Gå til innhold

Beckys dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for hilsner, jenter :klemmer:

Fortsatt negative tester her. Venter egentlig bare på TR. Veldig rar syklus dette her. Leste noe interessant på Doktor Online nå istad:

Nyere forskning viser at kanskje halvparten av alle graviditeter går til grunne, og ofte så tidlig at kvinnen ikke merker det, men antar at det er en forsinket menstruasjon.

Linken er her: Doktor Online

Hun har nevnt dette i mange innlegg. Mener at stress ikke har noe med om mensen blir forsinket.

Leste et annet sted at dårlig allmenntiltand og kan være årsak til forsinket mens. Det kan man trygt si at jeg har hatt.

Gikk på vekta i stad og den viste 56.7!! Så lite har jeg ikke veid siden... tja.. ungdomsskolen/vgs(?) Nå vet jeg at vekta vår viser for lite og.. Pleier vanligvis å ligge mellom 58-60, på vekta vår, vel å merke. Dette kan sikkert og forstyrre syklusen.

Merker at jeg begynner å bli litt utålmodig. Merker at ønsket om å bli gravid har blitt større, noe som i grunn er ganske godt. Var godt å tro at man var gravid en periode, for å kunne føle det på kroppen. Nå har vi prøvd i 6 1/2 måned, så nå må det snart gå :jepp: Har lange sykluser på 5-7 uker, så får stå på som bare det hver gang :fnise: Satser på syklus 5-7. Det er jo det jeg i utgangspunktet har ønska (som det står på signaturen min) :jepp:

Ellers har jeg fortsatt voooondt!!! Måtte avbestille tannlegen i dag, siden jeg nesten ikke får åpna opp munnen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart at tanta ikke kommer hvis du ikke er gravid :sjenert: Kan være mange grunner til at den ikke kommer da... mange teorier, men man vet jo aldri hva som faktisk er sant og ikke..

Skrevet

Så rart at tanta ikke kommer hvis du ikke er gravid :sjenert: Kan være mange grunner til at den ikke kommer da... mange teorier, men man vet jo aldri hva som faktisk er sant og ikke..

Hvordan går det? Er mensen veldig sein?

Ingen tegn til tanta ennå. Men vet ikke sikkert når EL var. Den kan vært forsinka for alt jeg vet. Siste gang vi hadde :sengekos: i :sengekos: - reset vårt rundt forventet EL var onsdag for 13 dager siden. Det betyr at det fortsatt kan være håp, selv om jeg er tvilende. Var vanskelig å finne EL-slim siden vi hadde så mye :sengekos: . Huden var ikke som den pleier heller. Veldig rar syklus dette. Har nå masse milky sekret og periodevise stikninger i underlivet.

Ørebetennelsen er seig ass. Det er tar for laaaang tid (leverposteireklame :fnise:). Vi skal reise til det o store utland med jobben på tirsdag. Får håpe jeg kan reise. Kan være veldig vondt å fly, vil jeg tro. Må til legen før tirsdag, for å få sjekka øret. Kommer til å spørre om hvorfor jeg evt er tanteløs da.

Får ikke sykepenger når jeg er borte nå heller. Har vært delvis sykemeldt over et år nå, så da mister man den rettigheten.

Ha en fin dag, jenter. Deilig vær ute nå :hallo:

Skrevet

Ja, nå er det bare å nyte det flotte været :jepp:

Håper ørebetennelsen gir seg før tirsdag slik at ud får vært med jobben på tur :) Hvor dere skal?

Og så håper jeg at du ikke får besøk av tanta denne måneden, og at det er en veldig god grunn til at hun ikke har kommet enda :jepp:

Skrevet

Begynner å kjenne noe som minner om mensmurringer nå. Kommer mensen nå, så har jeg i det minste lært mye om kroppen min denne syklusen :jepp: For så mye har jeg vel ikke analysert kroppen min før :fnise:

Skrevet

:popcorn:

Blir spennende å se om det er tanta som kommer, eller om du tar en Iril og blir del av desemberbølgen :hoppe:

Skrevet

:popcorn:

Blir spennende å se om det er tanta som kommer, eller om du tar en Iril og blir del av desemberbølgen :hoppe:

Hehe, "tar en Iril", det var et godt uttrykk :ler:

Ganske sikker på at tanta kommer nå. Velkjente stikninger der nede nå. Så om et par dager kommer det litt brun utflod, så tar det noen dager til, så kommer spotting, så kommer tanta.

Har akkurat snakka med mannen og han sier han gleder seg til ny runde med :sengekos::ler: Er i grunn ganske koselig og.

Fikk bevegd meg litt istad. Tok bilen fatt for å dra på butikken som ligger noen hundre meter hjemmeifra. Har ikke fått i meg noe særlig mat i det siste, så kjøpte litt forskjellig som bør gli lett ned. Ikke alt er like sundt, men det får heller være nå.

Skrevet

Tar en Iril, ja.. :ler:

Ikke verst å få sitt eget uttrykk så tidlig :ler:

Hvis ting går som planlagt, blir det koselig tid for meg og mannen fra ca. 1.-17.mai. Altså tiden vi skal stå på med :sengekos: . Sånn ca. Fint å ha en plan i hodet. Det betyr at jeg kan slappe av innen det. Temmelig sikker på at tanta kommer nå. Det kjennes slik ut og har hatt drøssevis av negative tester. Blir koselig med ny prøverunde :rødme: IKM blir rundt pinse.

