Gå til innhold

Idnar skal bli fru


Idnar

Anbefalte innlegg

Klart du kan få se! Viser gjerne bildene våre jeg vettu! :fnise: Send en pm med en mailadresse eller evt navnet ditt så jeg kan legge deg til på facebooken! :)

Vi hadde musikk på anlegget akkurat til dansen og sånt, men bortsett fra det dro onkelen til han godeste og en kamerat av oss til med litt improvisert jam på gitar/piano, og det ble det kjempestemning av! :jepp: Det var uansett ikke så mye "dødtid", i og med at vi gikk fra middagsbordet litt etter kl 22, og så var det både fotografering, brudevals og kakekutting/spising før partyet var over rundt kl 02. Blir såklart et litt annet musikkbehov hvis man har en fest som varer og varer ut i de små timer! :skaal:

Så mange fine bilder!!! Så virkelig ut som en perfekt dag!!! Og du var kjempefiiin, Mazilla!!! :jepp::jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar

Ååå så romantisk! *elsker bryllup & alt slik dilldall*

GRATULERER så MASSE med forlovelse og bryllup å det hele!

Ønsker dere begge masse lykke og all kjærligheten dere fortjener:)

Kjempe glad på deres vegne!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagbok Idnar! Eg har og begynt å planlegge, men eg har 2,5 år på meg så er kanskje litt tidlig ute blir spennende å følge med planleggingen din, vi er jo fra samme sted så da kan eg plukke opp litt tips om fotograf osv

Så koselig at du også skal gifte deg! :jepp: Selv om det er lenge til! :fnise: Men der er sikkert kjempelurt å planlegge lenge, sånn at dere husker alt og at dere slipper stress! ;)

:velkommen: sååå mye!!! :strix:

Du vil nok finne en god løsning på alt, Idnar. så god og smart som du er =) Bryllupet kommer til å være pørfekt og du vil ha den beste forloveren, det vet jeg =)

Er så gla for dine veier jeg :kyss:

blir vel ikke lenge til det kommer en liten babbis og ;)

Haha!!! Ja, kanskje det kommer en liten mini! Men det skjer nok ikke føøør juni, jallefall! ;):fnise:

Når det gjelder forlover har jeg sluttet å stresse! Har ennå ikke bestemt meg, men det haster ikke, så jeg har forsatt god tid på meg! ;)Jeg har spurt foreldrene mine hva de synes om kandidatene, men den som er mest skeptisk er min kjære! :fnise: Ikke for at det er sånne rare folk, altså, men for at den ene er litt vel spesiell for meg! :fnise:

Jeg har glemt å spørre om det viktigste ;) Hva slags kake skal du ha?

Det sies at man ikke skal lage bryllupskaken sin selv. Det betyr visst ulykke! Men det bryr jeg meg fint lite om! :fnise: Har ikke helt bestemt meg ennå, hvilken kake det blir, men den skal bli spesiell!!!!!! :lur: Kaken er ganske viktig for meg, så dette må planlegges nøøøøye!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så romantisk! *elsker bryllup & alt slik dilldall*

GRATULERER så MASSE med forlovelse og bryllup å det hele!

Ønsker dere begge masse lykke og all kjærligheten dere fortjener:)

Kjempe glad på deres vegne!

:klemmer:

Tusen takk, Redstar!!! :klemmer:

Koselig at du stikker innom å legger igjen en hilsen!!! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så har jeg ikke kommet noe lenger siden sist, men i dag har jeg eeeeeeeeendelig fått igjen ringen min!!! Måtte jo gi den fra meg for å få den skrudd ut litt. Nå passer den perfekt!!! :rødme:

I`m loving it!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var et gråådig fint profil bilde :nigo:

Nygjerrig? Jeg? Neeeeeei :sjenert:

No kaller naturen, også skal jeg ut med voffis, også spise nachos og se potter 4 :bolledeig:

:kose: til dere søtiser =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg vil se ringen :jepp:

Vanskelig å ta et fint bilde av ringen. Men den ser nesten sånnut. Men det er ikke en alliansering. Også er det 7 diamanter på den! :rødme: De skinner fiiint på fingen min! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cool, super fin :jepp: Det er sånn du kan byge på, sant? sånn vil jeg og ha. Må jeg være forlovet da? Kem vil forlove seg med meg, sånn at jeg og kan få sånn ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo ikke kommentert på bildene!!! Jeg som hadde sett meg ut et par kule bilder som jeg kunne lagt til en gøy komentar på! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool, super fin :jepp: Det er sånn du kan byge på, sant? sånn vil jeg og ha. Må jeg være forlovet da? Kem vil forlove seg med meg, sånn at jeg og kan få sånn ring?

Den jeg har kan du ikke bygge på! Jeg har et par alleanseringer som jeg har fått av min mor og min tante. De er diamantene liksom "inni" ringen. På min så står de liksom litt ut av ringen, hvis du skjønner.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og forresten Titt! Jeg skulle gjerne forlovet meg med deg, sånn at du kunne få en sånn ring! :sjenert: Bare så synd at jeg er opptatt! :fnise: Du finner nok drømmemannen snart Titt!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig ring, Idnar, selv om den ikke ser akkurat slik ut :) Vet hvordan det er å endelig få tilbake ringen sin :)

Jeg håper ikke vi får ulykke fordi jeg laget kaken min selv :sjenert:

Enig med Titten i at det var et veldig fint profibilde av deg, Mazilla :jepp: ( :fnise: Vi er så nysgjerrige.... Hva skulle vi gjort uten facebook??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig jenter! :fnise:

Kanskje jeg skal kommentere dere også, sånn at rettferdigheten seiere! Mazilla har sikkert lyst til å se dere også! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...