt..

Skrevet

Jeg lo godt av filmen :ler:

Og Ken da.. Han likte jeg :ler:

Skrevet

Ken var vel litt for sossete for min smak :ler:

Skrevet

Han var morsom, det var artig da han prøvde på seg klær, for noen uttrykk :ler:

Skrevet

Haha, syns slutten var så fantastisk jeg, når jordbærbamsen fikk som fortjent ;) Uten å avsløre for mye.

Skrevet

Jeg syns litt synd i jorbærbamsen jeg.. :sjenert: Den var så fin å se på liksom :sjenert:

Skrevet

Tror jeg må se Toy Story 3 jeg, for her ble det litt vel internt for at jeg klarer å henge med :fnise:

Skrevet

:fnise:

Ja den er absolutt verdt å se :jepp:

Skrevet

Nå er jeg egentlig ferdig med alle vottene jeg skulle strikke, men jeg tror jeg skal strikke et par til til Dina :Nikke: Må jo ha med litt forskjellige farger slik at vi kan matche vottene med antrekkene :ler: Tidlig krøkes ;)

Men egentlig er jeg litt lei av å stikke dem nå som jeg har strikket tre par på kort tid... :klø:

Ælen har vært en ræser med ryddesaga si i dag og fjernet masse stygge rosebusker som har grodd helt ut av sine gode røtter :bond:

Så nå er det klart til graving av tomt :jepp: Fikk forøvrig melding om at gravemannen ikke kunne komme i dag, men kanskje i morgen.. :snurt: Men jeg har mine tvil.. han sier det ene og det andre men dukker aldri opp... så... :jolie:

Skrevet

Upålitelige mennesker får jeg noia av :fy_fy: Men la oss håpe at han dukker opp i morgen :Nikke:

Syns jeg leste i boka de for ei lita stund siden at du hadde begynt på p-pillene igjen (i allefall ordnet resept på dem) Måtte du vente til du fikk tilbake mensen, eller kunne du bare starte den dagen du hentet dem ut? :sjenert:

Spedbarnstid... Jeg er klar som et egg jeg.. :sjenert:

Skrevet

Jeg syns litt synd i jorbærbamsen jeg.. :sjenert: Den var så fin å se på liksom :sjenert:

Jeg også, helt til slutten liksom, da ble jeg sur på'n :fnise:

Skrevet

Upålitelige mennesker får jeg noia av :fy_fy: Men la oss håpe at han dukker opp i morgen :Nikke:

Syns jeg leste i boka de for ei lita stund siden at du hadde begynt på p-pillene igjen (i allefall ordnet resept på dem) Måtte du vente til du fikk tilbake mensen, eller kunne du bare starte den dagen du hentet dem ut? :sjenert:

Spedbarnstid... Jeg er klar som et egg jeg.. :sjenert:

Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne begynne rett på dem :jepp: Det var cerazette da.. vet ikke om det er annerledes for de andre typene :)

Men jeg fikk jo tanta like før jeg startet med dem :glare: Og siden jeg begynte på dem har jeg gått å småblødd omtrent hele tiden sånn brunt siste-dagen-av-mensen-blod :sur: (sorry detaljene altså) Og det er 6 uker siden :dåne:

De dagene som ikke har vært preget av drittblod har blitt utnyttet godt for å si det sånn.. :humpe:

Det er gørr med gørr.. :snurt:

Jeg også, helt til slutten liksom, da ble jeg sur på'n :fnise:

Joa.. men han var jo søt uansett :sjenert:

Skrevet

Cerazette er jo sånn at enten mister man mensen helt, eller så har man den så og si hele tida... jeg kjenner ingen andre enn meg som ikke har småblødd på den. Ei jeg kjenner blødde nesten et helt år hun :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...