Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Hehe men det står stoooor respekt for at du gjennomførte det selvom målet var umåtelig høyt!!!! ;) All ære til deg.

Nå tar jeg helgen.

ønsker dere alle en fin første adventshelg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!!

GRatulerer så masse twinkle! Se der ja, du klarte å gjennomføre det, selvom det var på en fredag! ;) Da var vi gjennom alle tre;) Applaus til oss... :fnise::fnise:

Ellers, så var det mandag igjen ja....Jeg misliker mandager! Virkelig! Denne helgen har vært litt mindre sunn enn de tidligere, men allikevel ikke ille! Har ikke dårlig samvittighet, men har koset meg litt. MEN BEGRENSET!!!! ;) Viktigste r at jeg koser meg, men klarer å begrense meg if orhold til før! Jeg tømmer lissom ikke skåla lenger, men tar et par flak med potetgull og ser meg fornøyd med det!

Ellers gikk lørdagen med til juleshopping og det ble mye gåing så var veldig sliten i bena den kvelden ja! Kan jeg se på det som litt trening eller :haha:

I går kom julen frem hos meg, hvertfall litt av den! Var så koselig når mørket senket seg og man tittet ut og så at folk hadde hengt opp stjerner i vinduene og lys i trærne! Herlige lystid! Ble veldig fornøyd da det begynte å snø også, men så begynte det jo å regne idag! DEt slår aldri feil!

Lurer på om jeg skal forsøke meg på en treningsøkt i ettermiddag, hvis sjefen ikke krever overtid idag så skal jeg forsøke meg på det;)

Ellers så nærmer det seg jul, ble ingen sjokoladekalender i år! Bevisst! men jeg ser jo utfordringene i henhold til alt det andre som medfølger ventetiden..Tror jeg må legge deler av det sunne kostholdet mitt på hyllen ja, men skal drøye det litt til;) kan ikke ha jul i hele 5 uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Den eneste måten å klare å beholde en sunn livstid over tid er etter min mening å kunne klare å kose seg innimellom, men samtidig begrense seg! Så flink er du!

Iforhold til sjokoladekalander - kjøp deg en flaxkalender - mye morsommere enn sjokolade (som ikke smaker noe godt en gang). Det har blitt tradisjon med flaxkalender på meg :)

Håper du slipper overtid og at du får en god treningsøkt i dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Den eneste måten å klare å beholde en sunn livstid over tid er etter min mening å kunne klare å kose seg innimellom, men samtidig begrense seg! Så flink er du!

Iforhold til sjokoladekalander - kjøp deg en flaxkalender - mye morsommere enn sjokolade (som ikke smaker noe godt en gang). Det har blitt tradisjon med flaxkalender på meg :)

Håper du slipper overtid og at du får en god treningsøkt i dag! :goodbye:

Ikke noe problem, både FLAX Og YEZZ er innkjøpt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at du kan både kose deg og fortsatt jobbe videre mot målet :nigo: Jeg har også lyst på julekalender, kanskje jeg skal spandere på meg flax :lur:

Mmm nøtter og frukt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har alltid hatt FLAX og sjokoladekalender..Men droppet sistnevnte i år! Det overlever jeg, for den sjokoladen er ikke så god! Snakker vi kinderkalender, blir det verre - men styrer unna den pga prisen! Nesten 200 kroner for en kalender, og samtidig trykke i seg sjokolade hver dag, nei takk! :gjeiper: men hvert år har jeg FLAX, det er kjempe morsomt! Hver dag har du to muligheter til å vinne.Du kan enten vinne på tallkombinasjoner, skrap frem tre like tall og vinn summen! ELLER så samler du opp figurer og kan vinne opptill 500.000 kroner.

I år skulle jeg kjøpe kalender, sto på narvesen og fikks e at YEZZ også har lagd julekalender..Da fikk Matvraket et lite problem ja! Valgets kval! Som regel er jeg ikke av den personen som prøver noe nytt, jeg holder meg til det kjente og kjære! Av en grunn ja, som skulle vise seg å stemme. Men jeg tok motet til meg :fnise: og tok YEZZ...Visste jeg ikke skulle gjort det,for der samler man bare på figurer...Altså - en mindre vinnesjanse! Så måtte dure ned i butikken på lørdag og kjøpe FLAX! Så nå har jeg to! vinner jeg ikke nå, så vet jeg ikke... Hehe....

