Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klappe:

Så bra, hun ser jo ut som ett spørsmålstegn. Jeg får nesten lyst til å lukke munnen :fnise:

Hvem hadde beste video?

Fikk se videoene til alle, men etter det var tv`en svar og lyden borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klappe:

Så bra, hun ser jo ut som ett spørsmålstegn. Jeg får nesten lyst til å lukke munnen :fnise:

Hvem hadde beste video?

Fikk se videoene til alle, men etter det var tv`en svar og lyden borte.

Det var Celia, hennes var mest naturlig og proff, og hun husket linjene uten å se på kameraet. Ikke alle gjorde det ...

Skrevet

Celia var flink ja.

Noe annet spennendes som skjedde det siste kvarteret??

Skrevet

London fikk beskjed om at hun ikke kledde shortsen hun hadde på seg (hun hadde visst lagt på seg), og Allison og hun mørke med "ansikt som i en vindtunnel", ifølge Tyra, (husker ikke navnet) måtte bytte klær.

Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

Jeg håper Allison blir! Hun har en fin personlighet og er den av jentene som har mest særpreg rent utseendemessig, synes jeg. I CoverGirl reklamen igår så hun kjempesøt ut, ikke "rar" slik hun ellers ofte gjør. London liker jeg også. Kommentaren fra dommerne om at hun er blitt pæreformet var teit.

Celia synes jeg er svært lite pen, for å si det på en høflig måte..Og de to afroamerikanerne er heller ikke noe særlig.Tror Celia har en framtid innen skuespill/reklame.

Skrevet
Alison ryker nok ut neste gang.

Må ikke røpe sånt!

Gjest tror jeg da
Skrevet
Må ikke røpe sånt!

Kan ikke røpe noe jeg ikke vet, dette var bare mine tanker... har ikke peiling på om hun ryker ut eller ikke, ser bare at hun er et naturlig valg av de som er tilbake.....

Kunne allllldri finne på å røpe noe, så det så!! :kjefte:

Skrevet

Da får jeg vente å se hvem som ryker ut nå på mandag.

Men jeg tror ikke Allison vinner.

Skrevet

hvem røyk ut i gårs dagens episode?? fikk den ikke med meg

Skrevet
hvem røyk ut i gårs dagens episode?? fikk den ikke med meg

Ingen.Episoden i går var bare et tilbakeblikk på det som har skjedd tidligere.

Skrevet

Men når gikk den episoden der Talia røyk ut?

Røyk ikke Sandra sist mandag.

Skrevet
Ingen.Episoden i går var bare et tilbakeblikk på det som har skjedd tidligere.

åja men da gikk jeg ikke glipp av så mye da:)

Skrevet

Men jeg føler at det har vært en episode jeg ikke har sett!

Gjest Gjest_diana_*
Skrevet

jeg syntes heller ho Aminat skulle dra. ho var jo en katastorfe i dag! jeg håper Fo eller Allison vinner

Skrevet
jeg syntes heller ho Aminat skulle dra. ho var jo en katastorfe i dag! jeg håper Fo eller Allison vinner

Enig.

Fo og Alison er de eneste som fortjener tittelen.

Synd at London dro igår..Alt det maset om at hun var blitt feit viser hvilken syk bransje dette er..

Skrevet

London er blitt "tjukk"???

:roll:

Helt utrolig....

Skrevet

Når ryker Allison da :klø:

Jeg tror London hadde ett litt uheldig antrekk på seg i går, men jeg vil ikke si at hun er tykk.

Skrevet

Fikk vondt av London igår.. :tristbla:

Jay Manuel sa at han var sjokkert over den fysiske forandringen. (Hun har visst gått opp 6 kg.siden starten på konkurransen).Virket som om Tyra også var enig i dette.(Og det faller på sin egen urimelighet.Hun som flere ganger har stått fram som motstander av overdrevent slankehysteri). London sitt bilde var ganske bra igår, så hun røk nok ut pga.den "sjokkerende" vektøkningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...