Gå til innhold

Lykkeland

Blåmor

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at dere har det fint - på tross av soppinfeksjon. Håper det går fort over :klem: Hvordan går ammingen deres nå? Har dere slått dere til ro med skjold eller prøver dere fremdeles uten?

Håper du får en kjempefin bursdag i morgen! Tenk, det er din første som mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen din, Blåmor! Håper du koser deg med Blåmann og Blågutt på middag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :blomst:

Håper du får en fortreffelig dag :klem:

God bedring med infeksjonen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått bursdag Blåmor!!

Håper du ble godt bortskjemt av de to "mennene" i livet ditt!

:bursdag:

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever, det er bare at dagene flyr så vanvittig fort! Driver mye mer skolearbeid om dagen, raser på med oppgaver som skal leveres. Angrer litt på valget med å fortsette studier i permisjon, på en annen side orker jeg ikke gå på den høgskolen lenger enn jeg må, så jeg må bare bli ferdig rett og slett.

:hjerte: M er elsk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blåmor!

Jeg kjenner til det der med at dagene flyr, og jeg studerer ikke i tillegg til permisjonen engang... :sjenert: Det er nok hardt å studere i tillegg ja, men samtidig godt å få det overstått. Håper du ikke sliter deg helt ut :kose:

Gratulerer med vel overstått bursdag forresten!! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: M er elsk :hjerte:

Herlig :hjerte:

Godt det er liv i deg :) Skjønner godt at det blir strevsomt med studier kombinert med permisjon ja, flink du!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over de som klarer studier i permisjonen, jeg bare bøyer meg i støvet :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Hei Blåmor :klem:

Jeg har lest bloggen din jevnlig, og nå måtte jeg bare skrive litt til deg :)

Tenk da, kjære Blåmor, på tirsdag er babyene våre hele tre måneder gamle! Tiden flyr virkelig forbi oss, det synes ihvertfall jeg. Ser dere driver med dåpsforberedelser - vi er allerede ferdige med dåpen, og det var en veldig fin dag!

Du er sååå flink som orker studier i tillegg til baby! Nå skal det sies at jeg har en veldig rolig og "selvstendig" frøken, men jeg tror ikke jeg hadde synes det var helt ok. Jeg skulle jo kanskje ta to eksamener til våren, men jeg har ennå ikke fått svar på søknaden, så jeg tror (og håper, egentlig) at jeg får nei, eller at de svarer for sent. Så kudos til deg! :pls:

Jeg må også si at jeg synes du er forferdelig kreativ, og det ser ut som dere har det ordentlig koselig hos dere :jepp: Og M er jo en helt jeg-smelter-og-renner-nesten-bort nydelig! :rodmer:

Håper du har det fint! Eller... Det ser jeg jo egentlig at du har!

STOOOOOR :klem: til deg, snuppa! Håper å høre fra deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...