Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange kilo hun har gått opp vet jeg ikke, men jeg kunne iallefall se tydelig forandring på hoftepartiet.

Hun har jo blitt myyye bredere over hoftene enn hva hun var når de startet.

Nå skal det sies at jeg syns hun så flott ut jeg da, men jeg kan jo forstå at de ikke kan ha modeller som forandrer kroppsfasong så drastisk over så kort tid, de trenger noen som er stabile.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke pent når modellene er syltynne.

Skrevet

London er ikke tjukk, men den kroppen hun har nå finnes det ikke marked for i modellbransjen. Hun er for stor til å være vanlig modell, men for liten til å være plus size modell. Den shortsen hun hadde på seg sist var virkelig alt annet enn kledelig til låra hennes.

Syns dog at Tyra kan se seg selv i speilet, hun har vel ikke vært direkte slank på mange år selv. Liker Tyra godt, men i TB show blir hun litt for mye moralens vokter, men det er vel typisk amerikansk.

Skrevet

Altså, om man melder seg på en konkurranse som handler om å være tynn, og så legger på seg seks kilo, så er man dum. Da viser man ikke interesse for å bli i jobben. Rett og slett.

Jeg sier ikke at hun Londondama er tykk, men det handler om å oppføre seg i henhold til valg man har tatt.

Skrevet

jeg synes mye av motebransjen er helt idiotisk. de forventer at modellene skal stå ute i 5- grader i bare bikini og ta perfekte bilder og de blir sure hvis de fryser litt. alt dette med slanke press. jeg synes ikke London var feit i de hele tatt. synes det var teit å sende henne hjem kun pga det. hun kunne jo sikkert ha slanket bort de 6 kg.. og tyra er ikke akkurat så tynn ho heller?? ho er større enn London.

Skrevet

Tyra er dog ikke supermodellspire, hun er supermodell, programleder og hva hun vil, fordi hun allerede har skapt seg et navn.

Jeg sier ikke at det er rett, men det er sånn det er.

Skrevet
Tyra er dog ikke supermodellspire, hun er supermodell, programleder og hva hun vil, fordi hun allerede har skapt seg et navn.

Jeg sier ikke at det er rett, men det er sånn det er.

Men Tyra framstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen,når hun taler med to tunger.

I det ene øyeblikket skryter hun over at hun som ung modellspire nektet å la seg slanke, og fortalte at hun og mammaen hennes bestilte pizza like etter at modellbyrået hadde bedt henne om å slanke seg.

I det neste øyeblikket er hun med på å sende hjem Top model deltagere som ikke har gjort andre feil enn at de er blitt for "tykke".

Det er liksom greit at hun selv legger på seg, mens andre jenter skal aldri gjøre det samme...

Siden hun, (som du skriver), har skapt seg et navn kunne hun bidratt mye mer aktivt til å snu denne trenden litt, og kanskje latt en helt normal jente som London gå videre i konkurransen. For som andre har påpekt her, så er ihvertfall ikke Tyra noe sylfide hun heller.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet
Men Tyra framstår ikke som den skarpeste kniven i skuffen,når hun taler med to tunger.

I det ene øyeblikket skryter hun over at hun som ung modellspire nektet å la seg slanke, og fortalte at hun og mammaen hennes bestilte pizza like etter at modellbyrået hadde bedt henne om å slanke seg.

I det neste øyeblikket er hun med på å sende hjem Top model deltagere som ikke har gjort andre feil enn at de er blitt for "tykke".

Det er liksom greit at hun selv legger på seg, mens andre jenter skal aldri gjøre det samme...

Siden hun, (som du skriver), har skapt seg et navn kunne hun bidratt mye mer aktivt til å snu denne trenden litt, og kanskje latt en helt normal jente som London gå videre i konkurransen. For som andre har påpekt her, så er ihvertfall ikke Tyra noe sylfide hun heller.

helt enig i dette! Tyra bare irriterer meg

Skrevet

Tyra virker veldig slem egentlig.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for henne, men det var vel mer overlegen jeg mente hun virket. Ikke slem.

Skrevet
:riste: Jeg blir tenker ikke "herregud for noen stilige klær."
Gjest Problematique
Skrevet

Dere snakker om to forskjellige ting nå.

Tyra nektet å la seg slanke som ung, ja. Men hun endrer ikke kroppsfasong nevneverdig som ung. Hun gikk opp i vekt (og kler det, i min mening) når hun begynte å gå bort ifra supermodellkarrieren. Tyra jobber ikke aktivt som modell lenger.

London gikk opp seks kilo og et par klesstørrelser i løpet av et par uker. Som modell kan det være drepen for karrieren. Du får ikke jobber når du ikke passer inn i klærne du skal ha på det. Hun hadde mest sannsynlig ikke greid å slanke av seg de kiloene like fort som de kom på. Modellbransjen har i hovedsak to type modeller: "normal size" og "plus size". Faller man mellom de to stolene, så får man ikke jobber. Det er de kalde, harde fakta. Hadde London hatt den vekta hun fikk under casting, ville hun ikke kommet med. Sånn er det bare.

Grunnen til at London gikk opp i vekt var forresten pga. hun holdt på å komme ut av en spiseforstyrrelse.

Fra et intervju:

If She thinks Tyra is a hypocrite for sending her home for her curves, after praising curves and championing plus-sized models:

Tyra does promote healthy eating, curvy girls are beautiful too. And I honest to God I do think that's how she feels in her heart. She's a curvy girl, being her, herself. Because she promotes this yes, but it is the modeling industry and she can only change so much of it. So when it does come down to a girl being curvier and gaining weight and being in the industry, she can say here on one hand "Yeah, Yeah, I definitely promote this." Which I am sure she does believe in, which a lot of people do. But she still can't say, hey yeah you can make it industry being the way you look. Because the industry right now is 6'1'', 100 pound waifs.

Skrevet
Svart singlet og bukse i går??

Jeg husker ikke hva hun hadde på seg i går. Men hvis jeg ikke husker det, så sier kanskje det sitt.

Skrevet

Jeg tror hun hadde en svart singlett og en svart litt baggy dressbukse, greit nok det altså.

Men regner med at de dommerne har litt mer peiling på mote enn meg, men bare litt.

Skrevet

Det var relativt stor forskjell på henne når vi så klippet fra auditionen der hun hadde langt hår og lekte predikant.

Hun kan vel ikke ha tatt det så alvorlig da.

Skrevet
Dere snakker om to forskjellige ting nå.

Tyra nektet å la seg slanke som ung, ja. Men hun endrer ikke kroppsfasong nevneverdig som ung. Hun gikk opp i vekt (og kler det, i min mening) når hun begynte å gå bort ifra supermodellkarrieren. Tyra jobber ikke aktivt som modell lenger.

London gikk opp seks kilo og et par klesstørrelser i løpet av et par uker. Som modell kan det være drepen for karrieren. Du får ikke jobber når du ikke passer inn i klærne du skal ha på det. Hun hadde mest sannsynlig ikke greid å slanke av seg de kiloene like fort som de kom på. Modellbransjen har i hovedsak to type modeller: "normal size" og "plus size". Faller man mellom de to stolene, så får man ikke jobber. Det er de kalde, harde fakta. Hadde London hatt den vekta hun fikk under casting, ville hun ikke kommet med. Sånn er det bare.

Grunnen til at London gikk opp i vekt var forresten pga. hun holdt på å komme ut av en spiseforstyrrelse.

Fra et intervju:

synes fortsatt motebransjen er helt på tryne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...