Gå til innhold

En ny start


Strikk

Anbefalte innlegg

Høres ut som en skikkelig deilig helg :) Deilig å få litt mamma-tid en sjelden gang i blant :)

Enig med deg, skikkelig deilig å våkne frisk og opplagt på søndagen :)

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kafémann? :lur:

:sjarmor:

Det kan nok hende at jeg må kafé i morgen, hihi.

Det tenker jeg også, så for min del blir del kanskje litt mye syting og mas på KG, men det er bare fordi jeg ikke tar SÅ mye av sytingen og masingen i virkeligheten. :fnise:

Det er bare å syte i vei! Jeg syns det er fint å få ut masse grums her. I tillegg får jeg tilbakemelidinger på grumset mitt :Nikke:

Høres ut som en skikkelig deilig helg :) Deilig å få litt mamma-tid en sjelden gang i blant :)

Enig med deg, skikkelig deilig å våkne frisk og opplagt på søndagen :)

:klem: til deg

En mamma-helg er helt topp, få mat og være lat :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, gjør det! Følg rådet til Buffy: "I feel a thing, you feel a thing, let's do a thing. How do you feel about mexican?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på kafeen i dag, faktisk! Men han var ikke på jobb, heldigvis :fnise: Jeg kan vel ikke si at jeg har han i kikkerten, jeg bare sonderer terrenget litt.

I dag har jeg vært særdeles flink på skolen *stolt av meg selv* :enig: Jeg fikk gjort så mye. Jeg fikk også skrevet en tidsplan for arbeidet mitt fram til innleveringene og eksamen. Jeg var også på en bedriftpresentasjon. Jeg dro dit mest på grunn av gratis middag :sjenert: Jeg ble sittende ved siden av de som hadde presentasjonen under middagen og dermed måtte jeg "konversere" på engelsk hele tiden, uhu! Det var GOD mat! (og bra presentasjon da, hehe)

Nå skal jeg se på "The Cougar" på tv3, :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler av og til at jeg er som et barn, eller i hvertfall en mindreårig. Jeg er 28 år, har ikke barn, mann eller hus. (Det hjelper vel ikke til at jeg var hjemme i helgen og ble dullet med av mamma og bestemor). Jeg var på vei til å få alt dette med han Nr 1 litt ovenfor. Vi hadde hus, bil, lån, bikkje og katt. Jeg fant gradvis ut at dette ikke var rett og vi solgte huset. Han fikk bikkja, jeg fikk katten og bilen. Han ville ha barn, det ville ikke jeg ha da. Han var overbeskyttende og jeg følte innestengt og kvalt i forholdet. Vi har heldigvis snakket mye i ettertid om hvorfor det ble slik. Han er faktisk en av mine mest fortrolige nå. Ingen kjenner meg like godt som ham.

Nå har han fått seg kone, barn (snart 2) og hus i den bygden han og jeg skulle flytte til "en gang i fremtiden" jeg unner han alt dette av hele mitt hjerte, jeg håper han er lykkelig :) Men det at han har "kommet så langt" i forhold til meg får jeg til å føle meg litt som en unge. Jeg ville valgt på akurat samme måte igjen, det kunne aldri bli han og meg. Jeg hadde jo en "fantastisk" ny kjæreste for intill en måned siden. Vi skulle begynne vårt liv sammen til sommern når jeg er ferdig med sivilingeniørgreia mi, vi ville ha barn begge to, jeg skulle få fast jobb, han ville gjerne starte på noe for seg selv ... Også ble jeg

igjen en student uten noen framtidsplaner, no strings attached, som en mindreårig.

Jeg kan ikke se for meg å dele meg selv med ett nytt menneske nå, men jeg savner det så veldig. Jeg er redd for å hoppe på den første og beste som viser meg litt oppmerksomhet. Dette kommer muligens å høres ille ut.... men jeg kan ofte få oppmerksomhet fra menn. Jeg har verken store pupper eller blenende skjønnhet. Men jeg er ganske høy og slank, langt blondt pent hår og nokså ok i tryne! Kanskje litt sånn girl next door aktig?

Jeg vil finne noen som tiltrekkes av humøret mitt og personligheten min, ikke fordi de bare syns: "hu var fin, ass!" har vel en liten mistanke om at det har skjedd. Vaffal med nr2-reboundboy og kanskje også til en viss grad nr 3 €&@$#%.

