Sequax Skrevet 26. september 2011 #1121 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, Blåmor! Hvordan går det med deg og lille M, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1122 Del Skrevet 29. november 2011 Juhu, her er jeg! Det er vel ingen som har denne dagboka inne på sine innlegg lenger, men jeg får ta en runde og gjøre meg bekjent igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1123 Del Skrevet 29. november 2011 M skal nemlig bli storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. november 2011 #1124 Del Skrevet 29. november 2011 Gratulerer sååå mye, Blåmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. november 2011 #1125 Del Skrevet 29. november 2011 Så livstegn fra deg inne hos chico og Sequax så jeg tenkte at jeg måtte hilse på! Her var det jo store nyheter, gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. november 2011 #1126 Del Skrevet 30. november 2011 Juhuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. november 2011 #1127 Del Skrevet 30. november 2011 HVAAAAAA???!?!?!?!?! .....planlagt, eller...? Koselig å se deg igjen! :happy: Gratulerer så mye med en liten en i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2011 #1128 Del Skrevet 30. november 2011 Gratulerer med den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. november 2011 #1129 Del Skrevet 30. november 2011 Gratulerer så masse, Blåmor!!! Nå gliser jeg fra øre til øre her. Så utrolig koselig! Nå må du virkelig oppdatere oss her! Hvordan er formen? Hvor langt er du på vei? +++ Godt å høre fra deg igjen! Jeg er ikke den mest aktive selv for tida heller, men prøver å stikke innom iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1130 Del Skrevet 1. desember 2011 Takk for alle lykkeønskninger Dere er så gode! Sjokket begynner å legge seg nå, men den lille spiren kommer ganske så mye før enn forventet. Virker som om når det først løsnet med M, så raser det plutselig på. Vi kan i alle fall peke nese til gynekologen som mente at vi ikke kom til å klare det på egenhånd :gjeiper: Siden jeg ikke har hatt så veldig mange sykluser siden M ble født, så har jeg ikke helt styringen på hvor langt jeg er på vei, men har lagt inn syklus på 35 dager på diverse terminkalkulatorer, og kommet til termin ca 15.juli foreløpig, men det kan jo fort endre seg. Skal ha første legetime rett over jul, for det er jo ikke så mye han får gjort enda. Formen har vært bra helt til dagen etter vi fant det ut, og siden har jeg ligget langflat, utslått av kvalme og oppkast. Husker at jeg var en del kvalm sist og, men ikke slik som nå, nå varer det hele dagen, og jeg får ikke i meg mat. Vannet kaster jeg bare opp igjen, så legen skal ringe meg senere i dag slik at vi kan diskutere om jeg kan få noe kvalmestillende. Får jeg ikke det, så fungerer jeg ikke, og Blåmann har vært hjemme fra jobb de siste to dagene for å passe på M. Huff, dette ble mye klaging, men den kvalmen er så overveldende at det er det eneste jeg klarer å tenke på. Heldigvis vet jeg at det bare er for en periode, og det kommer til å gå over Planene vi hadde for neste år må vi omrokkere på, med tanke på når jeg skulle begynne å jobbe, barnehagestart, opptjening av permisjonspenger osv, så vi har en del tenking å gjøre. Men samtidig med alt det praktiske og små bekymringer av økonomisk art, så gleder vi oss veldig til å bli foreldre igjen, og føler oss superheldige som får lov til å oppleve dette en gang til. Det kommer til å bli travelt med to så tette, men så håper jeg også at de vil ha mye glede av hverandre. Det kan jo fremdeles gå galt, men risikoen minsker for hver dag som går, i tillegg har jeg lest at de som er mye kvalme aborterer sjeldnere, så hvis det stemmer, så bør dette gå bra. It's good to be back, ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1131 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå har jeg snakket med legen, og han ville ikke gi meg noe kvalmestillende, siden jeg er der i svangerskapet hvor alt dannes, og han rett og slett ikke tør tilfelle noe kan skje. Det er jeg jo helt enig i. Ble beordret til å ta det helt med ro, så antakeligvis blir jeg sykmeldt, og Blåmann tar over permisjonen en liten periode. Skal ringe NAV i morgen og høre. Kjennes litt bedre ut akkurat nå, har bare kastet opp én gang i dag, og fått i meg opp i mot en hel brødskive, så fortsetter det slik, så blir det jo bare velstand etter hvert. Får se hvordan kvelden blir, det snur fort. Må bare tenke på hvorfor jeg er kvalm og at det er en good grunn til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. desember 2011 #1132 Del Skrevet 1. desember 2011 Håper du slipper å slite mye med kvalme.. En tung er jo med førstefødte, men nå vil du jo gjerne ha energi til M, også. Fint at du har fått i deg mat! Måtte det holde seg i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. desember 2011 #1133 Del Skrevet 1. desember 2011 Huff for en kjip kvalme, det er heldigvis ikke så ille her. Helgene når jeg har fri er som regel veldig gode, men kvalmen kommer når arbeidsdagene er her igjen. Jeg jobber kun 50%, og godt er det. Håper du får i deg litt mer mat som holder seg i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 1. desember 2011 #1134 Del Skrevet 1. desember 2011 Så leit at du er så kvalm, jeg krysser fingrene for at det gir seg snart! Og du, det er gyldig grunn til å klage her inne altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. desember 2011 #1135 Del Skrevet 2. desember 2011 Næmmen! Så gode nyheter! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #1136 Del Skrevet 2. desember 2011 Takk takk Sykemeldt i to uker med bed rest, så blir nok mye på KG fremover. Kjeeedelig, men håper kvalmen gir seg. Ser på Beat for beat, kjenner at begeistringen for Benedicte Adrian ikke bobler over akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. desember 2011 #1137 Del Skrevet 4. desember 2011 Den kvalmen hørtes ikke bra ut stakkar! Får håpe kvalmen er på vei til å gå mer og mer over, og det er som du sier en goood grunn til at du er kvalm Håper du har ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. desember 2011 #1138 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei Blåmor Er vel kanskje like greit at du er sykemeldt nå, så du ikke tapper deg for alt av energi! (og bekymrer deg for at uheldige spy-situasjoner kan oppstå ) Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. desember 2011 #1139 Del Skrevet 6. desember 2011 Oi se her ja! Straffer seg å ikke være så aktiv på kg skjønner jeg Gratulerer så mye med nok en liten spire i magen Håper kvalmen roer seg for deg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. desember 2011 #1140 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan går det med kvalmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå