Gå til innhold

Idnar skal bli fru


Idnar

Anbefalte innlegg

MY-GIRL!!! :)

Jeg er tilbake :bolledeig: Jeg fant nettop ut at jeg ikke skal gifte meg, alt dette stresset? :dåne: Eller, kansje du kan bli min sånn der wedding-planer, Idnar? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, når dette er over kan jeg sikkert begynne å jobbe som bryllupsplanlegger! :ler:

Det er veldig kjekt å planlegge bryllup, men mye mer jobb enn jeg hadde trodd. Jaggu godt man ikke gifter seg så veldig ofte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag var vi der vi skal holde bryllupet. Fikk menyer og kjøringsplan og litt info. Et steg nærmere. Vi har ikke diskutert så mye mer, men nå vet vi i allefall hva vi har å velge mellom.

Det viser seg at kuvertprisen ligger høyere enn det vi hadde fått beskjed på, og at vi kanskje må betale leie for lokalet, noe jeg ikke er veldig begeistret for, siden alt fra før av er dyrt! :kjefte:

Men angrer ikke på valg av lokalet, eller "bryllupsform". Nå er det ikke lenge igjen!!! :strix:

Også har jeg fått spørsmål hvem som skal inviteres i utdrikkningslag! Hvem skal det være da?? :klø: :vetikke:

Trodde det skulle være en surprise, jeg! :sjenert: Har virkelig ikke peiling! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uvanlig at bruden kommer med "ønske" om gjester i utdrikningslag. Men hvem du skal be, det vet ikke jeg :fnise: Siden forlover (antar jeg) vil ha deg til å komme med navn har jo du en mulighet til å bestemme om det blir stort eller lite. Egentlig en ganske kjekk mulighet, særlig hvis du har hatt litt tanker rundt dette på forhånd :)

Hva med å be alle gjestene i bryllupet du kunne tenke deg å ha med, så eventuelt supplere med studievenner/kollegaer/andre venninner som nødvendigvis ikke er invitert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min bor et stykke unna her. Men hun har aliert seg med min mor. Min mor sa at jeg burde tenke på det. Og om jeg har noe ideer eller ønsker. Jeg er redd jeg kommer med for "store og dumme" ønsker. Har slengt ut noe ideer når de har bedt meg om det, men jeg synes det er litt feil. Jeg vil bli overrasket. Ha en fin dag. Og INGEN utdritningslag.

Jeg vet at flere av tantene mine forventer å få være med. Men må man da ha alle tanter med?? :klø: Har 1-2 kollegaer som kan være aktuelle å ha med, men må man da ha med alle? :klø:

Har tre kusiner. Hun ene er selvskreven gjest. Men de to andre vet jeg ikke. Men forventer de å få være med? Jeg vil ha et par gamle venninner med, men har hatt lite kontakt med de de siste par årene. Virker det dumt å plutselig skulle ha de med? Føler de seg som påfyll for å få flere med? Har en svigerinne, og jeg var henner forlover når hun giftet seg med min bror. Det siste halve året har vi hatt minimalt med kontakt. Hun må jeg ha med.

Hvis jeg fikk bestemme hele dagen og gjester skulle den vært som følger:

Gjester: forlover, en til venninne, min kusine og min mor (jeg har et veldig godt forhold til min mor) Kanskje en tante.

Dagen: en tur på spa, deretter god middag og litt vin og fnising. Eller en kjapp tur med danskebåten. Eller noe lignende. Kunne betalt hele opplegget sjøl.

Høres sikkert dumt og egoistitsk ut, men det er mitt "drømmeutdrikkningslag". Vet mange hadde blitt skuffet da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forloveren min bor et stykke unna her. Men hun har aliert seg med min mor. Min mor sa at jeg burde tenke på det. Og om jeg har noe ideer eller ønsker. Jeg er redd jeg kommer med for "store og dumme" ønsker. Har slengt ut noe ideer når de har bedt meg om det, men jeg synes det er litt feil. Jeg vil bli overrasket. Ha en fin dag. Og INGEN utdritningslag.

Jeg vet at flere av tantene mine forventer å få være med. Men må man da ha alle tanter med?? :klø: Har 1-2 kollegaer som kan være aktuelle å ha med, men må man da ha med alle? :klø:

Har tre kusiner. Hun ene er selvskreven gjest. Men de to andre vet jeg ikke. Men forventer de å få være med? Jeg vil ha et par gamle venninner med, men har hatt lite kontakt med de de siste par årene. Virker det dumt å plutselig skulle ha de med? Føler de seg som påfyll for å få flere med? Har en svigerinne, og jeg var henner forlover når hun giftet seg med min bror. Det siste halve året har vi hatt minimalt med kontakt. Hun må jeg ha med.

Hvis jeg fikk bestemme hele dagen og gjester skulle den vært som følger:

Gjester: forlover, en til venninne, min kusine og min mor (jeg har et veldig godt forhold til min mor) Kanskje en tante.

Dagen: en tur på spa, deretter god middag og litt vin og fnising. Eller en kjapp tur med danskebåten. Eller noe lignende. Kunne betalt hele opplegget sjøl.

Høres sikkert dumt og egoistitsk ut, men det er mitt "drømmeutdrikkningslag". Vet mange hadde blitt skuffet da. :sjenert:

På mitt hjemsted er det vanligst å kun ha med de aller nærmeste venninnene, nære familiemedlemmer du har mye med og gjøre (samme med kollegaer). Synes ikke du skal ta med folk fordi de har lyst, eller fordi du føler du må. Det blir så feil!

Synes utdrikkningslaget ditt hørtes helt topp ut jeg! Ikke egoistisk synes jeg i alle fall. Mange som drar på spa, spiser en bedre middag, koser seg med vin og litt sladring på kvelden. Danskebåttur hørtes jo bare ut som toppen på kransekaka! :jepp: Jeg hadde heller ikke vært interessert i allmenn utdritning. Synes ikke det høres så veldig morsom ut. Altså, noen ablegøyer er helt OK, men jeg vil bare kose meg med gode venninner jeg! Gjør akkurat som du lyster, det er da ditt utdrikkningslag, som du forhåpentligvis bare skal holde en gang. Synes bruden burde få viljen sin her faktisk! :) Og jeg trodde det var vanlig at forloveren (sammen med andre kanskje) planlagde utdrikkningslaget jeg? :vetikke: Med litt samarbeid med bruden selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et fint utdrikningslag, jeg ønsker meg også mest av alt bare middag og kos med venninner, men danskebåten hørtes jo knall ut da :) Håper min forlover sniker rundt inne her ;)

Har dere forresten bestemt meny? Kjipt at kuvertprisen hadde gått opp da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke diskuter menyen her hjemme ennå.

Jeg prøver å ligge litt lavt for tiden mtp. bryllup. Virker som om R har fått litt kalde føtter for hele greien. :tristbla: Men har på følesen at det kommer til å ordne seg :jepp:

Det der med danskebåten og utdrikkningslag kommer av at jeg elsker danmark, og at vi pleide å ta oss helgeturer ganske ofte. Det har vi ikke gjort på veldig lenge. Også var jeg forlover til min svigerinne. Visste ikke hva jeg skulle finne på, før jeg fant ut at danskebåten var en fin greie for utdrikkningslag! :jepp: Og hvis man ikke absolutt må ha den beste lugaren, så er det ikke så dyrt!

Men jeg må nevne at jeg ikke forventer noe store greier! Jeg er glad for at jeg får utdrikkningslag. For det vet jeg at det blir. :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vil ønske deg en riktig flott bryllupsdag i morgen :bryllup: Kos deg masse på den store dagen deres :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...