Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

TV3 har annonsert at det er finale idag.

Jeg syntes og det ble litt rart, men det er nå annonsert så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er finale da.

Vi finner det ut om noen minutter :jepp:

Skrevet

Så rart det er finale allerede. det pleier Jo å være 3 igjen når det er finale. Trodde finalen var neste uke igjen. ,men men

Skrevet

Jeg synes og det er rart, og får det heller ikke til å stemme helt, men....

Skrevet

Det står ingenting på tv3.no om at det er finale.

Men nå begynner det :)

Skrevet

Hvem tror dere ryker? Alle fikk jo bra tilbakemeldinger på bildene.

Skrevet

jeg skjønner ikke helt de utfordringene noen ganger.

Fint å lære noen dansetrinn, men hva er poenget lissom...

Skrevet

Neeei! Ville ikke at Cecilia skulle ryke ut :tristbla:

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet
jeg skjønner ikke helt de utfordringene noen ganger.

Fint å lære noen dansetrinn, men hva er poenget lissom...

ja enig. mange de utfordringene har ingen med modellbransjen å gjøre:s skjønner ikke helt

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Var ikke finale i dag da. Men neste mandag kommer jo det Hollywood fruer??? Så når begynner top model da? :klø:

Håper i hvert fall Allison vinner! Vet ikke hvorfor men liker ikke ho Aminat eller hva ho heter.

Skrevet

Poenget er å kunne bevege seg og gjøre anstrengende ting, samtidig som man holder fokus og "maska". For å stå modell er ikke bare å stå rett opp og ned, men må ofte gjøre krevende poseringer som man må kunne fake er lett...

Skrevet

Nå er det samma pokker hvem som vinner.

Like jævla håpløse alle sammen.

Synes de sesongene blir bare mer og mer tamme...

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Nå er det samma pokker hvem som vinner.

Like jævla håpløse alle sammen.

Synes de sesongene blir bare mer og mer tamme...

Enig. jeg synes top model var gøy når ho Janice D var dommer jeg :)

likte de første sesongene best. Nå syntes jeg det har blit litt kjedelig. Jeg liker ikke ho Polina

Skrevet (endret)

Da røyk min favoritt nr 2 ut.

Da tror jeg hun jeg ikke husker hva heter, hun på T. vinner.

Endret av trulta_
Skrevet

Er det bare jeg som begynner å bli lei av Tyra? Jeg synes hun gjør så unormalt mye av seg, det er ikke sånn at jeg helst skulle sett at hun satt i et hjørne og holdt kjeft men det må da finnes grenser! Jeg synes det er fascinerende hvordan hun vrir ethvert tema over til å handle om noe hun har gjort og det virker som om hele serien er en lang reklame for hennes egen person. Jeg synes hun har blitt verre og verre gjennom alle sesongene, men nå er det virkelig sånn at jeg nesten ikke orker se på lenger, fordi hele dama er så uffatelig slitsom. og Top Model var jo favoritt programmet mitt :sukk:

Skrevet
Er det bare jeg som begynner å bli lei av Tyra? Jeg synes hun gjør så unormalt mye av seg, det er ikke sånn at jeg helst skulle sett at hun satt i et hjørne og holdt kjeft men det må da finnes grenser! Jeg synes det er fascinerende hvordan hun vrir ethvert tema over til å handle om noe hun har gjort og det virker som om hele serien er en lang reklame for hennes egen person. Jeg synes hun har blitt verre og verre gjennom alle sesongene, men nå er det virkelig sånn at jeg nesten ikke orker se på lenger, fordi hele dama er så uffatelig slitsom. og Top Model var jo favoritt programmet mitt :sukk:

Må si meg enig alstå. Føler hun hele tiden skal bevise hvor gal og morsom hun kan være. Hun er absolutt slitsom å se på. Syntes også miss j kan være litt slitsom å se på å.

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Alle de jeg heier på ryker jo :tristbla: Tenkte jeg skulle heie på Cecilia siden Fo røyk sist gang men selfølgelig måtte Cecilia ryke i går! Det er så håpløst.

Jeg tror hun Tyana eller hva navnet hennes er vinner. Hun har aldri hatt et dårlig bilde og hun får nesten bare posetive tilbakemeldinger.

Skrevet

liker allison jeg, hun har en merkelig goth-look, snill og virker enkel å forandre. Hun kunne ikke gå i heler på audition og det var komisk...Og jeg liker hva hun byr på...

Skrevet

Blir spennende med finale.

Savner litt kranglingen i år :plystre:

Var morsomt i fjor mellom Whitney og hun som var litt maskulin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...