Gå til innhold

En ny start


Strikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler ikke så veldig for ONS. Jeg har aldri prøvd plastikk eller ONS. Kanskje en pulevenn da? Hmmmm, *tenke* Veit om et par jeg kan prøve meg på :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiiiten! Oppgaven skal leveres på onsdag, jeg har ikke noe liv fram til da. :-( Men, huhu, jeg gjør det jo for en god sak, nemlig utdannelsen min. Uansett, dette er dagboka mi og jeg kan klage her. (selv om jeg ikke har så mye å klage på i det store og hele) Det er kanskje verre for katten min, den er så ensom for tiden. Den er fra seg av lykke når jeg endelig kommer hjem fra skolen. Søte pus :hjerte: Det er godt at det vaffal er én liten sjel som venter når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Phuh! Nå har jeg endelig juleferie :hoppe: Jeg gleder meg så til å dra hjem til mamma og co for å feire jul, det skal bli stas! Jeg drar hjem på søndag.

Vi har feiret godt etter siste innlevering på skolen. Det var fest og bytur samme dag. Jeg dro til og med på nachspiel, noe jeg aldri pleier å orke :fnise: Jeg våknet i uforskammet god form dagen etter og dro på spa sammen med to andre jenter i klassen! Det var superdigg og ga mersmak. Jeg tok ansiktsbehandling og kroppsmassasje. Ansiktsbehandligen var kanskje best, det var litt rart å bli knadd av en fremmed, hehe. Jeg dro også til frisøren, ble ikke helt fornøyd. Hun hadde en snodig måte å klippe på. Hun glattet håret før hun klipte det! Jeg har en del naturlig fall i håret. Da jeg vasket håret selv etterpå ble fallene veldig rare! Jeg tenkte å be "min" frisør hjemme om å fikse det, jaja.

I morgen skal jeg jobbe, samme med lørdag. På lørdagkveld skal det være kalkunmiddag hos en på jobben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...