DDuck Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3761 Del Skrevet 2. september 2010 Du er flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. september 2010 #3762 Del Skrevet 2. september 2010 Den var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2010 #3763 Del Skrevet 2. september 2010 Fin sang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #3764 Del Skrevet 2. september 2010 Artig sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3765 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg er trøtt jeg... Tror jeg skal la Ælen være alenefar litt så skal jeg gå ut i skogen en liten tur å plukke blåbær Slik at jeg kan belønne hardt arbeid med blåbærmuffins en dag.. Evt pannekaker med nyrørt blåbærsyltetøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. september 2010 #3766 Del Skrevet 2. september 2010 genial sang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. september 2010 #3767 Del Skrevet 2. september 2010 Så bra sang! Det hørtes godt ut, Dinedama! Godt å få vært litt alene, og få rørt seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3768 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg var ute i skogen og skulle plukke blåbær, men jeg har aldri opplevd at det har vært så lite bær før :dåne: Fikk kanskje en ussel kaffekopp med bær på 3 kvarter! Men men... det var masse kreklingbær og tyttebær der iallefall, så det kan jeg jo plukke Ikke det at vi spiser noen av dem så da er det vel kanskje ikke vits? Ellers har jeg fått bestilt dåpskake og koldtbord i dag Vi har også fått innkalling til dåpssamtale på tirsdag som kommer.. Nå er det bare å finne ut hvor man skal få penger til å betale for sulamitten fra.. Og engasejre kakebakere... og invitere.. Og siden vi har så dårlig råd blir det rett og slett invitering via SMS.. har ikke råd til invitasjoner og frimerker.. alt som kan spares på sparer vi.. høres det kjipt ut? Forbanna NAV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. september 2010 #3769 Del Skrevet 2. september 2010 Ring Nav forvaltning for ditt distrikt, og hør hva de mangler for å utbetale pengene dine Det gjør alltid jeg for å få fortgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3770 Del Skrevet 2. september 2010 Neida vi har fått pengene nå... men siden jeg er sykemeldt og selvstendig næringsdrivende får jeg bare 65% av lønna... og så hadde de betalt ut foreldrepengene til Ælen's gamle kontonr og brukte en måned på å få fikset det, så vi lå så i bakevja med regninger at når vi først fikk penger gikk alt på huslån og forfalte regninger omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. september 2010 #3771 Del Skrevet 2. september 2010 Sånn var det for oss en stund også, NAV rotet til så mannen ikke fikk sykepenger, og når man først har havnet "bakpå" er det vanskelig å hente seg inn igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3772 Del Skrevet 2. september 2010 Jepp... det er så himla kjedelig å bli liggende på etterskudd... Heldigvis har vi en "buffer" på coop kontoen vår som vi kan hente ut for å finansiere ca halvparten av dåpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3773 Del Skrevet 3. september 2010 -2 grader ute nå Jeg hopper tilbake i senga til det blir plussgrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3774 Del Skrevet 3. september 2010 hmpf... fortsatt minus 0,6.. Da må jeg legge meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. september 2010 #3775 Del Skrevet 3. september 2010 Håper du bor innerst ved en iskald fjord på Finnmark eller noe, for jeg vil IKKE ha minusgrader ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 #3776 Del Skrevet 3. september 2010 Nei, hold de kuldegradene dine for deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3777 Del Skrevet 3. september 2010 Bor et lite stykke unna bodø.. Her pleier det å være både varmest i landet og kaldest i landet flere ganger iløpet av året.. ligger i en så gryte på en måte slik at enten blir det veldig varmt eller veldig kaldt... Men sommeren her har ikke vært noe å skryte av i år.. Nå er gradestokken kommet på plussiden og sola skinner som bare juling, så nå skal jeg stå opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 #3778 Del Skrevet 3. september 2010 Håper du får en kjempe flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3779 Del Skrevet 3. september 2010 Det får jeg nok Håper du også får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. september 2010 #3780 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Bor et lite stykke unna bodø.. Flaks! Har ei venninne som bodde der oppe (flyttet nettopp), og i sommer når jeg lå i hagen og koste meg med 25 grader og sånn, fikk jeg sms fra henne om at hun hadde 5 grader.. God helg! Endret 3. september 2010 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå