Gå til innhold

En ny start


Strikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny tv er toppen :-)

I know!

Men jeg endte opp med å dra på den festen €&@"%# var også der. Han så kjempeglad ut, danset og snakket med alle. Jeg føyk selvfølgelig rett ned i kjellern! Jeg gikk ut på gaten og var på vei hjem, men så tenkte jeg: faen heller!!! Jeg ser smashing ut, med sexy klær, pen sminke!!! Jeg gikk inn igjen, tok et par vodkashots, kom i slaget. Det var t.o.m en ganske kjekk kis som danset med meg, tok på meg og prøvde å kysse på meg! Min selvtillit fikk en stor boost. %^**#**> la merke til denne fyren og jeg følte at jeg "vant"til slutt :-) Denne stakkars kisen visste ikke hvilket spill han var med i. hehe,ganske barnslig men det funker lell! Denne kyssefyren var ganske ivrig på å bli med meg hjem, men i min senger kun katten og meg i natt. Jeg har aldri turt å ha one night stand....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har stort sett gått med til å se på tv. Jeg hadde laget en slags kyllingrateng i går som jeg skulle spise restene av i dag. Jeg endte opp med å miste alt i gulvet. Den ildfaste formen knuste og kyllingratengen bredte seg jevnt utover hele kjøkkengulvet :( Det var forsatt litt ubesudlet mat oppi den største biten av formen. Jeg plukket det opp og spiste det, følte meg rimelig patetisk.

Jeg fikk en melding av (/&%¤# i dag morges også. (I går fant jeg og et par til på festen ut at det hadde vært festlig å legge sykkelen til #¤%&/ oppi en søppelkasse, virket som en god i ide' i går. Han kom selvfølgelig ut midt i ugjerningen og så det hele, sa ikke noe.) På meldingen fram han stod det at det må ha vært tilfredsstillende for meg å kaste sykkelen hans i søpla. Og at forhjulet var løsnet noe han ikke oppdaget før han var begynt å sykle. Han lurte på om jeg hadde løsnet hjulet med vilje, han la til at han valgte å tro at jeg ikke hadde gjort det med vilje. Jeg hadde selvfølgelig ikke løsnet hjulet! Jeg svarte at, ja, det var tilfredsstillende men at, nei, jeg hadde ikke løsnet hjulet med vilje! Æsj, jeg føler meg så dum. Det var bare et dumt fyllepåfunn. Fylleangst av dimensjoner!!! Jeg trodde jeg skulle være ferdig med sånne ting i en alder av 28 år, men nei......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ser at du har hatt en litt opp og ned helg. Og prøv å glem hele den fylle-episoden. Shit happens, uansett alder og omstendigheter.

Om 100 år er allting glemt ;)

Og det var da godt for selvtilliten å få positiv oppmerksomhet fra en annen mann på den festen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest lyst til å glemme hele sykkelgreia, gjerne før det har gått 100 år. Tenk om han hadde falt stygt på sykkelen? Det var jo ikke det som var meningen. Håper han virkelig ikke tror jeg løsnet hjulet med vilje. Jeg vil jo ikke at han skal hate meg! Syns dere jeg skal si noe?En unnskyldning kanskje? Jeg vil at han skal se den kvinnen han engang var glad i, og kanskje ønske henne tilbake?

Jeg er lei av at alle mine tanker og handlinger handler om €&@)$^% Hvordan ville han reagert hvis jeg gjorde dette, møter jeg han hvis jeg går i butikken der? Hva skal jeg si neste gang jeg møter ham osvosv. Jeg vil ha fred i hodet mitt! En løsning kan være å tenke mer på meg:

-lage god sund middag selv om jeg bare er en person

-lakkere negler og tær

-klippe håret

-filmkveld hos meg med jentene og min spreke tv

-kjøpe unødvendige jenteting, blader, søte skjerf, vesker, sko og sminke!

-ha på nytt og rent sengetøy

-ha det generelt ryddig i hybele min

-kose med katten, det er overraskende tilfredsstillende å stryke på en purrende liten pus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg synes sykkelgreia var kjempemorsom. Det morsomste var jo at han faktisk kom ut og så det. Jeg ler meg skakk. :ler:

Tror ingenting på at han falt, og hadde han gjort det hadde han fortjent det. Tipper han spiller på samvittigheten din.

At han ble sur der han stod og sleit med å få sykkelen ut av søppelkassa igjen. :ler: Kan likegjerne ha vært han som løsna hjulet da han tok den ut, som da dere la den inn.

BRA at du gikk tilbake på festen, og ikke lot han ødelegge for deg! :hoppe:

Blås i hvordan han ser på deg, han er en stut. En grinete en! :ler:

Ta heller til deg den vilt fremmede fyren, som syntes du var så fantastisk at han ville ha deg for enhver pris. Det er sånn du vil bli sett på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende melding, Stjernekyss! Jeg hadde det jo ganske morro på festen :) Det var jo morsomt med oppmerksomhet fra han andre. Jeg troooor han var kjekk, selv om øl- og spritbrillene satt godt :laugh:

I dag har jeg vært på jobben. Det har vært en fin dag selv om jeg har betalt min første husleie :P Også har jeg handlet i matbutikken, det er så kjedelig

Jeg kjøpte en kabel på Lefdal slik at jeg kan bruke den nye tv'n som pc-skjerm! Jeg har så mange filmer på pcen som jeg nå kan se på tv-skjermen, oooiiiiiiii. Tror det blir filmkveld med katta i dag. Hvis katten kommer inn igjen da! Jeg slapp den nemlig ut for første gang på det nye stedet i dag. Jeg hørte endel kattskrik i stad. Det bor en tøffing av en hannkatt ved siden av som jagde katten min. Nå sitter katten min under en busk ute, den nekter å komme ut! Jaja, godt det ikke bare er meg som har mannfolkproblemer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten kom inn etterhvert, hun hadde jord og kvister overalt. Stakkars, hun hadde nok vært med i et skikkelig basketak.

