Gå til innhold

En ny start


Strikk

Anbefalte innlegg

Får ikke sove.......... Det er første gangen på to-tre uker at jeg ikke ha tatt en innsovningstablett. Det funker ikke så bra uten kjenner jeg. Hodet mitt begynner å analysere og tenke på alt mulig rart. Hva er det for noe galt meg meg, hva kunne jeg gjort annerledes? Off, jeg går rett i fella som Stjernekyss snakker om. Men jeg tror generelt at jeg har vært for snill, gjort litt lite motstand mot de jeg har vært forelsket i. Det blir jo kjedelig i lengden for han. Jeg vil bevare husfreden for enhver pris, inngå enhver konfrontasjon, i redsel for at det skal bli slutt! Og jeg får til slutt masse undertrykkede følelser som gjør meg smårar, og som gjør at de "ikke forstår" meg.... Men jeg vet jo at jeg ikke er en slik veik pingle! Jeg er egentlig ganske tøff!! Jeg slo opp med en jeg hadde vært sammen med i 9 år, vi hadde hus og gjeld, bikkje og bil. Jeg var leder for et stort skoleprosjekt i fjor, jeg flyttet opp til Trondheim helt alene!!! Jeg syns vaffal jeg er ganske tøff!! Hvorfor blir jeg slik en pingle når det gjelder mannfolk da? Han jeg var sammen med i 9 år var ganske domminerende, hvertfall på slutten, kan det ha noe å si??? Jeg kan vel egentlig ikke tro det heller, det jo tre år siden det forholdet tok slutt...

Jeg gir opp, jeg popper en pille. Er lei av å :tellesauer:

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Håper du fikk litt søvn etter hvert. Søvn er utrolig viktig for både overskudd og psyke.

Det er sunt å tenke litt gjennom hvordan man selv har vært i forhold til andre. Når det er sagt, så skal du huske på at man alltid er to i et forhold, og at alt som gikk galt aldri er bare ens egen skyld.

Ha en fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Purple Haze, det er viktig å tenke gjennom forholdene man har hatt, så man kan lære av sine egne feil. Derfor jeg tenker det er lurt å være singel en stund før man blir sammen med noen ny, så man rekker å faktisk ta til seg den nye lærdommen, og bli trygg på den. Spesielt når man ser mønstre som gjentar seg.

Fella jeg mente var at man ikke skal sitte igjen og ta på seg all skylden. Men sin del av ansvaret synes jeg man skal ta ;)

Synes du skal ta en prat med legen din ang innsovningstablettene. Du fikk de av moren din, gjorde du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk litt søvn etter hvert. Søvn er utrolig viktig for både overskudd og psyke.

Det er sunt å tenke litt gjennom hvordan man selv har vært i forhold til andre. Når det er sagt, så skal du huske på at man alltid er to i et forhold, og at alt som gikk galt aldri er bare ens egen skyld.

Ha en fin fredag :klem:

Takk! Jeg fikk sove med god hjelp av sovetabletten. Jeg sov til gjengjeld til kl 1330, jeg forsov meg nesten til jobben kl 1400!!

Enig med Purple Haze, det er viktig å tenke gjennom forholdene man har hatt, så man kan lære av sine egne feil. Derfor jeg tenker det er lurt å være singel en stund før man blir sammen med noen ny, så man rekker å faktisk ta til seg den nye lærdommen, og bli trygg på den. Spesielt når man ser mønstre som gjentar seg.

Fella jeg mente var at man ikke skal sitte igjen og ta på seg all skylden. Men sin del av ansvaret synes jeg man skal ta ;)

Synes du skal ta en prat med legen din ang innsovningstablettene. Du fikk de av moren din, gjorde du ikke?

Jeg tror jeg har lært noe av dette forholdet altså, at jeg må være tøffere!

Jeg skjønner hva du mener med å ta på seg all skyld, det er jo ikke bare en person involvert som du sier :klem:

Jeg fikk zolpidem av min mor ja. Jeg burde kanskje snakke med legen min ja. Jeg syns tablettene funker fint, litt for fint egentlig....

