Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
men det kosta jo penger?du må jo laste de ned for å kunne se de

YouTube :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der klarte jeg ikke holde meg lengre. Irriterende :) Måtte finne ut hvem som vant.

Skrevet (endret)
Nei da - koster ikke noe. Du kan opprette profil - men du behøver ikke.

Jeg har pleid å se på en av Megavideo linkene - de har ofte vært de beste. Ikke velg å laste ned - men se på nett.

Jeg foretrekker også Megavideo. Eneste kjedelige er at man bare kan se 72 (?) minutter om gangen. (Når man ikke betaler noe.) Kanskje like greit egentlig. Etter 72 minutter har man jo sett ganske mye... :sjenert:

Så denne sesongen for en tid tilbake, og er nå på sesong 13. Spennende :)

Edit: La til noe info.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Tråden er ryddet

Mrs Shorty, mod

Skrevet
der klarte jeg ikke holde meg lengre. Irriterende :) Måtte finne ut hvem som vant.

dette er noe som skjer med meg vær sesong.klarer alltid å finne ut hvem som vinner men denne gangen her vil jeg prøve å ikke finne det ut. få se hvor lenge det blir. er ikke så gøy å følge med på når du vet hvem som vinner.

Skrevet

glad Allison fikk bli igår.

Skrevet

:vetikke:

Er det noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med Miss J?

Skrevet
:vetikke:

Er det noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med Miss J?

:hjerte:

I love him...

Skrevet
Nijah som gikk ut i går.

Takker, men akkurat nå kommer jeg ikke på hvem det er.

Husker Fo og London nå.

Skrevet

Jeg får ikke sjekket hvemk som går ut lenger siden jeg ser sesongene likt som de går i usa, og det da ikke er lagt ut hvem som vinner,, så det er tolmodighets dyyd.

Syns vinner av sesong 12 absolutt var fortjent. Digget hun gjennom hele.. Og hun hadde fab bilder ^^

Skrevet

Tusen takk, Problematique!

Redd for å google for mye, for plutselig kommer vinneren opp.

Gjest lene mari
Skrevet

jeg var litt for nysgjerrig og klarte å google fram vinneren :) er faktisk fornøyd med ho som vant.velfortjent. er ikke ofte jeg er fornøyd med vinneren. jeg liker alltid best de som kommer på 2 plass men men.

Skrevet

Jeg heide på hun som vant, så skal la være å si hvem det var :P

Skrevet

Jeg har ikke funnet meg en favoritt ennå, men har ikke fått sett de to siste gangene.

Har du funnet deg en favoritt, Sonja?

Gjest Problematique
Skrevet

Allison, Fo og London for min del så langt. Selv om jeg ikke liker det blonde korte håret de ga London. Hun ble så... blass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...