Gå til innhold

Lykkeland

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, så rart at de stirra sånn! Det er nok som Lucky sier, barna kommer med storken der :fnise:

Det hørtes deilig ut med tur og bare kose seg og nyte livet :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svenske damer er jammen heldig som får barna levert ferdige på døra av storken (Eller trosten, som niesen til mannen sier :gjeiper: ) :skratte:

Høres veldig godt ut med et lite avbrekk fra hverdagen :)

Skrevet

Skulle ikke tro alle her i landet hadde sett en gravid før heller, vi fikk en ny mannlig ansatt i dag og han klarte ikke å dra øynene bort fra magen min :blink: Han fikk nok sine to transportert av storken.

Skrevet

Står til med deg?

Alt bra?

• 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer med dagen :flagg:

Håper det er fint med deg og magen!

• 3 uker senere...
Skrevet

Håper det står bare bra til med deg :klemmer:

• 1 måned senere...
Skrevet

På tide å oppdatere litt her, kanskje? Skriver fra tlf, så det blir ingen lang melding. Uansett - har vært på overtidskontroll i dag, alt stod bra til. Ble strippet av jordmor og hun fant 3 cm åpning ca 10.30 i dag (torsdag). Har gått med kynnere i hele dag, alt fra 7 til 20 min mellomrom, og ikke spesielt vonde, så vet ikke om det har åpnet seg mer. Hatt noen litt lengre og binders nå i kveld, så håper det tar seg opp i løpet av natta. Blir igangsetting på mandag hvis ingen ting skjer, men det trodde jm ble unødvendig. Spent på om jeg klarer å sovne i kveld...

Skrevet

Lite tid til kg om dagen og sier derfor lykke til men det forestående nå :klemmer:

Skrevet (endret)

Spennende tid, nå! Håper du endte på sykehuset i natt :-) Jeg synes du er tøff, jeg har mer enn nok med bare Lillemor!

Edit: Og masse lykke til, Blåmor :-)

Endret av Neala
Skrevet

Takk, pusilus og Neala! Tøff og tøff, vi vet jo ikke enda hva vi har gjort, hehe.

Fremdeles hjemme. Har våknet av kynnere hver time i natt, men ikke noe mer enn det. Slimproppen har gått i løpet av natta, og jeg har hatt rier med ca 10 min mellomrom i halvannen time nå, men ikke spesielt vonde (enda). Har hørt om mange andregangs som tenker at det var jo ikke så ille likevel i begynnelsen av fødselsforløpet, men plutselig setter det inn for fullt, og DA kommer de på hvor vondt det var.

Håper i alle fall dette vedvarer utover dagen, og at det blir færre og færre minutter mellom. Er så fødeklar!

Skrevet

Kjempespennende! Lykke til! :)

Skrevet

Nokså regelmessig i flere timer i morges, så sov jeg litt og da stoppet alt. Jeg må nok bare avsløre at svangerskapet har vært en aprilsnarr, og nå går jeg i streik.

Skrevet

Har du streika helt? ;)

Håper det har tatt seg opp igjen hos deg i løpet av dagen, og at jenta di kommer i løpet av det neste døgnet :kose: Masse lykke til!!! :klemmer:

Skrevet

Streiker fremdeles. At det går an at det er såååå lenge til mandag...

Skrevet

:vinke: Koselig med oppdatering! Håper du slipper å vente så mye lenger nå (og mandag er jo ikke lenge, men skjønner at det må føles som en liten evighet ;))

Lykke til! :klem:

Skrevet

Igangsettelse i dag, kanskje hun er her i løpet av dagen :rodmer: Satser i alle fall fortsatt på julibarn!

Skrevet

Lykke til! :strix: Gleder meg til å høre om jenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...