I morgen skal jeg har fest, wohoooo!!! :skaal::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PatheticGirl43
:fnise:

Jeg synes sykkelgreia var kjempemorsom. Det morsomste var jo at han faktisk kom ut og så det. Jeg ler meg skakk. :ler:

Enig med stjernekyss! Det må ha vært ganske digg :ler:

Synes du virker kjempetøff jeg, det går opp og ned når det blir slutt, men synes du har kommet deg et langt steg videre veldig raskt!

Håper du koser deg med fæst i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med stjernekyss! Det må ha vært ganske digg :ler:

Synes du virker kjempetøff jeg, det går opp og ned når det blir slutt, men synes du har kommet deg et langt steg videre veldig raskt!

Håper du koser deg med fæst i kveld ;)

Takktakk, det går jo langt bedre med meg nå. Jeg tenker litt mindre på han for hver dag som går. Men det er fortsatt ganske sårt. Vi kranglet ikke noe særlig, ingen var utro eller noe slikt. Derfor er det litt vanskelig å forstå hvorfor følelsene hans tok slutt. Huff, sjit og drit!!!!

Men fæsten var en suksess! Vi var bare jenter og vi hadde det kjempemorsomt! Vi dro ut på byen, og jeg var til og med på nachspiel! Det pleier jeg aldri å orke, hehe. På nachet var det en som dro fram en hasjpipe! Jeg har stort sett blitt skånet for slikt. Jeg ble litt sjokkert egentlig, men jeg sa ikke noe. Folk får jo gjøre som de vil....

Dagen i dag har jeg brukt til å reparere den verste hangover'n :fnise: føler meg bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så bra at du hadde en morsom fest på lørdag! Det er sånne ting som skal få deg videre , vettu ;) (blant annet, ikke bare festing da) :dåne:

Håper du får en kjempefin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært ganske slakk! Jeg skulle liksom gjøre masse skolearbeid, men jeg måtte bare gjøre det, og det og det og det først :roll: Jeg fikk gjort husarbeid da, skiftet på senga, vasket masse klær, vasket kjøkkenet og lakkert neglene. :sminkedokke:

Jeg dro til gamle hybelen for å hente evt post (det var den offisielle grunnen vaffal) Jeg så at ¤%&#) ikke var hjemme, arg! Hvorfor bryr jeg meg hvor han er? Det eneste som lå i posten var en regning fra Telenor, hmf! Jeg dro også og kjøpte kattemat og fylte bensin på bilen. Det tok faktisk litt tid før bilen ville starte i dag, håper ikke den streiker nå! Den er jo ikke så gammel, 2001-modell! Det er vel bare kulda kanskje?

Jeg har bestilt flybillett hjem til helga. Jeg har avtalt med gamle venner at vi skal møtes, det blir bra, gleder meg. Jeg MÅ ha med meg skolebøker i helga altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er nok bare gammel uvane som gjør at du bryr deg om hvor eksen er. For egentlig så driter du i det, sant? ;)

Hjemmehelg med gode venner blir sikkert kjempebra! Håper du koser deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egentlig så driter du i det, sant? ;)

MMMjooo. Jeg vil gjerne svare "Ja, jeg drrriter i det!" på det. ;) Joa, driter nok (litt) i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drrriter langt og tynt i det :fnise:

I morgen MÅ jeg opp tidlig! Det skal være et arrangement i forbindelse med skolen i morgen tidlig, og jeg har tilbudt meg å kjøre dit. Jeg har vært flink og lagt meg nå. Det er bare denne forbaskede iphonen som gjør det så lett for meg å henge på KG selv etter at jeg har lagt meg!

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom meg opp i tide! (Woho)

Skolearrangementet var ålreit. Det var lunsj, middag og inspirerende taler. Av mine tre ekser var to av dem der, inkudert ¤%&#. Jeg gadd ikke å si hei, eller noe annet. Det var vaffal fint å se andre folk fra skolen da.

Det blir rolig hjemmekveld men tv, katten og meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
Det er nok bare gammel uvane som gjør at du bryr deg om hvor eksen er. For egentlig så driter du i det, sant? ;)

Godt sagt! Tror definitivt du egentlig driter i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...