Har konferanser i prøveperioden (les: bokstavelig talt). Får forberede de så godt jeg kan nå, før 1. mai ;)

Skrevet

Jeg beholder et håp fremdeles så lenge tante ikke er kommet jeg :klemmer:

Uff hvis det først begynner å gjøre vondt i øret på flyet, så gjør det veldig vondt! Be om å få noe du kan ta for smertene for de er grusomme hvis de først kommer. Jeg og mamma fikk det samtidig på en flytur og vi trodde nesten vi skulle dø, det er det verste jeg har opplevd. Men jeg og mamma har litt rare ører da... :fnise:

Skrevet

Er bare å gjøre unna mest mulig slik at du bare kan tenke på en ting fra 1.-17. mai :jepp:

Skrevet

Jeg beholder et håp fremdeles så lenge tante ikke er kommet jeg :klemmer:

Uff hvis det først begynner å gjøre vondt i øret på flyet, så gjør det veldig vondt! Be om å få noe du kan ta for smertene for de er grusomme hvis de først kommer. Jeg og mamma fikk det samtidig på en flytur og vi trodde nesten vi skulle dø, det er det verste jeg har opplevd. Men jeg og mamma har litt rare ører da... :fnise:

Jeg tok den siste testen jeg hadde i dag, bare for å utlukke det helt sikkert. Fortsatt negativt. Synes egentlig bare det er greit å gi slipp på prøvegalskapen. Det er fryktelig slitsomt. Nå kan jeg ta det litt med ro en stund fremover. Lurer på om jeg klarer å ta det med ro igjen den gangen jeg faktisk får positiv test. Sånn som det er nå, så nyter jeg tiden jeg får en pause.

Jeg har og litt rare ører :ler: Får alltid vondt ørene når jeg skal lande, så må gjespe og gjespe i lang tid før vi lander :fnise: Ingen får forstyrre meg når jeg setter i gang gjespinga :fnise: Nå fikk jeg vondt av å snyte meg. Ble så stort trykk i øret. Håper håper håper jeg blir bra innen tirsdag.

Er bare å gjøre unna mest mulig slik at du bare kan tenke på en ting fra 1.-17. mai :jepp:

Er allerede i gang. Fikk ikke sove i natt, så har lagd et par undervisningsopplegg allerede :jepp:

Skrevet

Føler du deg noe bedre becky?

Tenker på deg og håper du får en fin dag :klemmer:

Skrevet

Føler du deg noe bedre becky?

Tenker på deg og håper du får en fin dag :klemmer:

Takk for koselig melding. Nå ble jeg glad :klemmer:

Prøvde meg på jobb i dag, så nå har jeg skikkelig hodepine og ørevondt. Mannen er litt forkjøla, så da er han såååå sur og sliten da.. Det hjelper ikke akkurat. Godt han er sjelden syk. Mannfolk!

Ennå ingen tante, men mensmurringer :klø:

Skrevet

Uff så dumt at det endte sånn. Håper du får en rolig dag idag som du kan komme deg litt på :klemmer:

Skrevet

Prøvde meg på jobb i dag, så nå har jeg skikkelig hodepine og ørevondt. Mannen er litt forkjøla, så da er han såååå sur og sliten da.. Det hjelper ikke akkurat. Godt han er sjelden syk. Mannfolk!

Ennå ingen tante, men mensmurringer :klø:

Apropos ørevondt og fly - barn pleier å få noe de kaller mikke-mus-ører (?). Det er bare to kopper med noe damp eller gud veit, som de setter opp mot ørene, og det pleier å hjelpe godt.

Så om du ikke er redd for å se dum ut, så går det jo ann å spørre etter det :fnise:

Typisk mannfolk det der :roll: De blir som bortskjemte barn når de er syke.... :filer:

Jeg begynner å tro at du tar en Iril jeg altså! :hoppe: Ingen tante, og masse murringer?! Kan jo være du bare får en sen positiv, som flere her inne har opplevd... :popcorn:

God bedring! :klemmer:

Skrevet

Uff så dumt at det endte sånn. Håper du får en rolig dag idag som du kan komme deg litt på :klemmer:

Dagen i dag ble mye bedre :jepp:

Apropos ørevondt og fly - barn pleier å få noe de kaller mikke-mus-ører (?). Det er bare to kopper med noe damp eller gud veit, som de setter opp mot ørene, og det pleier å hjelpe godt.

Så om du ikke er redd for å se dum ut, så går det jo ann å spørre etter det :fnise:

Typisk mannfolk det der :roll: De blir som bortskjemte barn når de er syke.... :filer:

Jeg begynner å tro at du tar en Iril jeg altså! :hoppe: Ingen tante, og masse murringer?! Kan jo være du bare får en sen positiv, som flere her inne har opplevd... :popcorn:

God bedring! :klemmer:

Jasså, mikke mus-ører.. ikke dumt. Synes jeg ser det :ler: Nå er det ikke sikkert det blir noen tur pga vulkanskyen. Utrolig kjedelig for de som har brukt masse tid på å planlegge dette. De satt i "krisemøte" i dag og planla hvilke alternativer vi hadde.

Ja, det er helt sprøtt hvor syke mannfolka blir. Godt det ikke er de som går gravide og føde :ler:

Hmm, ja, du sier noe. Begynner å håpe på at jeg har tatt en Iril selv, men er litt farlig å håpe og. Var skråsikker på ar tanta kom, men så slutta murringene. Kan jo være fordøyelsen som spiller meg et puss, for alt jeg vet :vetikke: Apoteket var stengt da jeg dro innom i dag. Har ikke flere tester liggende.

Noen som vet hvor sent man kan teste posotivt? Prøvde å lese litt omdet i går, men ble ikke så veldig klok :klø:

Skrevet

Ei venninne påstår hun ikke testet positivt før to uker etter hun skulle hatt mensen. Når er din mens ventet?

Skrevet

Ei venninne påstår hun ikke testet positivt før to uker etter hun skulle hatt mensen. Når er din mens ventet?

En uke siden, tror jeg. Dette er litt for spennende for min smak :bond::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...