DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3781 Del Skrevet 3. september 2010 Flaks for deg ja God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3782 Del Skrevet 3. september 2010 Nå har jeg fått laget bordkortene til dåpen samt sendt ut sms-invitasjoner Sånn her blir bordkortene: De skal brettes på midten slik at de står av seg selv hvis dere skjønner Syns de ble fine jeg Enkle å lage og omtrent gratis Koster meg bare et par ark til utprinting og litt blekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. september 2010 #3783 Del Skrevet 3. september 2010 Nydelige Dina :rødme: Flotte bordkort også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. september 2010 #3784 Del Skrevet 3. september 2010 Kjekt å finne billige, men samtidig fine løsninger. Søte Dina. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. september 2010 #3785 Del Skrevet 3. september 2010 Fine! Hvilket program brukte du for å lage de? Må jo også lage bordkort snart, men orker ikke bruke så mye penger/tid på det, hehe. Når skal dere ha dåpen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3786 Del Skrevet 3. september 2010 Brukte Photoscape Vi skal ha dåp den 26.september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. september 2010 #3787 Del Skrevet 3. september 2010 Hihi, da har dere fått ordnet mye, vi skal ha 19 september, og her er ikke mer enn invitasjoner sendt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3788 Del Skrevet 3. september 2010 Kanskje det er på tide da? Men jeg er en sånn organiseringsfreak jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 3. september 2010 #3789 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, det er nok på tide Men heldigvis skal vi ikke være så mange (22) og vi skal ha det hjemme, så det er ikke så fryktelig mye å gjøre. Har ordnet en del pynt og da, siden jeg skal ta over en god del av pynten til søstra mi som nettopp arrangerte dåp, så hun slapp å bare kaste det (og jeg sparer penger ), og mamma kommer og hjelper meg med å dekke bord osv. Har tenkt ut hvordan det skal være da.. Problemet her er vel mest maten, jeg er for gjerrig til å bestille, så har bestemt meg for å gjøre det selv Hvor mange skal dere være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3790 Del Skrevet 3. september 2010 Skjønner den med å være gjerrig Hadde ikke lyst å bestille i det hele tatt, men jeg har ihvertfall ikke lyst å stille meg opp å lage den Ikke kan jeg det og ikke orker jeg, så da ble det bestillings Vi blir 23 voksne til middag om alle kommer Og 4 barn med Dina, men to av dem er småspiste og to er babyer så vi har bestilt til 23 stk Så har vi invitert litt flere venner og våre tanter og onkelr og søskenbarn til kaffe og kaker etterpå Tilsammen blir vi vel ca 40-50 stk Om alle kommer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. september 2010 #3791 Del Skrevet 3. september 2010 Brukte Photoscape Vi skal ha dåp den 26.september Har ikke greie på sånn bilde redigering, men er det programet enkelt å bruke? Er jo så greit å lage sånt noe selv Knall fint bordkort var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3792 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er ikke noe flink med sånne programmer og jeg får det til, så jeg mener at det skal være riiiimelig enkelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3793 Del Skrevet 4. september 2010 En ny dag I dag har vi satt Lisja i vippestolen på badet så fikk vi endelig dusje sammen igjen :rødme: Det har vært stusselig å dusjet alene i tre månder når man har vært vant med å dusje sammen før Og du verden så mye bedre plass det var i dusjen nå til oss begge Så gikk jeg i kleskapet etterpå og tok på meg den minste buksa jeg har Sitter som et skudd Litt stor nederst i lårene faktisk Det er en grå dag i dag, så jeg regner ikke med Ælen gidder å gjøre noe ute i tomta.. Selv om jeg syns han skal det Og egentlig burde vi dra på byggvarehandelen å kjøpe sement og armeringsjern også, og de stenger om en time men her har vi det tydeligvis ikke travelt.. Så da kommer det ikke til å bli gjort noe i morgen heller siden han da har unnskyldningen om at han ikke har det han trenger Og så kommer han i gang seeeeent på mandag for da må han jo gjøre alt han ikke har giddet å gjøre nå i helga... Men jeg har iallefall ei lita bukse på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. september 2010 #3794 Del Skrevet 4. september 2010 for lita bukse - og på Ælen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3795 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har pisket han litt verbalt sånn at nå ringer han iallefall for å høre om de har varene han trenger der Så får han dra ned å fikse det mens jeg og Lisja spiser pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2010 #3796 Del Skrevet 4. september 2010 Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3797 Del Skrevet 4. september 2010 Du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. september 2010 #3798 Del Skrevet 4. september 2010 Så deilig med dusj sammen, det lengter jeg etter nå altså......og ja kan tenke meg det var bedre plass og hurra for at du passer i "your skinny pants" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3799 Del Skrevet 5. september 2010 I dag er vi snørrete og har vondt i halsen begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. september 2010 #3800 Del Skrevet 5. september 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå