Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #901 Skrevet 9. mars 2010 Og når jeg akkurat har lest denne treningsbloggen og følte meg motivert og flink hva skjer da???? Joda, da jeg åpner døren og skal ut i kontorlandskapet er det første (og jeg mener det faktisk, det FØRSTE) synet som slår meg en STOR (og vi snakker stor, og ikke alminnelig) bolle med småsjokolade fylt til randen! Dere vet sånne små miniutgaver av bounty, snickers, mars osv...JADA!!!!!!! Tusen takk for den!!! Hvordan skal jeg stå i mot? Vil ha bounty:( FAEN FAEN FAEN!! (unnskyld )
Pingting Skrevet 9. mars 2010 #902 Skrevet 9. mars 2010 Åh, så typisk! Det jeg ville gjort i din situasjon var å unne meg én liten sjokolade. Kalorimessig betyr den så godt som ingen ting, samtidig som det er viktig å kose seg litt synes jeg. Ta den med kaffen, spis sakte og kooos deg. Men dte er sånn som funker for meg - kan jo hende du bare vil ha en til etter den første. Og så en til. (sånn er jeg på potetgull, nemlig ) Og hei - ikke si unnskyld da! Er ikke dagbøker til for å få ut frustrasjon og , liksom?
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #903 Skrevet 9. mars 2010 Åh, så typisk! Det jeg ville gjort i din situasjon var å unne meg én liten sjokolade. Kalorimessig betyr den så godt som ingen ting, samtidig som det er viktig å kose seg litt synes jeg. Ta den med kaffen, spis sakte og kooos deg. Men dte er sånn som funker for meg - kan jo hende du bare vil ha en til etter den første. Og så en til. (sånn er jeg på potetgull, nemlig ) Og hei - ikke si unnskyld da! Er ikke dagbøker til for å få ut frustrasjon og , liksom? tusen takk for forståelsen Ja jeg snek til meg en sjokolade, men jeg skal være sterk! Skal ikke spise den. neineinei!!! Skal styre unna og spare den til en annen anledning:) Faren er som du sier, tar en så er vi i gang! Det hardeste er å ikke røre slikt, så klarer man å ligge unna. Har man først satt i gang---- ja da er løpet kjørt, hvertfall for min del.
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #904 Skrevet 9. mars 2010 Fortsatt ingen sjokolade, men dem roper på meg... Maaaaaaatvraket, kom å spiiiiiiiis meg, vi vet du viiiiil
Aurora_A Skrevet 9. mars 2010 #905 Skrevet 9. mars 2010 Stay strong.... Man får virkelig testa seg når man er omringa med store fristelser. Synes du er flink jeg!
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #906 Skrevet 9. mars 2010 Sånn da er snart denne kvelden over også... Kvelden, eller ettermiddagen, gikk med til tur...Forsøkte meg faktisk på litt lett småjogging og det gikk bedre enn sist. Tok det bare litt mer roligere og dermed holdt jeg ut lenger uten å føle pustebesvær Så kjørte jeg gjennom rumpe øvelsene som twinkle la link til, samt de fleste mageøvelsene!Virkelig en flott side! Nå venter dusjen på meg og sofaen en times tid før senga roper!
twinklestar Skrevet 9. mars 2010 #907 Skrevet 9. mars 2010 Nå ble jeg glad for at jeg kunne være til hjelp Jeg fikk linken til denne siden fra en annen her på KG faktisk. Var det deg Shamin? (hvis du er inne og leser her...) Og så bra med fremgang på turene dine! Ikke noe er bedre enn det! Kos deg på sofaen med GOOD samvittighet!
Kónguló Skrevet 9. mars 2010 #908 Skrevet 9. mars 2010 Kan godt hende det var meg, men jeg tørr ikke ta på meg æren for jeg husker ikke Men jeg har vært innom siden en del selv, og linker den til folk jeg vet gjerne trener hjemme for småjogging!
Matvraket Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #909 Skrevet 10. mars 2010 God morgen jenter Kan trooo jeg slet imorres ja, kroppen ville lissom ikke stå opp. Ville mye heller ligge under den varme dynen og kose seg til laaangt på dag. Huff.. *savne dyna si* Første tanken var: idag skal jeg rett hjem og og rett i seng! Vel.....Blir jo aldri sånn. blir alltid "skal bare" Ja den siden var fantastisk! Utrolig bra forklarte øvelser og med bilder er et pluss! Skal se om jeg ikke får til en runde idag også - sett at sambo drar ut:) Hehe...Nytter ikke for meg å ligge i stua og gjøre dette når han er hjemme. Det er såå herlig med tur nå som solen skinner, snøen smelter og fuglene kvitrer...I like!!!
Pingting Skrevet 10. mars 2010 #910 Skrevet 10. mars 2010 Det er den bloggen til Treningslaila, sant? Veldig fin den Åh, det er så deilig når det begynner å bli vååår! Ha en superfin dag, Matvraket
Matvraket Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #911 Skrevet 10. mars 2010 JA Treningslaila var det vel ja... :=) Helt fantastisk bra side:=) Du har vært innom du også?
Pingting Skrevet 10. mars 2010 #912 Skrevet 10. mars 2010 JA Treningslaila var det vel ja... :=) Helt fantastisk bra side:=) Du har vært innom du også? Jess! Fikk tips bl.a. om strikkøvelsene hennes. Også er det jo generelt en veldig fin side!
