Gå til innhold

Idnar skal bli fru


Idnar

Anbefalte innlegg

Hehehe :skratte:

Dere er søte jenter. Ser det for meg, hahaha. Hmmm, man vet aldri hva som kan skje, så best å gå med fint undertøy hele tiden :fnise:

Idnar vennen, du må kjøpe kjolen du virkelig bare må ha. The one, liksom :jepp: Og du vet det når du vet det, vil jeg tro :jepp:

Åååh fytti grisen jeg gleder meg å se deg med kjolen, du kommer til å være smellvakker! Men det er du jo fra før og, såå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har oppdatert listen min!!!!! :strix: :strix: :strix:

I dag har jeg altså kjøpt kjole og slør!!!!! :hoppe:

Betalte 4400kr tilsammen!!! :nigo:

Og nå henger den trygt hjemme hos mamma og pappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjøp av kjole. Må være gøy å prøve og ikke minst kjøpe kjole til den store dagen... :hjerte:

Får vi kanskje se bilde eller få en liten beskrivelse av den, kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen min men i ivory og gull! Vanskelig å finne gode bilder av kjolen, for den er mye finere i vrikeligheten! :rødme: Og du får liksom ikke sett den skikkelig bak! Der er den ganske spesiell! Hvorfor man ikke finner gode bilder av kjolen er et godt spørsmål! :klø:

Jeg prøvde mange kjoler i dag. 4 av kjolene likte jeg spesiellt godt! Men de andre 3 var sånne med skikkelig kontrastfarge på, der slepet var rødt på ene, lilla på andre og champanjefarget på tredje. De to siste kjolene den champanjefargete og den jeg kjøpte var absolutte favoritter! Men det ble den jeg kjøpte, fordi den var finest, også var jeg redd jeg kom til å angre skikkelig hvis jeg kom med en kjole med skikklig knall farge på!

Jeg er kjempefornøyd! :jepp:

Og sløret kan minne litt om dette men med perler og diamanter på! :) Passer perfekt til kjolen!

Edit:

Kjolen er Alfred Angelo 1615 hvis man ikke får bildet opp driekte fra linken

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole :Nikke: Hvordan er den bak? Slep?

Er vel deilig å vite at den er i hus? :strix: (det syns jeg i hvert fall)

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole. Ganske annerledes fra min, men virkelig nydelig:) Gratulerer med kjøpet.

Her vil jeg følge med på planleggingen. Jeg gifter meg 7. august 2010, så da vet jeg hele tiden dersom jeg ligger litt bak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere! :klemmer:

Som sagt, bildet (som er eneste jeg har funnet av kjolen) er mye finere i virkeligheten! På bildene ser den ut som en enkel kjole uten noe spesielle detaljer, syns jeg! :roll:

Det er slep på kjolen, ellers hadde jeg aldri kjøpt den! :ler: Det er jo nesten det viktigste! :sjenert:

Og den er langt fra sånn jeg hadde sett for meg! :fnise:

Min plan var den største bløtekakekjolen ever! :ler:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Er sløet noe man tar på ekstra? Trodde det hang fast på kjolen jeg :ler:

Har mannen sett kjolen, vis ikke han har det, kommer han til å få hjertestans når han ser deg. Du kommer til å bli skamvakker :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter! :kose:

Fant, etter myyye leiting en side der det er bilde av kjolen bak! :strix:Her er den! :nigo:

Titt: Sløret er det du har på hodet.. Slepet er på kjolen! :fnise:

Min elskede får ikke se kjolen før jeg stabler meg fremover det lange kirkegolvet og holder meg godt fast i armen til min far, for å ikke besvime av nervøsitet! :fnise: Evt. når jeg snubler og ligger der og spreller med beina, og trenger hjelp med å komme meg opp igjen! :sjenert: For det er sånne drømmer jeg har hatt nå.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:strix: JAAAAA!!!!!! :strix:

:bryllup:

Jeg har ikke vært så aktiv i det siste mtp. bryllup.. :sjenert:

Jeg har brukt all tid og de fleste tanker på det, og trenger litt "juleferie" fra hele opplegget, tror jeg! :fnise:

Kommer altså sterkt tilbake :jepp: Ville bare nevne det, liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...