Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Alison vinner! Jeg liker "broken doll" uttrykket hennes.

Skrevet
Jeg håper ikke at hun vinner.

Hvem vil du skal vinne da?

Skrevet

Mine favoritter har jo alle gått ut, men håper på de to andre istedenfor Allison.

Skrevet

jeg hakke sett mer en to episoder for jeg pleier å pløye gjennom alt på youtube. men jeg ler hver qang de får oppdrag og de ser vettskremte ut.

Gjest maskepi
Skrevet

Jeg hadde ingen favoritter denne gangen, og som enkelte andre her så begynner også jeg å irritere meg over Tyra. Kan hende jeg er i ferd med å gå lei av hele konseptet.

BTW, jeg vet hvem som vinner men holder det for meg selv...

Skrevet

Jeg håper Allison vinner men tror Tyana vinner :) Har det på følelsen.

Skrevet

Er det ikke ganske lenge siden de hadde en "African-American"-vinner nå? Sånn at det er på tide at en farget jente vinner igjen? Har litt på følelsen at da "plus size"-modellen vant, var det fordi nå var det en slik modells "tur" mer enn at hun var bedre enn alle de andre... Og jeg vet at det ble kritisert at ingen latinsk-utseende modell hadde vunnet, før Jaslene (?) gjorde det.

Følger de dette, bør det vel komme en vinner med asiatisk utseende snart? JA, jeg begynner å bli lei av konseptet, er de ikke snart inne i sin femtende sesong?

Gjest Problematique
Skrevet

Neste sesong er dritbra (sesong 13), modeller er en 170 og lavere! Jeg ELSKER hun som vant der :hjerte:

Skrevet

Artig at det skal være lave modeller neste sesong, når bli den sendt på tv3?

Gjest Problematique
Skrevet

Det aner jeg ikke. Tar sikkert en stund, siden denne sesongen akkurat er ferdig, og det begynner en ny serie på det tidspunktet nå. Så sikkert ikke før i mars-apriltider tidligst!

Skrevet
Neste sesong er dritbra (sesong 13), modeller er en 170 og lavere! Jeg ELSKER hun som vant der :hjerte:

Helt enig! :rødme:

Også enig at sesong 12 var veldig blæh, men hold ut til neste!

Skrevet

Så bra at flere syns det, nå gleder jeg meg til neste sesong. Jeg likte forrige sesong.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Synes de siste sesongene har vært veldig kjedelige jeg. Gleder meg til sesong 13 kommer. Lest mange plasser at den er bra :)

Skrevet

Helt enig :)

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Ånei jeg ville at Allison skulle vinne jo :tristbla:

Skrevet
Ånei jeg ville at Allison skulle vinne jo :tristbla:

Jeg også :snurt:

Skrevet
Jeg også :snurt:

Jeg også :jepp: Men jeg tror hun kommer til å få en karriere uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...