Gå til innhold

En ny start


Strikk

Anbefalte innlegg

Det går i et for tiden, skole, spise, sove, skole, spise, sove, og så videre. Gleder meg til å bli feeeerdig! Den 15 desember er jeg helt ferdig før jul, åh, det skal blir så bra!

Jeg rekker ikke å tenke så mye på han soppen når det er så hektisk. Jeg håper hodet mitt fortsetter å være harmonisk når skolekjøret er over.

Til lørdagen får jeg besøk av stesøstern min. Vi har ikke sett hverandre på ca to år! Men vi snakker litt på facebook innimellom. Hun har akkurat blitt singel hun også. Lørdagskvelden kommer nok til å inneholde mye drittslenging om mannfolk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Håper du får en skikkelig koselig lørdag sammen med stesøsteren din :)

Så deilig å ta juleferie allerede den 15. desember. Må innrømme at jeg er litt misunnelig på deg der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det høres veldig koselig ut! :) Anbefaler denne :lur:

Åh! Den så veldig god ut! Må prøves :)

Håper du får en skikkelig koselig lørdag sammen med stesøsteren din :)

Så deilig å ta juleferie allerede den 15. desember. Må innrømme at jeg er litt misunnelig på deg der ;)

Gleder meg til juleferie ja! Men jeg skal jobbe litt i jula, men ikke mellom 20 og 30 desember :) wohoo! Jeg gruer meg ikke til å jobbe i jula, det er supre folk de jeg jobber med. Men jeg skulle ønske jobben min ikke var 50 mil unna familien min. På en annen side, ti dagers juleferie hjemme hos mamma er ikke så verst :)

I dag sto jeg opp bemerkelsesverdig tidlig til å være meg, kl 0830! Hoho, satser på å få til det samme i morgen, heia heia heia!!! Jeg skal nemlig ha eksamen på mandag i et leeeesefag, det er et litt businessorientert fag. Veldig kjedelig og tørt, men også veldig spennende :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst! :jepp: Jeg var oppe i gryotta i dag, 06.30! :overrasket: Skulle vært ulovlig. Synes ikke dagen skulle få lov til å begynne før 9 :regler:

Lykke til på eksamen! Sikker på at du kommer til å kicke ass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojo! 0630, er det er reelt klokkeslett?!?!?! Imponert!

I går var jeg inne på match.com bare for å snoke :sjenert: Jeg tok en slik compatibility-test bare for morro skyld, var litt nysgjerrig. Og nå har det kommet mailer fra folk! Jeg hadde ikke forventet det!! (jeg leste ikke the fine print) uhuuuuuu! Hva skal jeg gjøre nå da!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er visst et klokkeslett, og det er like grusomt som å stå opp halv fire på natten. Anbefales med andre ord IKKE! Bortsett fra at det var en veldig vakker morgen i morges, og den var fin å få med seg da jeg trasket til bussen.

Match.no, er det gratis eller betaletjeneste? Høres jo litt morsomt ut da. Hva vil du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster penger for et abonnement på Match.no. Men jeg har ikke sagt ja til et abonnement. Men jeg får mailer med "dagens matcher" hvor jeg kan se deres profil og bilde. Men for å se bildene til de som passer meg (i følge compatibility-testen) da må jeg betale.

Jeg tror ikke jeg kommer til å svare på mailene, enda. Jeg så nærmere på mailene i stad. Det er kun mailer av typen: den og den har sett på profilen din, vil ha bilde av deg eller har lagt deg til som favoritt o.l. Jeg hadde bare tenkt til å snoke i stillhet egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Snoking er tryggest, sånn i starten ;)

Håper du får kontakt med en kjempekjekk og superflott mann, som tar deg med storm!