Jeg er ikke så flink til å vise personligheten min til fremmede (som et barn, grrrr) jeg kommer liksom ikke på de bra poengene når jeg er litt anspent! Jeg er redd for å bli tatt for å være en dum blondone, det er kanskje en av grunnene til at jeg holder kjeft. Mark Twain (?) sa: It is better to keep your mouth shut and be taken for a fool than to open your mouth and remove all doubt!" Dette er noe jeg hatt i bakhodet lenge. Jeg har ikke turt å stikke meg ut, vært redd for å si noe feil osv. Jeg har et ok selvbilde egentlig, fornøyd med utseende mitt (stort sett da) Og jeg vet jeg har mye kunnskap innenfor fagfeltet mitt på skolen min. Det er bare den derre lille: "her er jeg, se på meg, se hva jeg kan, se hva jeg mener!!!" -greia som er så kødden!!!! Skal man virkelig gå å tenke på sånne ting når man er 30 hvert øyeblikk? Jeg så ikke for meg det!

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt på bunnen i går. Det går bedre med selvtilliten i dag. Jeg føler meg litt mer voksen vaffal.

Jeg har virkelig satt inn spruten på skolearbeidet nå, hadde jeg bare vært like effektiv hele semesteret :fnise: Jeg er et typisk skippertaksmenneske. Det kommer nok ikke til å bli noe særlig annet en skole fram til midten av desember.

Noen av jentene i klassen foreslo at vi skulle ta en spabehandlig etter eksamen, jeg lurer på om jeg skal være med på det. Det koster jo litt, men det smaker vel litt også? Jeg har aldri prøvd noe slik før. Men hva skal jeg gjøre? Ansiktsbehandlig og massasje frister mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Spa er bare kjempedeilig, og anbefales på det varmeste :) Syns absolutt du burde unne deg det!

Det er jo så mange ulike behandlinger å velge mellom, og de fleste steder har brosjyrer du kan se igjennom før du velger behandling.

Selv tok jeg massasje og fotpleie på spa, og følte at jeg gikk på skyer etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
:Nikke: JA TIL SPA! Det er deilig, og så sjelden man gidder å ta seg råd til det. Kan ikke regne med at noen skal fikse det for en heller, så jeg synes du bør benytte anledningen! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt kroppsmassasje og ansiktsbehandling på spa! Woho!

Ellers er det bare skole, skole og skole om dagen. Men jeg skal nok rekke å stikke innom en bursdagsfeiring etterpå ;)

Jeg har blitt litt mer kjent med den nye "samboern" min. Hun inviterte meg inn på rommet sitt for en kopp te i går. Hun er hyggelig og ordentlig! Hun er "bare" 21 år. Det er litt rart, jeg syns ikke jeg har forandret meg noe særlig siden jeg var 21. Men jeg merker at hun er litt yngre. Hun er ikke uansvarlig eller umoden, det er ikke slik. Men hun har litt av den unge naiviteten som jeg husker jeg også hadde på den tiden, :fnise: Nå følte jeg meg plutselig gammel igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Du svinger mellom å føle deg som et barn, til å føle deg gammel. Sånn er vel livet, fullt av kontraster.

Ahhhh, spa *misunnelig* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svinger mellom å føle deg som et barn, til å føle deg gammel. Sånn er vel livet, fullt av kontraster.

Ahhhh, spa *misunnelig* ;)

I den siste måneden har jeg nesten følt meg litt pubertal. Er jeg voksen, er jeg barn? Hvem er jeg, hva er min rolle? :fnise: Sånn er det vel når man går igjennom større forandringer, jeg må liksom finne meg selv igjen. Neste gang, hvis det blir noen neste gang, skal jeg prøve å ta med meg selv inn i forholdet. Kanskje det funker bedre da? Hehehe

I kveld var noen jenter fra klassen og jeg på kino, vi så som sagt New Moon! Vi ble litt vampyfrelst alle sammen :hjerte: Edward :hjerte: etter filmen gikk vi ut for å ta en øl, jeg tok brus fordi jeg ville kjøre hjem. Vi satt og snakket og lo i over to timer. Det var så koselig.

I morgen er det søndag og det er min tur til å vaske badet her hjemme. Jeg satser på å vaske det før skolen. Jeg tar ikke sikte på å være på skolen før tolv, det er jo søndag.

Også har jeg bestillt juleflybilletter til pus og meg! Jeg var forberedt på å jobbe jobbuniformen av meg i julen! Jeg hadde lovt på jobbintervjuet at jeg skulle jobbe mye i julen. Men så så jeg at snille sjefen min gitt meg ti dager fri rundt julaften! Hun sa at siden jeg bodde såpass langt unna så måtte jeg jo ha juleferie :0) jeg ble så glad! Det ble mamma'n også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tror det er helt normalt å føle seg sånn når en går gjennom store forandringer, ja. Jeg kan faktisk føle meg sånn i blant, og jeg er jo en gammel dame :sjenert:

Ungjentene sier at yngste sønnen min ligner på han som spiller hoverollen i Twilight-filmene :fnise: Kan ikke si at jeg ser det, men jeg ser jo med mammaøyne.

Åååååå, så heldig at du fikk lang juleferie! Det er jo bare herlig. :hoppe: litt for det!

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Purple Haze! Siden sønnen din ligner Edward må han være rimelig populær om dagen :) Ha en fin søndag du også.

Jeg sendte en meldig til eksen nå. Det har seg slik at han har en hjemmeside hvor det er fullt navn og bilde av meg. Jeg har bedt ham å fjerne det før, men han har ikke gjort det. Jeg sendte han en sms igjen nå, en ganske sur en. Jeg fikk svar, at ok, han skulle fjerne det. Han spurte også hvordan det gikk med meg. Nå tenger jeg deres hjelp. Der er over en måned siden det ble slutt nå. Jeg har ikke lyst til å svare, vil bare ignorere hele ham. Jeg vil hate ham og drite i hele soppen! Så jeg vil ikke svare, enig? Men det er kanskje litt slemt å ikke svare også? ....men jeg vil være litt slem mot ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vent med å svare. Som du sier, dere er ikke sammen lenger, du trenger ikke å svare med en gang.

Er ikke nødvendig å fortelle ham hvordan du har det, hvis du ikke vil det.

Frem til du vet hva du har lyst til å dele med ham og ikke, la være å dele noe som helst.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
I kveld var noen jenter fra klassen og jeg på kino, vi så som sagt New Moon! Vi ble litt vampyfrelst alle sammen :hjerte: Edward :hjerte: etter filmen gikk vi ut for å ta en øl, jeg tok brus fordi jeg ville kjøre hjem. Vi satt og snakket og lo i over to timer. Det var så koselig.

*Dån*! Har også sett New Moon, og jeg følte meg som jeg var 13! Hviner og får frysninger.. :ler:

Jeg sendte en meldig til eksen nå. Det har seg slik at han har en hjemmeside hvor det er fullt navn og bilde av meg. Jeg har bedt ham å fjerne det før, men han har ikke gjort det. Jeg sendte han en sms igjen nå, en ganske sur en. Jeg fikk svar, at ok, han skulle fjerne det. Han spurte også hvordan det gikk med meg. Nå tenger jeg deres hjelp. Der er over en måned siden det ble slutt nå. Jeg har ikke lyst til å svare, vil bare ignorere hele ham. Jeg vil hate ham og drite i hele soppen! Så jeg vil ikke svare, enig? Men det er kanskje litt slemt å ikke svare også? ....men jeg vil være litt slem mot ham.

Synes du godt kan la være å svare han :Nikke: Men ikkeno galt i sende et kort svar tilbake heller.

Ha en good søndagskveld! :)

Endret av PatheticGirl43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Hei Purple Haze! Siden sønnen din ligner Edward må han være rimelig populær om dagen :) Ha en fin søndag du også.

Jeg sendte en meldig til eksen nå. Det har seg slik at han har en hjemmeside hvor det er fullt navn og bilde av meg. Jeg har bedt ham å fjerne det før, men han har ikke gjort det. Jeg sendte han en sms igjen nå, en ganske sur en. Jeg fikk svar, at ok, han skulle fjerne det. Han spurte også hvordan det gikk med meg. Nå tenger jeg deres hjelp. Der er over en måned siden det ble slutt nå. Jeg har ikke lyst til å svare, vil bare ignorere hele ham. Jeg vil hate ham og drite i hele soppen! Så jeg vil ikke svare, enig? Men det er kanskje litt slemt å ikke svare også? ....men jeg vil være litt slem mot ham.

Tja, han har egentlig vært ganske populær hos jentene alltid. Det har vært en liten strøm av småtupper her de siste 2-3 åra :fnise:

Nå har han kjæreste som han er kjempeforelsket i :)

Jeg syns heller ikke du trenger svare på den sms`n. Eventuelt bare svare at det går alldeles strålende!

Hater sånne "stakkars-deg-som-sørger-over-meg"-greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god respons, damer! Da svarer jeg ikke på meldingen :fnis: Det skal ikke være lett.

I dag har jeg ikke "holdt hviledagen hellig" for å si det sånn. Jeg har vasket badet og toalettet. Jeg har ryddet på hybelen min og vasket opp, jeg har t.o.m vært åtte timer på skolen! Jeg føler meg veldig flink :)

Nå vurderer jeg å kjøre i gang den første Twilight-filmen... er ikke hekta altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...