Gå til innhold

En ny start


Strikk

Anbefalte innlegg

Min venninne L er gullverdt! Jeg var hos henne i hele dag. Hun gjør meg så glad. Vi snakket kanskje om €&@:;&#%> 10% av tiden, resten var bare hyggelig venneprat!

Jeg var jo på visning også......... På fredag flytter jeg,wohoo, det føles som om en gigantisk ryggsekk har blitt løftet av meg:) Nå ser det litt lysere ut for meg. Jeg får et eget stort rom og kjøkken. Men jeg må dele kjøkken og bad med en annen jente, det er helt ok! Ikke er det midt i byen heller, fint for pus ;) jeg kunne tenke meg å begynne å pakke allerede nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så fantastisk! Gratulerer :)

Hvis det er allerede på fredag, er det jo bare å sette i gang og begynne å pakke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten en melding av /&%¤(# i går mens jeg var hos venninne L. Han lurte på om han skulle slippe ut katten min, den hadde mjauet. Jeg svarte ikke på den. Men, æsj, jeg ser'n jo på skolen hver dag. Jeg ga han et isblikk i stad :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu, nå har jeg vært på jobb. Lite kunder men mye å gjøre lell! Jeg har vært på skolen også, men der har jeg ikke fått gjort noe særlig nyttig på to uker, jaja....

#¤%&/¤ kom innom med noe sengetøy som var mitt. Han lurte på om jeg hadde behov for å snakkke. Jeg lurte på hva det var å si. Han nølte blabla, tosk. Jeg fikk fortalt at jeg skal flytte, han så overrasket ut. To minutter senere fikk jeg en melding av han hvor han lurte på om han kunne hjelpe til med flyttinga!?!?! "det er det minste jeg kan gjøre, bare si i fra" Jeg svarte selvfølgelig NEI! Hvorfor holder han på sånn? Han syns liksom synd på meg? ÅHHH! Jeg blir så sint :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hmmmm, jeg tror han blir forvirret og usikker av at du er handlekraftig og tøff nå gitt! Og at han helst ville at du skulle gråte over han, slik at han kunne føle seg smigret over det. Nå vet han plutselig ikke hvor han har deg, og det er nok ikke noen god følelse.

You go girl! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å pakke, kjøkkenet er ferdig nedpakket. Jeg tror jeg må "stjele" med meg noen pappekser fra jobben i dag. Jeg skal jobbe om en time, men jeg har bare lyst til å pakke og flytte nå, MED EN GANG! Er så spent, gruegleder meg litt egentlig. Jeg føler meg litt "ovapå" nå, sikkert pga at jeg var så tøff i går. Jeg håper følelsen varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Bare innom for å heie litt på deg. Dette klarer du bra! Jeg syns du er sterk og tøff nå, og det er det som skal til for å komme seg litt mer ovenpå igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Krysser fingrene for at den varer lenge. Og med tiden er det den følelsen som vinner :)

Det har faktisk vart i hele dag, Jeg har følt meg normal og nokså glad!

Bare innom for å heie litt på deg. Dette klarer du bra! Jeg syns du er sterk og tøff nå, og det er det som skal til for å komme seg litt mer ovenpå igjen :)

Takktakk :) Jeg kom hjem fra jobb nå, og jeg skal pakkepakkepakke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, sliten. Nå er alle klær, kjøkkenting, puff, bildekk +++ i bilen. Jeg skal jobbe til fire i morgen. Etter jobben skal venninne R hjelpe meg å bære alt inn i den nye hybelen.

Jeg er så takknemlig for alle vennene mine. Det så mange som har tilbudt seg å hjelpe meg å flytte! Jeg er tross alt veldig heldig. god natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I DAG FLYTTER DU!!! :hoppe:

Ja, gode venninner er uvurderlige! I den store sammenhengen er disse dustete mennene ganske lite verdt, når man blir minnet på hvor heldig man er i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Flyttedag!! :danse:

Håper du kommer til å trives godt på den nye hybelen :)

Og gode venninner er virkelig gull verdt. Det er i slike situasjoner man virkelig finner ut hvem som er ekte venner :)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg flyttet:) Alle sakene mine er på rett sted i den nye hybelen. Pus fant seg til rette med en gang. Jeg har ikke rukket å kjenne etter enda. Nå er jeg i den gamle hybelen, jeg har nettopp vasket den. Jeg har ikke har ikke nettilgang på den nye enda. MÅ FIKSES!

Nå skal jeg handle litt god mat, kanskje jeg skal kjøpe meg en tv også, trenger litt selskap :P

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nettet oppe og går her :D Jeg har kjøpt tv i dag, fornøyd! Det er egentlig Halloweenfest på skolen i dag, men jeg har ikke så veldig lyst til å gå, vil heller være hjemme sammen med den nye tv'en min :hjerte: Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...