Kónguló Skrevet 10. mars 2010 #913 Skrevet 10. mars 2010 Husker i fjor når jeg begynte med pilates igjen etter nesten et år uten, da bodde B og jeg i en 29 m2 leilighet med bare ett rom, så jeg måtte dytte kjøkkenbordet inntil veggen så jeg fikk plass på gulvet.. Det var litt flaut i begynnelsen siden B da bare kunne sitte i senga ved siden av mens jeg bøyde og tøyde, men han brydde seg heldigvis ikke stort.. Tror du han hadde reagert da hvis han så deg trene i stua? Eller er det et hemmelige treningsregime kanskje?
Matvraket Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #914 Skrevet 10. mars 2010 Hehe måtte le litt av det synet jeg fikk etter det du fortalte:)= Neida, jeg tror nok ikke at han hadde hatt noe imot det, tvert om, han hadde vel mer sett på det som underholdning. Det er mer meg det går på. Jeg fikser det ikke når noen ser på og vurderer. Noe av grunnen til at treningssenter ikke er min ting også....Da klarer jeg ikke å gjennomføre.
Kónguló Skrevet 10. mars 2010 #915 Skrevet 10. mars 2010 Skjønner Jeg syns det er skummelt å være på senteret alene, og går veldig fokusert fra den ene øvelsen til den andre for å ikke tenke over alle rundt meg etc, men jeg regner med at jeg ikke er spennende nok til at folk gidder å legge merke til meg
Skybert Skrevet 10. mars 2010 #916 Skrevet 10. mars 2010 Hei, leste det du skrev om bounty sjokolade..jeg hadde med en diger pose med småsjokolad(er man ny på jobben, og de sier at det er det som er vanlig når man har vært ute og flydd, må jeg jo bare) hva skjer? joda, eter 2 dager er bollen tom! Så det ble vel kanskje 3 på meg, og nå trenger jeg ikke stresse lenger, siden jeg tok den siste (sorry, jeg vet jeg ikke burde....) Er som pingting sier, må få lov til å ta en liten.. Du er jo blitt så flink med trening og alt ellers
Matvraket Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #917 Skrevet 10. mars 2010 Hørtes jo virkelig ut som en ugrei løsning å ha det som en regel på jobben....Så fort man er uteå flyr så skal man ta med godis? Hehe, håper ikke du jobber et sted hvor dere er mye i farta. Da blir det fort mye godis!!! Hehehehe..... Her i gården er jeg glad vi ikke har de rutinene gitt..Da hadde jeg ikke klart å være så sterk. Her har vi innkjøp av månedsoverskuddet fra forrige måned. Er det et godt resultat med mye penger, så ja..Da sier resten seg selv! Hehe nesten så jeg håper på at det går dunken med jobben for å unngå alt dette snopet. Bedre om de byttet ut med frukt istedenfor spør du meg! Men utrolig kjedlig å kjøpe masse sjokolade sånn da, også får du kun 3 stk? Må du betale av egen lomme også? Jaja kanskje like greit det bare ble tre stk..Hehe...
Skybert Skrevet 10. mars 2010 #918 Skrevet 10. mars 2010 Sant nok.. er nok en del som reiser, men er nok ikke sikkert alle husker på det. Denne gangen betalte jeg fra egen lomme, men hadde trodd at posen hadde holdt i mer enn 2 dager..Er i grunn gangske greit, blir ikke like mye hverdags-godis på meg. Skal nok prøve å presse på å kjøpe litt mer frukt her, tror nok det kan komme godt med
Matvraket Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #919 Skrevet 11. mars 2010 God morgen jenter... La meg kl 2030 i går og sov til kl 645 idag. DET var deilig!!!! Føler meg litt lettere. Idag er dagen fullpakka. Så dagen flyr vel unna og da venter morgendagen med helgen rett rundt hjørner:) Jippi!!! Vi har sosial lunsj på jobb idag, og dermed blir det litt lenger lunsj og mindre jobb.Er bursdagsfeiring idag så noen har bakt med seg eplekake! Hvilket ikke gjør meg noenting, for det liker jeg faktisk ikke! Enda mer jippi! Hehe slipper å stå i mot fristelsen! Shamim: jeg er nok ikke så spennende at folk akkurat legger merke til meg heller - MEN jeg ser sikkert utrolig TEIT ut hvis jeg stod der og kløna skikkelig med alle disse maskinene og dermed hadde jeg nok vært et fint skue! Skybert: Hvis det er en sånn stor pose med sånne småsjokolader så skjønner jeg at du er skuffa gitt, den er jo HUUUUGE.....Burdte holdt lenger da ja, men der igjen er dere kanskje mange sjokoladespisere på jobben? Noen som fikk seg en sjokoladebombe da ja:) Godt å høre at det er flere som ikke er så flinke på jobben med frukt! Vi hadde faktisk fruktkurv her hvor jeg jobber. Fikk en stooor fin fruktkurv hver mandag og onsdag og det var perfekt! Vi har sånn sofagruppe rett utenfor mitt kontor og dermed stod det alltid litt frukt der og det passet ypperlig! Og ikke minst: mer sunt! Men etter omleggingen her påhuset så kuttet dem frukten, og istednefor satset mer på sjokolade, kaker og alt anna FETT...Utrolig irriterende *Kom arbeidslyst her skal du motstand finne*
Pingting Skrevet 11. mars 2010 #920 Skrevet 11. mars 2010 Bytta ut fruktkurven med sjokolade!? Ærlig talt, det var faktisk litt irriterende merker jeg. Er det flere som er misfornøyd med det eller? Dere kan jo gå sammen og klage litt Hørtes deilig ut med masse, masse timer med søvn. Hadde klart å legge meg kl. 2030 om jeg ville aldri så mye, tror jeg. Fornuftig Matvrak :happy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå