Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det er det vel ingen som er uenig i? Men når man velger å delta i en konkurranse, hvor reglene er AT man skal være skrapt tynn, så er det ikke akkurat noe sjakktrekk å legge på seg.

Om man er prest så søker man gjerne ikke om å bli leder av den Norske Ateistforening? Eller går på opptak til landslaget i Basket om man er pingpongspiller på 145?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om man er prest så søker man gjerne ikke om å bli leder av den Norske Ateistforening? Eller går på opptak til landslaget i Basket om man er pingpongspiller på 145?

:fnise:

Alle vet jo at motebransjen vil ha tynne/slanke modeller. Så det er veldig viktig å passe vekten mens man er med på top model.

Skrevet

Det er vel ikke alltid tynnest mulig er det beste - men at man passer vekten - og holder seg stabil.

Det er jo ikke mange sesonger siden en som ble betegnet som pluss size vant hele greia - og hun fikk påpakning for at hun gikk ned under konkurransen.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet
Det er vel ikke alltid tynnest mulig er det beste - men at man passer vekten - og holder seg stabil.

Det er jo ikke mange sesonger siden en som ble betegnet som pluss size vant hele greia - og hun fikk påpakning for at hun gikk ned under konkurransen.

enten er man "vanlig" model eller så er man pluss size. London var verken vanlig eller pluss size. hun var på en på måte midt i mellom de to kategoriene. derfor hun ble sendt hjem.

jeg synes ikke det er pent når modellene er for tynne. mange de catwalk modellene er jo bare skinn og bein!

Skrevet

Altså, jeg vil bare presisere at jeg ikke syns det er så veldig flott med skinn og bein, eller at jeg syns London var feit.

MEN, som Bille også sier, det er stabilitet, og det bør man vite når man blir med på en sånn konkurranse.

Skrevet

De har også hatt med jenter som har vært i minste laget til å være plus size, og de har også fått beskjed om det.

Enten må man være fugl eller fisk, og ikke midt i mellom.

Jeg syns ikke London var tjukk, men i forhold til de andre jentene så hun ikke spesielt bra ut i de siste episodene. Ganske blubbete.

Skrevet

Men verden går ikke fremover om man tenker "slik er det bare", osv..

Holdninger og idealer kan endres over tid, men da må man tørre å gå imot de generelle innstillingene.

Det mange irriterer seg over er at Tyra, som mer enn noen andre x-supermodeller, har gått ut og snakket om slankepress i bransjen og hvor flott det er å være "normal".

Sannheten er nok egentlig at hun bare har det i kjeften og ikke tør å utfordre modellbransjen på dette.

Gjest Problematique
Skrevet

Tyra Banks er én person. Hun styrer ikke modellbransjen.

Sesong 13 er en ren sesong for petite models, altså modeller under 170. Kanskje kommer det en ren plus size models-sesong også. Men ANTM og Tyra Banks kan bare forandre modellverdenen så og så mye. Når alt kommer til alt er det designerne ting står på; det er de som vil ha jenter som ser ut som kleshengere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du sett reprise fra sist mandag??

Går det på tv?

Skrevet

Syns det var kjedelig av Fo gikk ut i dag.

Litt strengt når hun (var det Fo) kom 1 minutt for sent, og da ikke fikk bli med på helikopterturen.

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet
Syns det var kjedelig av Fo gikk ut i dag.

Litt strengt når hun (var det Fo) kom 1 minutt for sent, og da ikke fikk bli med på helikopterturen.

tror det var ho Cecila som kom 1 minutt for seint. enig at det var litt vel strengt.

dumt at Fo røyk.var hun jeg heia på=/

Skrevet

Der røyk min favoritt ut.

:snurt:

Skrevet
tror det var ho Cecila som kom 1 minutt for seint. enig at det var litt vel strengt.

dumt at Fo røyk.var hun jeg heia på=/

Stemmer Celia var det, men det var jo ganske strengt.

Hadde alle Fo som favoritt?

Skrevet

Syns ikke det var strengt i det jele tatt. Det var jo konkurransen å komme før det klokkeslettet. Og det er jo sånn det har vært i alle de andre sesongene.. Nei det var på sin plass ja :)

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
:hoppe:

Finale idag!!

idag? men er det ikke 4 jenter igjen?

Gjest Invicta
Skrevet

Det er jo fire jenter igjen, skal de ha finale allerede?

..Kanskje egentlig like greit. Siden jeg klarte å lese på en utenlandsk nettside hvem som kom på andre plass. Og det var favoritten min :( Så da kan finalen komme for min del. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...