Hjelpes det var et langt innlegg om kalender i en treninsgbok! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Enig i at kinder sjokoladen er farlig, tror jeg skal bare bestemme meg for å ikke ha sjokoladekalender i år :fnise: Da skal jeg kjøpe flax kalender! Det er jo plutselig desemeber i morgen!

Jeg har jo skrivd lange innlegg om alt annen enn trening i det siste, så du må da få lov til å skrive om kalendere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei og nei å nei...Kan jo ikke anbefale andr eå kjøpe, da blir vinnersjansen min enda mindre.... :fnise::fnise: Hehe.... ;) Jo kjøp deg flax du, så kan vi fylle treningsbøkene våres med litt kalendersnakk og se om vi vinner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha sant! Kjapp deg og kjøp inn de som er igjen! :lur::fnise: Jaa, hva gjør vi om vi vinner da? Kjøper oss noe treningsrelatert? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja da må jeg vinne først for å kjøpe opp alle de altså... :sjenert: nei jeg får vel unne folk det å vinne!

Tja hva gjør vi da??? hehehe...Om jeg sier at jeg skal kjøpe noe treningsrelatert så vinner jeg vel også...hehehehe..... Men, jeg skal kjøpe meg wii my fitness coach by the way..Uansett om jeg vinner eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi :fnise: Ooh morsomt! Jeg har aldri prøvd den jeg, men bare lest om det litt rundt om kring her.. Jeg vet ikke hva jeg skulle kjøpt jeg.. Skulle gjerne hatt en tredemølle ja, men det har jeg ikke plass til :lol: Hadde vel kanskje meldt meg inn i et stort senter istedenfor å vente til slutten av januar, wow jeg er spennende :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ingen dum ide det da....Bedre enn å sløse bort pengene på andre ting;) Feks masse god mat som gjør oss fetere, eller klær som vi vokser "ut" av fordi vi blir lekkrere og tynnere;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææææææææææ det ble overtid gitt.......TRagisk å gå på jobb når det er mørkt, og gå hjem fra jobb når det er mørkt! Men sånn er det bare...Kan se det på den positive siden, det er mye lys i vinduer ute nå og det er koooos;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi, jeg er oppvokst et stykke opp i Norge, og husker det var kjempegøy å gå inn døra til skolen i mørket og så gå ut etter endt skoledag i mørket igjen... litt lysere her jeg bor nå, og selv om det ikke blir like crazy bright på sommeren så er det veldig deilig å ha et par timer mer lys om vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen:)

1 desember!!!! :nissekonekyss::nissevink::nisseblunk::nisse:

Selvom jeg har sovet knapt en time i natt, så var det noe å se frem til når man stod opp;) Nemlig julekalenderen! :) Matvraket elsker desember! Det kan være så mørkt det bare vil denne måneden for det er så koselig med all stemningen og alle lysene....

Ble ingen trening i går, satt på jobb så altfor lenge! Så det ble rett hjem til middag! I går ble det fiskeboller! mmmmmm...

idag er jeg helt ødelagt i nakken, aner ikke hvorfor..Men begynte å kijenne at jeg var litt stiv og øm i går og det er vel derfor jeg ikke har soet særlig godt i natt også. Så dette skal bli en tøff lang dag ja...Blir nok en del gjesping! ikke blir det tidlig senga idag heller..Men får bare holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg!!!

ja ja en dag hjemme har en gått av så sant en kommer igang igjen.....

du gjorde sikkert det rette!!!!

Ønsker deg en fin uke,kos deg med advents kalenderen og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk miss og i lige måde....

Nå har jeg nettopp helt i meg en cappucino...Dog uten sukker, uten ekstra fløte (så den smakte ikke bra)men vekket meg litt......Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...