Jeg er har blitt skikkelig døgnvill her! Sovner ikke før kl to eller tre, våkner kl 11.30. Det passer dårlig med tanke på skolen. Jeg har fått et par innsovningstabletter av mamma, kanskje jeg skal ta et par litt tidlig i kveld. Jeg sto ikke opp før kl 13 i dag :eeeh:, Jeg kom meg på skolen til kl 14, jeg skal jobbe kl 16-22 i dag..... Off! Jeg må skjerpe meg!!!! Jeg henger såååå etter på skolen. Men den store skolepanikken har ikke kommet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar pus! Godt dere har hverandre :)

Prøv å tvinge deg til å stå opp på samme tidspunkt hver dag. Da må du re opp sengen og dusje og kle på deg. Du kan fortsatt henge hjemme, men ikke i sengen og ikke i pysj.

Hvis du legger deg sent, men likevel står opp tidlig, vil du naturlig bli trøttere om kvelden.

Bestem et tidspunkt for deg selv hvor du senest skal være i seng.

Du må ha ekstra omsorg for deg selv nå, samtidig som du også må fungere, så prøv å finne en balansegang som fungerer for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Sier meg bare enig i det stjernekyss sier her. Viktig at du får nok søvn og hvile, og finner en god døgnrytme.

Håper alt står bra til ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at dere har rett ;-) Jeg skal legge meg tidlig i dag, kl 24! Det blir ikke greie på noen ting hvis døgnrytmen bare sklir ut.

Ellers må jeg si at det går bedre med meg. Jeg klarer å smile, le og glede meg over ting. Det kan fortsatt komme en liten tåre eller to, men det er liksom ikke så håpløst lenger. Jeg kan begynne å gråte hvis jeg tenker på fine opplevelser vi hadde sammen, pene ting han sa til meg osv. Jeg må vel bare prøve å la vær å grave meg ned i de tankene.

Jeg har lyst til å ha en liten fest i den nye hybelen min på lørdag. Jeg tror det kan bli bra. Men jeg har kun to glass..... Hehe, jeg må nok handle litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Det er lov å være lei seg og sørge. Tror det er viktig for å bearbeide alt og komme seg videre.

Uansett så er det kjempebra at du klarer å smile, le og glede deg over ting :)

En fest høres ut som en kjempeide! Papp-eller plastkrus er vel kurant på fest ;)

Men to glass var litt lite, så du bør kanskje kjøpe deg noen flere uansett :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være lei seg og sørge. Tror det er viktig for å bearbeide alt og komme seg videre.

Uansett så er det kjempebra at du klarer å smile, le og glede deg over ting :)

En fest høres ut som en kjempeide! Papp-eller plastkrus er vel kurant på fest ;)

Men to glass var litt lite, så du bør kanskje kjøpe deg noen flere uansett :skaal:

Jeg tror kanskje jeg er litt hard mot meg selv. Jeg føler meg som en dritt hvis jeg gråter, at jeg er tilbake på square one. Men jeg er jo ikke det :)

Jeg må nok ha glass uansett, ja... Det blir vaffal ikke fest med bare to stk, hehe.

Ja! Ha fest! Smil og vær glad! Bli danser! Se Fame! :ler:

Fame, ja! Haha, den har jeg ikke sett! Må se den da;) Jeg skulle så ønske jeg kunne danse. Jeg har liksom ikke koordinasjonen i orden, for ikke å snakke om rytmen! :eeeh: Men er gøy å danse da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarte å stå opp litt tidligere i dag (bare litt) Jeg fikk gjort litt nytte for meg på skolen også, bare litt.

Jeg satt på datasalen og jobbet med en oppgave i dag. #&%*&%¤ satt kun tre meter unna, vi vekslet ikke et blikk en gang. Det er så trist at det er sånn! Men det er jo min egen skyld at det har blitt isfront mellom oss, jeg har jo bitt av han hånden hver gang han har prøvd å strekke den ut. Jeg har tenkt at jeg kanskje burde ta kontakt? Høre hvor landet ligger? Men jeg tror ikke jeg burde, jeg vil ikke såre meg selv mer. Jeg vet jo aldri hva han kommer til å si til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alltid jenter ta på seg skylden når ting er kjipt? SHAME ON US!!!! :slåss:

Haha, jeg vet du har litt rett. Men jeg har litt rett jeg også. Jeg så han i stad, han var på vei inn i Cafeen på skolen. Lurer på hvem han skulle møte der???? NEINEINEINEI!!!! Jeg vil ikke vite det, vil ikke tenke på det! Vil ikke innrømme at jeg tenker på det! GRRR ARG; FAEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på skolen i dag, fikk gjort litt mer enn i går. Det går framover altså :D Jeg hadde også en laaang lunsjdate med en venninne, det var fint.

Jeg sa "hei, hvordan går det?" til ¤%&#* også, flink? :-S

Jeg traff en barnsvenninne på café etter skolen, vi skravlet i to-tre timer. Det er koselig med gamle venner. :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...