Gå til innhold

En ny start

Strikk

Anbefalte innlegg

Så deilig med x-samlinger. Beste jeg vet! Ikke! :fnise:

Jeg fant dem jo i miljøet jeg vanligvis er i så det er vel bare naturlig at vi støter på hverandre. Men det er jo helt rævva når "alle" møtes på en gang.

Godt sagt! Tror definitivt du egentlig driter i det ;)

I do, I do, I do, I dooooooooooooooooo! :P

Lurer på om jeg har fått noe post nå??? :haar: neida, jeg skal IKKE dra bort dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tv'en, pus og jeg har hatt en fin kveld sammen :fnise: Jeg har vasket håret også, jeg kjøpte den nye Glow-sjampoen. Den luktet godt i butikken, vi får se om den er bra. Jeg er egentlig fornøyd med Herbal Essenses, men fikk lyst til å prøve noe nytt :D Jeg kjøper frisørsjampo når jeg har anledning.

....OK, nå har jeg skrevet et avsnitt om håret mitt! Jeg anser meg selv som delvis helbedret av kjærlighetsorg. Vel, nå kom jeg på noe... Det er vel egetlig ikke han jeg savner så veldig. Vi hadde veldig forskjellig syn på mange avgjørende ting. Men jeg savner det å ha en kjæreste, jeg har hatt tre kjærester (egentlig 2 1/2, han i midten var en artig rebound) men jeg har så å si aldri vært singel! Det er godt å kjenne at jeg klarer meg selv også. :klem: til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
Vel, nå kom jeg på noe... Det er vel egetlig ikke han jeg savner så veldig. Vi hadde veldig forskjellig syn på mange avgjørende ting. Men jeg savner det å ha en kjæreste, jeg har hatt tre kjærester (egentlig 2 1/2, han i midten var en artig rebound) men jeg har så å si aldri vært singel! Det er godt å kjenne at jeg klarer meg selv også. :klem: til meg selv :)

Det tror jeg er kjempelurt, å ha en periode i livet der man kan tenke mest på seg selv! :jepp:

Tror det også er sunt for fremtidige forhold, siden man gjerne lærer seg å like tiden alene og senere setter pris på de stundene man kan være alene når man har kjæreste også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må så mange folk være så kvalme å gniiiii sin forelskelse utover hele facebook:

Anna Johansen: "ÅH, jeg savner kjæresten min så veldig :hjerte: :hjerte: :hjerte: Gleder meg til du kommer, snuskepus"

Tor Hansen: "Jeg kan ikke vente til jeg kommer hjem, jeg har med en flaske vi, puuuuuus!"

KVAAAALMT!!!!!!! Bitter? Jeg!?!?!

(Jeg har forandret navnene til de tulledottene!)

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er da virkelig ikke noe å misunne! Folk som har behov for å klistre "kjærligheten" sin utover hele facebook på den måten, tror jeg egentlig har det ganske tomt og kjedelig.

Kjempebra med singelperiode! Jeg hadde vært i forhold i ni år i strekk og ikke hatt noen ordentlig singelperiode siden før jeg flyttet hjemmefra og begynte å date i det hele tatt.

Og jeg har det så godt alene! Klart jeg savner det litt innimellom, men stort sett, synes jeg det er helt fantastisk. Har lært så mye om meg selv og har blitt mer selvstendig. Tror jeg kommer til å unngå en del av de gamle fellene i neste forhold, nå som jeg føler meg mer trygg på meg selv og mine egne grenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetsklistringa virker i veldig påtatt! Men jeg skjønner også hvordan det er å være veldig forelsket, man vil jo gjerne rope det ut til alle. Men de fleste er ikke interessert i å høre på det skvipet!

Jeg nyter jo singeltilværelsen min. Jeg kan flørte med kjekke menn+++ (hvis jeg vil) jeg kan være så mye ute med venner som jeg vil, se på hva jeg vil på tv, være slask når jeg vil, la være å barbere meg her og der :)

I kveld får jeg besøk av en jobbvenninne. Jeg skal lage minestrone også skal vi drikke vin, tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PatheticGirl43
Det der er da virkelig ikke noe å misunne! Folk som har behov for å klistre "kjærligheten" sin utover hele facebook på den måten, tror jeg egentlig har det ganske tomt og kjedelig.

Helt enig! Min erfaring er at de som holder på med det der ikke kommer til å være sammen så veldig mye lenger. Stort sett.

Et eksempel: En venninne av meg hyler ut på facebook hver gang de har det bra, eller når kjæresten gjør noe hyggelig, fordi det stort sett ikke er sånn. Og de kaller hverandre søte (kvalme) ting høyt og tydelig foran andre. Og jeg vet at det kommer til å bli slutt, med mindre et mirakel skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Hvorfor må så mange folk være så kvalme å gniiiii sin forelskelse utover hele facebook:

Anna Johansen: "ÅH, jeg savner kjæresten min så veldig :hjerte: :hjerte: :hjerte: Gleder meg til du kommer, snuskepus"

Tor Hansen: "Jeg kan ikke vente til jeg kommer hjem, jeg har med en flaske vi, puuuuuus!"

KVAAAALMT!!!!!!! Bitter? Jeg!?!?!

(Jeg har forandret navnene til de tulledottene!)

Nå føler jeg meg litt dust, som hopper og danser i dagboka, og har nedtelling og jeg vet ikke hva :sjenert:

Når det er sagt, så syns jeg du er flink som klarer å skille kjærlighetssorg fra det å savne noen. Da er du kommet et langt stykke på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PatheticGirl43
Noe av det beste jeg visste da jeg var nysingel, var å spise sjokoladeis til frokost :lur:

Dette høres ut som noe jeg kunne likt også! :fnise: Har sjokoladeis i fryseren.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg litt dust, som hopper og danser i dagboka, og har nedtelling og jeg vet ikke hva :sjenert:

Nei, det må du ikke tenke på. Det er jo i din egen dagbok, der må du få skrive hva du vil :enig: Det er jo ikke sånn at man har private og kvalme samtaler med kjæresten her på KG uansett.

Nå har venninna mi gått, den minestronesuppa ble jammen god om jeg kan si det selv. Det tok ikke lang tid, var ikke vanskelig heller :)

Jeg har ikke sjokoladeis, men jeg har drukket masse O'boy i det siste da :danse:

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært ganske flittig på skolen. Jeg lå lenge og dro meg i senga i dag morges som vanlig, som det utpregede B-mennesket jeg er. Men jeg var på skolen til langt utpå kvelden. Jeg har restrukturert den oppgaven jeg skriver, jeg er sååå lettet! Nå ser det lysere ut på skolefronten. Jeg hadde nok gapt over for mye når det gjalt valg av oppgave. Jeg fant ikke litteratur som jeg kunne bruke i det hele tatt. Men nå er alt vel, er så glad :)

I morgen tidlig drar jeg altså hjem til mamma en tur. Jeg skal jobbe med oppgaven min i helgen altså! Pus er trygt plassert hos en venn av en venn. Håper pus er oppfører seg bra, hun pleier å være ganske verbal av og til. :fnise:

Jeg ser ¤%&#* hver dag på skolen, æsj! Men jeg velger å ikke se på han eller møte blikket hans. Jeg vil ikke si hei, eller ha noe kontakt med ham. Det er kanskje barnslig og teit, men det er for å beskytte meg selv. Jeg er redd for at han skal si noe som vipper meg av pinnen eller får meg til å gråte. Nå går det så bra med meg, jeg vil ikke ødelegge utviklingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit så med å sove i går, det er jo min egen skyld. Jeg står jo opp alt for sent. Jeg sovnet ikke før kl fem, det var jo ganske dumt fordi jeg måtte opp kl seks for å rekke flyet hjem til mor :eeeh: Jaja, jeg klarte vaffal å stå opp i tide! Jeg hadde lastet ned Michael Buble´ som jeg hørte på på reisen hjem. Han har en fantastisk stemme! Det er bra musikk å høre på også, litt som Frank Sinatra. Han Michael er ikke så verst å se på heller.

Jeg er jo helt på styr for tiden! Jeg ser kjekke mannfolk overalt :fnise: Det er en svært fin en som jobber på en cafe´ i nærheten av der jeg bor. Jeg må smile til han stadig vekk :)Han smiler tilbake. Jeg tør aldri å spørre han om en date! Kanskje jeg skal prøve?!?!? Nei, tør ikke. Jeg er jo ikke klar for et forhold, langt i fra men en date hadde jo vært koselig.

I morgen skal jeg ut sammen med gode gamle venner og gjøre hjembyen min utrygg, wuhu! Jeg merker at det har blitt mye festing i det siste, jeg pleide sjelden å drikke og feste. Det var toppen annenhver måned. Men nå har jeg et stort behov for akkurat det. Sånn er det vel å være singel?

Jeg har nesten aldri vært singel. Når jeg tenker etter så har jeg kun vært singel 6 mnd til sammen siden jeg var 17 år. Det høres jo ikke bra ut. Men slik var det:

Nr 1: Fra 17-26 år

Nr 2: Fra 26-26 år (rebound...)

Nr 3: Fra 27-28 år (#¤%&@*)

I denne 11-årsperioden har jeg kun vært singel i 6 mnd!

Hmmmm, jeg føler av og til at jeg deler litt mye her inne. Men det er jo ingen som vet hvem jeg er, håper jeg vaffal. Jeg er redd for å slite ut vennene mine med uendelige gjentakelser, analyser og mas. Her kan jeg jo si hva jeg vil og hvor mange ganger jeg vil :)

Men nå er det tid for sengen :goodbye: God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var/er også redd for å utlevere meg for mye, men jeg tror jeg er langt forbi det punktet. Tror jeg likegjerne kan skrive inn adressen min her :lol:

Men jeg er enig med deg, jeg vil ikke slite ut venninnene mine, og som du sier, her kan man kverne og kverne og kverne :fnise:

Høres ut som du klarer deg bra, blir stolt av deg jeg! :jepp:

Spesielt over at du klarer å håndtere en hverdag hvor du må se ham daglig! :overrasket:

Kafémann? :lur:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest PatheticGirl43
Jeg er redd for å slite ut vennene mine med uendelige gjentakelser, analyser og mas. Her kan jeg jo si hva jeg vil og hvor mange ganger jeg vil :)

Det tenker jeg også, så for min del blir del kanskje litt mye syting og mas på KG, men det er bare fordi jeg ikke tar SÅ mye av sytingen og masingen i virkeligheten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååh! Nå skrev jeg akkurat en mega-drit-langt innlegg så hang safarien seg på den satans iPhonen!!!!!! Død over aksjekursen til Appel! Orker ikke å skrive det en gang til nå. Jeg skal gjøre det i morgen.... Grrrrr....

Huskeliste til i morgen:

kino

mamma?

kino

venninne

katten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å sjekke hvordan det står til ;)

:helen:

Okei, jeg prøver igjen :)

Denne helgen har jeg altså vært hjemme hos mor. Der ble ikke bytur i på lørdag, det var egentlig like greit. Det var så deilig å våkne frisk og rask på søndag. Ikke minst deilig å våkne i sin egen seng, og ikke på en eller annen sofa. Mamma bor ca 30km fra byen jeg hadde tenkt til å gå ut i. Det å ta taxi hjem så langt blir fort veldig dyrt. Lørdagskvelden ble tilbrakt sammen med mamma i stedet. Vi dro på kino for å se A Cristmas Carol, koselig film. Den ble vist i 3D. Det er ganske komisk å se 200 mennesker sitte og glo med disse rare brillene :fnise:

Jeg tror kanskje mamma har en anelse om at jeg skriver dagbok her. Hun er også bruker av KG. Men hun vet ikke at jeg har dette nicket, tror jeg. Uansett så er det ikke så farlig, jeg har vel egentlig fortalt henne mesteparten av det som står her likevel :) Hvis du leser dette, mor, så :vinke:

Mamma og jeg var faktisk på kino i går også! Vi så 2012, den var superbra! Jeg liker veldig godt katastrofefilmer ;) Effektene og story'en var svært troverdige. Jeg har ikke så stor kunnskap om geologi, så for meg var det vaffal troverdig. Det var virkelig spennende, jeg satt og holdt pusten i over 2,5 time! Men, typisk amerikansk, så klarte det ikke å styre unna noen klisjeer her og der.

Etter kinoen dro jeg til en venninne og gammel arbeidskollega. Vi skravlet og spiste snop, koselig.

I kveld bærer det hjem til Trondheim igjen. Det skal bli fint å se katten igjen da. Hun er hos en venninne av en venninne. Jeg fikk et sms-bilde av pus hvor hun la og dro seg på senga. Det så ut som hun hadde det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...