Jeg møtte kjæresten på nett, men ikke på noen datingside. Syns det var utrolig flott å føle at vi ble så godt kjent, lenge før vi i det hele tatt møttes. Vi skravlet jo i så og si alle våkne timer i døgnet de første 2-3 månedene *sukk*

Oi, nå kupper jeg boka di med nostalgien min. Det var da ikke meningen, ble bare revet med :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Ikke verst! :jepp: Jeg var oppe i gryotta i dag, 06.30! :overrasket: Skulle vært ulovlig. Synes ikke dagen skulle få lov til å begynne før 9 :regler:

Lykke til på eksamen! Sikker på at du kommer til å kicke ass ;)

Ahhhh, jeg var oppe kl 05.40 i dag. Trøtt som en sokk, og slett ikke klar for en gjeng superopplagte barn som krevde meg fra kl 7. Enig i at dagen ikke trenger begynne før 9. Problemet er bare at jeg liker å være ferdig tidlig på jobb også. Løsningen må jo være å komme sent og gå tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, jeg var oppe kl 05.40 i dag. Trøtt som en sokk, og slett ikke klar for en gjeng superopplagte barn som krevde meg fra kl 7. Enig i at dagen ikke trenger begynne før 9. Problemet er bare at jeg liker å være ferdig tidlig på jobb også. Løsningen må jo være å komme sent og gå tidlig :fnise:

Is there any other way? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bare det er koslelig at dere kupper dagboka mi, kupp i vei! Da blir det mer kos å lese neste gang for meg :)

Jeg har lagt merke til at det er veldig mange som har funnet hverandre på nettet, det burde ikke vært så flaut. Men det er jo litt flaut, likevel?

Grunnen til at jeg kvier meg litt er heller settingen som kommer etter, med "daten". Jeg syns scenariet virker så skummelt, and all the preasure! "Nå skal du og jeg prøve om vi kan bli kjærester" Det er jo sjitskommelt! Hvis daten blir for fæl kan jeg jo bruke løsningen til Purple Haze....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det skal sies at jeg møtte flere merkelige typer på nett, før jeg ble kjent med godmannen min. Og da var løsningen å gå tidlig, hvert fall :eeeh:

Greit å forsikre seg om at den man møter faktisk er den samme som på bildene man har sett. Har gått på et par smeller der, kan man si :flau:

Men jeg syns ikke det er det minste flaut å si at jeg traff kjæresten på nett. Ikke flyr jeg på byen, og ikke kommer de å ringer på døra di heller, så hva skal en dame gjøre lissom? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg syns ikke det er det minste flaut å si at jeg traff kjæresten på nett. Ikke flyr jeg på byen, og ikke kommer de å ringer på døra di heller, så hva skal en dame gjøre lissom? :kul:

Jeg tenker ikke negativt (i det hele tatt!) om folk som har møtt hverandre på nett, tvert imot jeg syns det er kjempetøft! Og hvor skal man møte folk ellers, ja, det kan du si....

Jeg har vært slækk med å skrive her i det siste, men det er siste innspurt på skolen nå. I dag har jeg hatt min siste eksamen!!! Jeg skal aldri mer ha en eksamen, litt nostalgisk :fnise: Men det er ikke juleferie enda, fortsatt rapporter som skal inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å møte noen på nettet kan faktisk funke kjempebra det :)

åh, det må være så godt å være ferdig med eksamen! gleder meg til jeg er ferdig, er heldigvis ferdig på fredag, men det blir nok en lang uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, nettet ja... Jeg syns det virker så skummelt! Men jeg har litt lyst til å prøve også, men jeg tror ikke jeg tør. Vi får se :)

I dag har jeg levert et skoleprosjekt, phu! Deilig å være ferdig med det. Jeg kunne jo sikkert ha sittet å flikket på rapporten i flere dager til. Man blir liksom aldri helt fornøyd, men nok er nok! Nå er den hvertfall levert, fornøyd.

Jeg hadde kaffe sammen med en jente fra jobben i dag. Det var veldig koselig, hun er nysingel hun også. Ålreit å snakke med noen i samme situasjon.

Men nå er det natten, god natt folkens. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: takk :hoppe:

I dag har jeg vært på skolen som vanlig. Jeg fikk muffins av en jente i klassen. Jeg hadde med pølser på skolen i dag, det var stor suksess! Og da jeg kom hjem hadde jenta jeg deler leilighet med bakt kake! Jeg ble så overrasket :) Kaken var veldig god også. Så det har vært en fin dag, selv om det er eksamensinnspurt.

Jeg har stort sett vært i et forhold hele livet, men nå er jeg altså singel. Jeg begynner å merke at jeg savner både det ene og det andre.... Særlig det ene, what is a girl to do?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...