Dine Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #241 Del Skrevet 24. februar 2010 Bare en liten update... Denne gangen var syklusen kun 30 dager lang.. Helt herlig, for da har den gått ned fra 54 til 40 og så fra 40 til 30 denne gangen. Strålende! Når det sies, så skal jeg også innrømme at jeg er skikkelig babysyk om dagen.. Har aldri helt klart å legge det fra meg at prøvingen plutselig stoppet opp, selvom jeg nyter tiden som bare oss to. Jeg håper virkelig vi kan sette i gang igjen snart, så fort jeg får 100% kommer vi til å hoppe til køys Mannen har fått 100%, men jeg trenger mer enn 50% for at det skal være greit at jeg er nesten 1 år hjemme.. Krysser fingrene for at vi kan begynne bare helt plutselig og at vi kanskje venter barn snart vi også..... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. februar 2010 #242 Del Skrevet 24. februar 2010 Åh, nå ble jeg glad på dine vegne! Håper, håper, håper at det ordner seg for dere, så dere kan starte opp litt seriøs prøving igjen snart Og så kjempebra med syklusene da! Det høres absolutt ut som de er i ferd med å normalisere seg - det er jo supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 #243 Del Skrevet 24. februar 2010 Krysser fingrene for at du får 100% snart Og kortere syklus er jo fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 1. mars 2010 Kjempe koselig dere stikker innom Zia og Pupsi Krysser fingrene for at neste syklus blir like kort som forrige og at 100% faller i fanget mitt snart.. Ha en flott uke begge to! Og Zia - er du forlovet?? Sniktittet i boken din.. Kjempe spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. mars 2010 #245 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg savner deg Kjempe koselig Pupsi!!! Men du skal slippe å savne meg for lenge - for nå har tanta dukket opp og det vil faktisk si at denne syklusen var på 29 dager! Rekord etter pilleslutt i august. Endelig virker syklusen nogenlunde stabil etter 7 måneder pillefri Så nå begynner prøvingen for fullt igjen så fort tanta har dratt Vi gleder oss utrolig mye og håper virkelig vi får en liten bebis snart... :rødme: Hvordan går det med deg og lille Goeffel Pupsi? Gjerne PM meg med navn - er kjempespent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. mars 2010 #247 Del Skrevet 22. mars 2010 29 dager er kjempebra Og prøving fra neste EL er supert! Krysser alt jeg har for at det klaffer fort Goffel har det bra :rødme: Han sparker og turner rundt der inne. Jeg har det ganske bra, men sliter med bekkenløsning, vondt halebein og nå diare på 7. dagen Har litt halsbrann også. Men men. For Goffel er det verdt det Noe navn har vi ikke enda. Vi er ikke i nærheten engang Men skal sende deg PM når vi kommer så langt. Tror det er langt frem i tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 22. mars 2010 Dukker nok opp et navn på turner'n snart Trodde jeg hadde lest at dere hadde funnet et dere likte, men kanskje jeg husker feil... Var det noe spesielt du gjorde den PP'en det funket for dere? Jeg har hvertfall planer om å slappe veldig av og ikke stresse med det, men er det noe spesielt som funket tar jeg gjerne imot råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. mars 2010 #249 Del Skrevet 22. mars 2010 Og Zia - er du forlovet?? Sniktittet i boken din.. Kjempe spennende!!!!! Uhørt at jeg ikke har sett dette før nå :dåne: Man kan vel kalle oss forlovet - selvom det egentlig ikke føles sånn. Føles mer som om vi har bestemt oss for å gifte oss liksom - om du skjønner forskjellen Kjempe koselig Pupsi!!! Men du skal slippe å savne meg for lenge - for nå har tanta dukket opp og det vil faktisk si at denne syklusen var på 29 dager! Rekord etter pilleslutt i august. Endelig virker syklusen nogenlunde stabil etter 7 måneder pillefri Så nå begynner prøvingen for fullt igjen så fort tanta har dratt Vi gleder oss utrolig mye og håper virkelig vi får en liten bebis snart... :rødme: Hvordan går det med deg og lille Goeffel Pupsi? Gjerne PM meg med navn - er kjempespent!!! Er du back in business? :hoppe: Hurra! så fantastisk! Selvom jeg har vært her hele tiden så er vi like langt - tanta mi var jo sist på besøk i midten av desember Så spennende at dere er klare igjen, og med stabil syklus i tillegg da! Supert :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. mars 2010 #250 Del Skrevet 22. mars 2010 Vi har et par navn vi har vurdert, men blir nok ikke aktuelle... Den PPen det klaffet vi annenhver dag gjennom hele syklusen. Fra jeg sluttet å blø til jeg fikk positiv test De andre PPene sluttet jeg etter at jeg trodde EL hadde vært. Ellers tok jeg jo vitex mnd før, men sluttet til mensen før den EL det klaffet på. Jeg kjøpte inn hostesaft, men rakk aldri å begynne for da var lille Goffel på plass Jeg tror ikke jeg lå med bena høyt, men jeg ble liggende i sengen en halvtimes tid. Har du tester liggende eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 23. mars 2010 Uhørt at jeg ikke har sett dette før nå :dåne: Er du back in business? :hoppe: Kjempe koselig dere skal gifte dere Gratulerer masse!!! Har dere satt dato og sted?? Vi er back in business så fort tanta har reist hjem igjen.. Vi har et par navn vi har vurdert, men blir nok ikke aktuelle... Den PPen det klaffet vi annenhver dag gjennom hele syklusen. Fra jeg sluttet å blø til jeg fikk positiv test De andre PPene sluttet jeg etter