Gå til innhold

Idnar skal bli fru


Idnar

Anbefalte innlegg

Ja jeg skjønner jo det. Men feks, sånn som pappa sitt etternavn da, jeg sier at jeg heter det, men jeg skriver det ikke når jeg skal skrive underskrift. Da skriver jeg bare "Titt xxxxxx". Men så har jeg jo 2 til navn jeg ikke skriver med. Og vis du velger kun hans navn, så vil jo du alltid ha etternavnet ditt uansett. Og skulle det skjære seg, noe det ikke gjør, så er det ikke verre enn å få det tilbake igjen :)

Men hallo i luken, e rdu på logget som USYNELIG?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh så deilig da. Og fint lokale. Og tenk at det og har gått i gjenn med familien, det er jo flott. Da ville jeg og valgt der, uansett pris. Det å gifte seg vil være den "viktigste" dagen i ditt liv. Eller ikke vitkig, jeg fant bare ikke det rette ordet, har det på tungen :) Kan dere ikke velge maten selv? Du må huske å gi beskjed at det ikke må være noe gluten i da =)

De skulle klare å diske opp hva som helst fra menyen glutenfritt! :tommelopp::opplyser: Og nå synes jeg du var skikkelig flink til å huske på det! :kose: Vi kan velge det vi vil ha fra menyen. De har ikke forandret menyen på flere år, men siden de har 30års jubileum, skulle de ha en "jubileumsmeny" til neste år. Sikker noenlunde det samme som fra før av ;) Vanlige ting. Men blir spenninde å se hva de har funnet på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner jo det. Men feks, sånn som pappa sitt etternavn da, jeg sier at jeg heter det, men jeg skriver det ikke når jeg skal skrive underskrift. Da skriver jeg bare "Titt xxxxxx". Men så har jeg jo 2 til navn jeg ikke skriver med. Og vis du velger kun hans navn, så vil jo du alltid ha etternavnet ditt uansett. Og skulle det skjære seg, noe det ikke gjør, så er det ikke verre enn å få det tilbake igjen :)

Men hallo i luken, e rdu på logget som USYNELIG?!?

Jepp!!! :fnise::lur: Da kan jeg snike meg "ubemerket" rundt her!!! Men ikke si det til noen! :fnise:

4 SIDER!!!! :hoppe::bolledeig:

:danse::danser::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LADY'S AND GENTLEMEN; Jeg har noe å fortelle!!! Idnar er.. Idnar er pålogget som.. som.. ÅRH!!! :sur:

Husker jo din glutenfi sjit, man må jo huske på noe så viktig som det der :)

Og ps; den første setningen skulle være på engelsk, men sant, så suger jeg i engelsk. Ladys and gentleman i have a "blabla" to make.. Ikke faen at jeg kan der der ordet.. Anamsent, amamset. amaunset. Blæ! Fuck it :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, det med navnegreierne er ikke så lett altså! Hadde jo vært stiiilig om dere hadde vært de eneste i verden med det etternavnet da, det synes jeg! Jepp!

Lurer på hvordan det skulle foregått om jeg skulle tatt A sitt navn, han har jo TO etternavn! Men det ene er jo pikenavnet til moren, så man tar vel ikke det? (Jeg vil ikke hete det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i alt du skriver om bryllupsplanlegginga! Forvirringa om skjemaer, navne-dilemmaer, frykten for å mase for mye... Hadde det akkurat sånn selv! :fnise: Det er bare å innse at mannfolka ikke blir helt med før det er en måned igjen, så du får øse av deg ideer og planlegging her inne istedet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være greit å være kvinne asså. Til syvende og sist er det jo vi som har planlagt og gjort mesteparten selv. Vi er flinke vi kvinner :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det vi som får mest oppmerksomhet på bryllupsdagen også da! :lur: Helt på sin plass! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg, kjære? Have a happy søndaj! Neeeeeei, jeg skrev ikke DAJ. Slutt å tenk så perverst hele tiden :hakeslepp:

Jeje, søndagsmorgen humor - den er alltid like god :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åh herregud så gøyt. Det er jo under 1 år. :bolledeig:

No får JEG og panikk!!!!! Trodde liksom det var litt lengre til. Iiiiiiiiiiiiiiihaaaa!!! Weeeeeee :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeeenge siden jeg var innom her! :sjenert:

Natt til søndag drømte jeg at plutselig var den store dagen her! Og der sto jeg og hadde kjøpt en kjole som ikke passet, ikke hadde jeg blomster eller fått fikset håret heller! Fotograf var ikke bestillt og heller ingen mat. Altså, at vi sto der, uten skikkelige klær eller noe annet i boks! Skikkelig misslykket!

Jeg har sett meg litt rundt etter fotografer i dag. Ringt rundt og fått priser og tilbuder. Må sitte meg ned å se skikkelig, så fpr vi bare bestemme oss og booke en! Har funnet det perfekte stedet (tror jeg) for utendørs fotografering, og bestemt at vi bare undersøker med fotografer som er i nærheten av kirken eller på vei til "lokalet". :jepp:

Avtalte også med min mor at jeg skal bestille time til kjoleprøving i neste uke, hvis de har ledig den dagen det passer for oss! :) Gleder meg til det! :nigo:

Og jeg har bestemt meg for å spørre en venninne som bor et stykke unna her om hun vil være forloveren min! :jepp: Tenkte å ringe i kveld å spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...