Pingting Skrevet 1. mars 2010 #881 Del Skrevet 1. mars 2010 Å neimen kjære deg Jeg skjønner godt det var en irriterende søndag. Ikke morsomt å prøve å være flink, også får man slengt tilbake at man har store håndtak. Husk at hvis du fortsetter slik du holder på nå (du er jo så flink!) så vil du helt sikkert se forskjeller. Og om de ikke blir helt borte, så finnes det faktisk alternativer om de plager deg så mye - enten det er fettsuging, operasjon eller whatever. Og jeg er helt enig med twinklestar: tenkt på hvor utrolig godt dette har gjort deg innvendig! Du kommer til å kunne leve lengre og friskere med håndtaka dine om du fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #882 Del Skrevet 2. mars 2010 Heihei Ja nå plages jeg skikkelig med detteher, mistet full motivasjon - siden jeg oppdaget og hang meg så fælt opp i dette etter å ha spist unn og vært flink lenge! De plager meg ekstremt mye! Så fort snøen smelter nå så lurer jeg på om jeg skal anskaffe meg en sykkel og begynne å sykle litt ute. Jeg har ingen erfaring med dette, men sykling må jo styrke hofter, rumpe og samtidig ha effekt som "svettetrening" ..? Anyone? Gårsdagens mat: Frokost: havregrøt med eple Lunsj: stor bolle med salat og kylling oppi. Mellommåltid: eple Middag: wok med kylling og villris med soyasaus. Kvelds: knekkerød med paprika og jordbærsmoothie. Dagens: Frokost: havregrøt uten eple (liiitt sent oppe idag og forsov meg godt ja!) Lunsj: ingers rugbrød 2 stk skiver Middag idag blir spennende å se, skal ut å farte så det holder etter jobb så vi får se hva jeg får til... Møtevirksomhet idag så mye stillesitting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 2. mars 2010 #883 Del Skrevet 2. mars 2010 Sykkel er fint!! Jeg sykler mye! Her jeg bor er det mye fjell, så det er kjempegod trening! Begynn å lese litt på nettet for å finne ut hva slags sykkel du har lyst på, så går du til anskaffelse innen den "dumme" snøen er borte! Så kan vi motivere hverandre med sykkelprat Selv har jeg en ordentlig god racersykkel. Elsker den! Men du må jo se an hva du vil bruke sykkelen til og hvor mye penger du er villig til å legge i en sykkel. Jeg sa forresten her om dagen til mannen min at jeg skulle slå ham opp en fjelltopp her vi bor ... Dette var etter en "krangel"... SÅ nå må jeg virkelig begynne å sette inn støtet og trene i smug når han er på jobb Ooops, der ble det et langt innlegg om megselv i boka di... beklager, men jeg ville bare si at SYKLING er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #884 Del Skrevet 3. mars 2010 Og det var akkuat det svarte jeg lette etter:=) Takk.... Min mor sa i går at hun hadde en sykkel stående:=) Like greit å bruke den istedenfor å investere dyre dommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 5. mars 2010 #885 Del Skrevet 5. mars 2010 God Helg M Og sykkling... du bør absolutt prøve det! Er jo kjempefint å få trent ute. Det styrker vel både musklene i bena og hjertet. Også gir det lite belastning på knær osv. Tipp topp tommel opp Hvordan gikk det forresten med denna yogaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #886 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei jenter........ Har vært på en liten knekk de siste dagene så har ikke orket å være her inne. Men nå skal jeg ta meg sammen og føler det litt bedre. Forsøkte meg på jogging på fredagen, men det er bare å gi opp! Jeg klarer det rett og slett ikke. Jogging er ikke tingen for meg! Idag har jeg måka masse snø og var super sliten! Så gikk jeg meg en tur, i raskt tempo. jogging funker bare ikke, så anser det som bedre å gå rask gange i lengre tid enn å jogge og gi opp etter ti min. Etter det ble det en liten treningsøkt med manualer, strikk og gulvtrening. Var svett og god da ja. Skal forsøke å skjerpe meg og komme meg inn igjen i god motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 #887 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er lov å være nedfor og motivasjonsløs altså. Det er tross alt ingen som fungerer 100% hele tiden. Hvis jogging ikke funker for deg så foreslår jeg at du dropper hele tanken om det. Kan jo umulig gjøre underverker for motivasjonen å drive emd noe du hverken liker eller får til. Jeg tror mye av trikset med trening er å finne noe ved det som gjør det fristende. Det funker sikkert ikke alltid, men hvis du føler at du stadig må presse deg til å gjøre det er det på tide å legge om taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #888 Del Skrevet 8. mars 2010 Veldig enig med deg Pingting:) Det nytter rett og slett ikke å presse seg til jogging for da jeg gir jeg bare fortere opp og gidder ikke prøve før om leeenge..Derfor ser jeg det mer hensiktsmessig å gå RASKE turer med høy intensitet istedenfor. Det gidder jeg, og får mer ut av det enn å sitte hjemme og hate jogging. Sånn er det med den saken. Ny uke nye muligheter, håper motivasjon og humør er litt bedre denne uken. Føler at mandagen startet bra, var ikke like sur og grinete som jeg pleier på mandagene..Hehe... Idag er det jobb, så en tur til byen - leter etter en genser som jeg har ønsket meg lenge og som jeg skal unne meg nå Selvom lommeboken er tom og lønna ikke kommer før til fredag Shit happens. Så skal jeg og sambo handle litt (jepp enda mer handling på tom lommebok) men vi skal handle vitaminer og diverse, han erhelt opphengt i å få i seg de riktige vitaminene. Så er det hjem til middag. Regner med at det er han som står for den idag. Kjøttgryte med brokkoli. Store planer om å måke litt idag, fjerne litt snø fra taker og diverse (*synes det er så skummelt å lese om alle disse takene som raser sammen nå som snøen begynner å bli våt og tung) Så får vi se hva resten av kvelden bringer. PS: Gratulerer med dagen alle jenter :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #889 Del Skrevet 8. mars 2010 Jaaa dette starta bra.....Skulle lissom starte uken så fint. Hadde ikke tatt med meg matpakke idag da jeg glemte å handle inn melk til havregrøten på lørdag, og for sikkerhetsskyld glemte å ta ut ingers rugbrød fra frysern.. ELENDIG utvalg i kantina idag og endte opp med en (vond) lys baguette med laks og crabstick salat som smakte D-R-I-T-T!!!!!!! Er kvalm enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 8. mars 2010 #890 Del Skrevet 8. mars 2010 Dakar Matvraktet. Er max irriterende å spise noe usunt når man faktisk har bestemt seg å være flink. Men det er jo ikke noe du kan noe for. Kanskje ha en liten bak up pose med havregrøn i skuffen på jobben til sånne dager? Men ikke få dårlig samvittighet for at lunsjen gikk gæli, du er jo kjempeflink ellers. Har prøvd å lese meg opp i boka di mens jeg har vært borte, et lite tips jeg bruker innimellom er natuell yogurt med frukt blanding (div tørket frukt og frokost blanding, kan få det med blåbær osv..) fungere veldig bra for meg. Er enig at bare det kan bli litt lite som frokost, men er ok som kveldsmat/slukke sukkersuget litt. Pass på at du ikke faller ned fra taket, vil ikke at du skal skade deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #891 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja ble utrolig kvalm av tanken på den dumme baguettene som ikke var god heller..Dyr var den og!!! Nettopp såist et elpe og heldivigs hjalp det på kvalmen. Ble ingen bytur idag allikevel, så da skal jeg gå rett hjem og ut på tur!!! Mens solen enda er litt oppe. Så det er planen: ut på tur, måke (uten å dette ned fra taket vel og merk -eller.... det hadde vært digg med litt fridager hehehehe) også middag... Ja yoghurt med korn er faktisk veldig godt! Liker dobbel 0% veldig godt, og det er kjøpt inn nå!! Så det blir morgendagens lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 8. mars 2010 #892 Del Skrevet 8. mars 2010 Kjenner igjen følelsen... man har bare lyst på noen sunt og godt, også er det bare usunne ting å velge mellom. Men ikke la en baguett får ødelegge dagen din Med tur og måking og epler og greier så gjør du fort opp for en liten baguett. Håper resten av mandagen blir fiiiin.. med soool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #893 Del Skrevet 8. mars 2010 Jaaa det håper jeg og...Litt usunn lunsj ga motivasjon til tur........ Så skyndte meg hjem før solen går ned:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #894 Del Skrevet 8. mars 2010 Matvraket har akkurat gått en 40 min tur med høy intensitet...Kjente jeg ble stiv i beina! Må vel være god trening?? Andpusten og svett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. mars 2010 #895 Del Skrevet 8. mars 2010 Så bra at du fikk deg en fin tur Helt sikkert trening hvis du ble anpusten! Godt å se deg tilbake med nytt mot! Skal prøve å gjøre mitt beste for å hjelpe deg med motivasjonen! Jeg synes bloggen til Treningslaila er veldig motiverende! Så ta deg en tur innom og se om det kan hjelpe deg med motivasjon: http://treningslaila.blogg.no/ Hun legger stadig ut nye program for hjemmetrening, både styrke og kondisjon! Og hun vet hva hun snakker om! Håper resten av mandagskvelden blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. mars 2010 #896 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenge siden jeg har skrivd noe her nå! Jeg er innom og leser hver gang jeg ser det blir oppdatert, men er litt for dårlig på å kommentere.. Så kjedelig med dårlig lunsj! "Usunn", dyr og smaker dårlig; æsj! Men så fint at du fikk gått deg en tur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. mars 2010 #897 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg er for en gangs skyld tidlig på'n i dag Så benytter anledningen til å ønske deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #898 Del Skrevet 9. mars 2010 Så bra at du fikk deg en fin tur Helt sikkert trening hvis du ble anpusten! Godt å se deg tilbake med nytt mot! Skal prøve å gjøre mitt beste for å hjelpe deg med motivasjonen! Jeg synes bloggen til Treningslaila er veldig motiverende! Så ta deg en tur innom og se om det kan hjelpe deg med motivasjon: http://treningslaila.blogg.no/ Hun legger stadig ut nye program for hjemmetrening, både styrke og kondisjon! Og hun vet hva hun snakker om! Håper resten av mandagskvelden blir bra Den skal jeg jammen meg ta en titt på, føler jeg trenger mest mulig motivasjo nå ja - så all motivasjon jeg kan få er god motivasjon. Skal lese den så snart jeg er ferdig på KG :KG: Takk for tipset. Mandagskvelden ble grei den, endte opp i sofaen og en god film før sengen ropte på meg forholdsvis ganske tidlig. Lenge siden jeg har skrivd noe her nå! Jeg er innom og leser hver gang jeg ser det blir oppdatert, men er litt for dårlig på å kommentere.. Så kjedelig med dårlig lunsj! "Usunn", dyr og smaker dårlig; æsj! Men så fint at du fikk gått deg en tur da! Det er bare å legge igjen en kommentar dann og vann, er jo sååå koselig Jeg er for en gangs skyld tidlig på'n i dag Så benytter anledningen til å ønske deg en fin dag! God morgen Twinkle Ønsker deg en kjempe fin dag også, og kjempe hyggelig at du stakk nesen innom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #899 Del Skrevet 9. mars 2010 Har forresten fått helt "dilla" på himmelsk lapskaus om dagen ,med vanilje kesam. Kunne i grunne bare levd på det jeg...mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #900 Del Skrevet 9. mars 2010 All ære til deg twinkle, tusentakk for den flotte linken! Det var vel noe av det bedre jeg har vært borti i form av forklaringer og bidler av øvelser! Nå har jeg sitti og lest og sett og dette skal testes ut:) Tusen takk!! Dette ga motivasjon, uten tvil! Hvordan i all verden finner du sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå