Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Gjesp:

Jeg er trøtt jeg...

Tror jeg skal la Ælen være alenefar litt så skal jeg gå ut i skogen en liten tur å plukke blåbær :Nikke:

Slik at jeg kan belønne hardt arbeid med blåbærmuffins en dag.. :sjenert: Evt pannekaker med nyrørt blåbærsyltetøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute i skogen og skulle plukke blåbær, men jeg har aldri opplevd at det har vært så lite bær før :dåne: Fikk kanskje en ussel kaffekopp med bær på 3 kvarter! :snurt:

Men men... det var masse kreklingbær og tyttebær der iallefall, så det kan jeg jo plukke :Nikke: Ikke det at vi spiser noen av dem så da er det vel kanskje ikke vits? :rolleyes:

Ellers har jeg fått bestilt dåpskake og koldtbord i dag :Nikke: Vi har også fått innkalling til dåpssamtale på tirsdag som kommer..

Nå er det bare å finne ut hvor man skal få penger til å betale for sulamitten fra.. :sukk: Og engasejre kakebakere... og invitere..

Og siden vi har så dårlig råd blir det rett og slett invitering via SMS.. har ikke råd til invitasjoner og frimerker.. alt som kan spares på sparer vi.. høres det kjipt ut? :(

Forbanna NAV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Nav forvaltning for ditt distrikt, og hør hva de mangler for å utbetale pengene dine :Nikke: Det gjør alltid jeg for å få fortgang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida vi har fått pengene nå... men siden jeg er sykemeldt og selvstendig næringsdrivende får jeg bare 65% av lønna... og så hadde de betalt ut foreldrepengene til Ælen's gamle kontonr og brukte en måned på å få fikset det, så vi lå så i bakevja med regninger at når vi først fikk penger gikk alt på huslån og forfalte regninger omtrent :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Sånn var det for oss en stund også, NAV rotet til så mannen ikke fikk sykepenger, og når man først har havnet "bakpå" er det vanskelig å hente seg inn igjen.. :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... det er så himla kjedelig å bli liggende på etterskudd...

Heldigvis har vi en "buffer" på coop kontoen vår som vi kan hente ut for å finansiere ca halvparten av dåpen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bor et lite stykke unna bodø.. :sjenert:

Her pleier det å være både varmest i landet og kaldest i landet flere ganger iløpet av året.. ligger i en så gryte på en måte slik at enten blir det veldig varmt eller veldig kaldt...

Men sommeren her har ikke vært noe å skryte av i år.. :sur:

Nå er gradestokken kommet på plussiden og sola skinner som bare juling, så nå skal jeg stå opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor et lite stykke unna bodø.. :sjenert:

Flaks! :ler2:

Har ei venninne som bodde der oppe (flyttet nettopp), og i sommer når jeg lå i hagen og koste meg med 25 grader og sånn, fikk jeg sms fra henne om at hun hadde 5 grader.. :twisted:

God helg!

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...