at jeg trodde EL hadde vært. Ellers tok jeg jo vitex mnd før, men sluttet til mensen før den EL det klaffet på. Jeg kjøpte inn hostesaft, men rakk aldri å begynne for da var lille Goffel på plass Jeg tror ikke jeg lå med bena høyt, men jeg ble liggende i sengen en halvtimes tid. Har du tester liggende eller? Takk for tips Da håper vi at mensen ikke varer så lenge, slik at vi kan begynne igjen. Første PP hadde vi sex annenhver dag, men etter 35 dager, så ble det ganske slitsomt og jeg orket ikke mer.. Og den gangen var syklusen på hele 54 dager, så ikke rart man blir sliten.. Har tester liggende ja, så får teste EL om et par ukers tid.. Har klart å kjenne EL de siste to mnd'ene tror jeg, og det stemmer ift når mensen kommer. I følge babyverden har jeg EL 6.april dersom neste syklus er på 29 dager også. IKM vil da være 19.april. Kjenner det kiler skikkelig i magen...... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. mars 2010 #252 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, prøving er kjempespennende!! Får håpe at verdens beste julegave blir laget 6. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. april 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 1. april 2010 God påske alle sammen Nå er altså prøvingen i gang og vi venter i spenning denne måneden.. Dette blir veldig gøy altså.. Prøver med annenhver dag denne PP og ser hvordan det går. Jeg føler meg mer avslappet denne gangen, men samtidig så er jeg jo litt redd for at vi ikke kan få barn sammen. Det lønner seg nok å holde seg positiv og bare nyte våren og tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. april 2010 #254 Del Skrevet 3. april 2010 Innom og ønsker god påske, og nok en gang velkommen tilbake Høres ut som du har en fin plan - holde seg positiv og nyte våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. april 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 4. april 2010 God kveld Tenkte bare oppdatere litt her.. Har jo beregnet EL til å være tirsdag 6.april og jeg kjenner det jeg tror er symptomer (litt murringer i magen, stort sett høyre side og halsbrann (er det forresten EL symptom?). Men jeg testet nettopp med EL strips og den var negativ. Vi har annenhver dag siden TR dro og kommer til å fortsette med det til TR kommer tilbake evt. Men det er jo litt rart med de negative testene da..? Har tatt EL test tre dager på rad nå og ingen utslag så langt. Snodig altså... Det burde jo blitt slått ut på stripsen dersom jeg faktisk får EL tirsdag eller..? Jeg har jo hatt litt ustabile sykluser, så det kan jo være at denne syklusen ikke er 29 dager som forrige (selv om forrige der igjen var på 30, så forhåpentligvis har den stabilisert seg).. Jaja, bare noen tanker herfra om eggløsningen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. april 2010 #256 Del Skrevet 4. april 2010 Hei hei Husker du at du må teste på kvelden med litt konsentrert urin da? Så lenge dere annenhver dag hele syklusen, så trenger man jo egentlig ikke å vite om EL har vært Jeg fant den ikke den mnd det klaffet for oss, men jeg testet ikke heller da Har du hatt en fin påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 5. april 2010 Hei igjen Pupsi Har vel egentlig ikke testet særlig på kvelden.. Og hvertfall ikke med konsentrert urin - har ikke klart å la være å drikke vann.. Men vi i dag også, så er det på'n igjen på onsdag Har ikke hatt særlig tegn til EL idag, så vi får se.. Tror jeg bare dropper å teste denne gangen og så får vi se rundt IKM 19.april sånn ca - om det dukker opp noen TR eller forhåpentligvis ikke Påsken har vært kjempe fin den.. Har vært hjemme og bare slappet av og kost oss. Spist mye godis dessverre og er absolutt ikke klar for arbeid i morgen tidlig. Men sånn er det nå og hverdagen innhentet oss dessverre i dag. Hvordan har påsken din vært da Pupsi? Fortsatt bestemt på guttenavnet? (Send meg gjerne PM om du har lyst:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. april 2010 #258 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, så lenge man passer på å så får man jo egentlig ikke gjort noe mer Påsken min har vært helt grei. Vært hjemme selvfølgelig, men med middagsbesøk hos mamma og svigermor. Besøket i går ødela bekkenet mitt, og i dag har jeg hatt så mye smerter Ser veldig tydelig at dette blir bare verre og verre... Joda, vi er fortsatt bestemte Men jeg får ikke lov til å si det til noen enda. Men du skal få vite det når han blir født hvertfall. Og det er jo store sjanser for at vi ombestemmer oss også. Det er lov å spise mye godis i påsken da Det har jeg gjort også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 5. april 2010 Skjønner dere ikke sier det Blir spennende når han blir født!! Gleder meg og venter i spenning.. Uffameg - vondt i bekkenet er ikke godt.. Har en venninne som hadde bekkenløsning under svangerskapet og jeg forstod at ikke det var kjempe godt, for å si det sånn.. Er kanskje ikke noe man kan ta av medisiner for å holde det i sjakk heller? Man har jo diverse "belter" man kan bruke for å støtte oppunder bekkenet da.. Bra du har kost deg i påsken du også Nå skal jeg spise litt godis og titte på TV mens mannen er ute og farter. Deilig med litt alenetid mens man kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. april 2010 #260 Del Skrevet 9. april 2010 Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå