Gå til innhold

Idnar skal bli fru

Idnar

Anbefalte innlegg

Åå, bryllupsdrøm!! Så gøy! :fnise:

Om jeg ikke var sånn passe stresset, så ble jeg det i allefall det nå! :sjenert:

Ikke så gøy, men det ble liksom et spark i rompen for meg! Nå er jeg i gang igjen, etter en stund uten noe utviklig i det heletatt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåw så søtt. Brullupsdrøm! Det er nok helt vanlig. Jeg hadde sikkert hatt slike drømmer hver natt om jeg var deg :ler:

Vet du hvor du skal se på kjoler? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke ennå! Det finnes jo "mangen" butikker i bergen, men man må jo bestille time, så da er det vel bare å velge seg en butikk, da..

Har så vidt vært innom belleamie og snakket med de. De er visst veldig flinke! :jepp: Også må jeg vel innom en tur, selv om de har hatt litt negativ pr i det siste. må jeg vel innom. Et par andre og! :jepp: Og seff: DIVAKJOLER på os! :jepp: Fikk ikke opp siden der i dag! :klø:

Tanken er at hvis jeg går inn i en butikk og finner drømmekjolen der, og den ikke er for dyr, så driter jeg i å gå fra butikk til butikk! Da slår jeg rett og slett til. For ellers gjør jeg det bare vanskelig for meg selv! :sjenert:

Men ingenting blir kjøpt før jeg har vært på divakjoler! :enig:

Kan også hende at hvis jeg finner en jeg liker, så kan jeg se meg om på nettet om noen selger en (finn osv) ;)

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før :vinke:

Dere gifter dere en uke før oss. Tiden går så fort. I Desember er det bare 6 måneder igjen :hakeslepp::ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ikke kikke for mye når du har funnet Kjolen! Hun på den ene brudesalongen jeg var på fortalte om ei dame som hadde hengt av 9 kjoler hun likte like godt, og hun klarte ikke å bestemme seg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, 9 kjoler :ler: Da har man mange å velge mellom. Hehe.

Tror du vil finne den perfekte kjolen som kler deg super godt og aller best :jepp:

Jeg og lurer på om det ordnet seg med forlover greiene?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før :vinke:

Dere gifter dere en uke før oss. Tiden går så fort. I Desember er det bare 6 måneder igjen :hakeslepp::ler:

:vinke:

:goodbye:

Koselig at du kommer innom, da! :kose:

Alt går veldig fort, ja! :jepp: Men det er bra, for jeg gleder meg skikkelig!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med forlover:

Jeg har ikke spurt ennå! :sjenert: Jeg ringte henne den dagen jeg hadde bestemt meg, men hun hadde det travelt, begge ungene hennes var syke og hun måtte på jobb. Har lyst å spørre når vi har tid å snakke sammen. Litt dumt hvis det hadde blitt:

Kjole:

Ikke bestillt time ennå! :sjenert: Tenkte å ringe på mandag å bestille time på en eller annen plass! Planen min er at hvis jeg finner en kjole som er the dress, liksom, så tar jeg den, uten å se på mer! For å ikke forvirre meg selv. Bare den ikke er altfor dyr! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten oppdaga Ebays gleder og muligheter i forbindelse med bryllupsplanlegginga enda? :fnise:

:jepp::jepp::jepp:

:lur: Har sett der en del timer, ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert listen på side 1! :nigo:

Forlover: En venninne. Hun ble kjempegla og svarte ja på flekken! :strix: Jeg var dødsnervøs!!! :ler:

Spillefolk: Fredag var jeg på fest med jobben og kom i snakk med noen fra andre avdelinger. Hun ene sa: "Håper J stikker opp på scenen og synger litt! Hun er kjempeflink!!! Spiller i band og greier!!!" og når J kom bort til bordet, så sa jeg: "J, hører du er flink å synge" (med skikkelig hint i stemmen). Hun gliste og trakk litt på det og så litt sjenert: "Njaaaa, har fått forespørsler om å synge i brylluper og sånn, da!" Så da sa jeg: "Du kan få spille i mitt!" Ingen av de visste at vi skal gifte oss, så de trodde jeg tøyste! J: "Ja, selvfølgelig!" Så fortalte jeg at vi gifter oss i sommer. Hun ble kjempegiret og greier!!! :bolledeig: Betaling: Noe billig wisky, litt hvitvin og kake!!!! :skratte: Jeg vil jo gjerne betale de (bandet) men hun hadde forhørt seg og det er det de vil ha som betaling!!! :fnise:

Hun skal mest sansynlig synge solo i kirken også!!! :nigo:

Kaken: Må jeg nesten lage selv! Eller få forloveren min til å lage! :jepp: Det skal bli bra! :)

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Har vurdert det, men det får bli litt seinere på kvelden, for akkurta det der med å gå inn i kirken å klamre meg til pappa sin arm har jeg alltid drømt om! :sjenert:

Kan alltids finne på noe sprell! :jepp: Det er bare gøy, men akkurat det der må jeg nesten gjøre etter planen. Og jeg syns det er litt gøyt at kirken er ganske lang, for da varer akkurat det øyeblikket eeeeeekstra lenge! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På torsdag var jeg å prøvde kjoler!!! :rødme:

Et lite tips til alle andre som skal i sarlong å prøve: Ta på deg fint undertøy, for "damen din" skal hjelpe deg å ta på kjolen, og da egner det seg ikke å ha på behagelig undertøy! :sjenert:

Det var pinlig, rett og slett!!! :fnise:

Jeg prøvde vel 6 kjoler.

Kjole 1: Tenkte jeg fin, men FÅ DEN AV!!!

Kjole 2: :rødme: Vil ikke ta den av!

Kjole 3: AvAvAv!!!! Gikk ikke ut fra prøverommet engang! :snurt:

Kjole 4: Njaaa... Hvortid kan jeg få på neste?

Kjole 5: :klø: Når fikk jeg en rompe på ryggen? Kjolen var fin, men jeg konset om rompen, som jeg aldri hadde sett før! :sjenert: Denne var butikkdamens favoritt! Og min mor syntes den var skikkelig fin. Jeg hadde forsatt rompe på ryggen, liksom!

Kjole 6: Fin, men nesten 4000 for dyr. Min mor sin favoritt.

Foreløbig står det mellom de tre kjolene. Har bestillt ny time, sånn at jeg får tenkt litt og prøvd på nytt.

Har planer om å stikke innom en butikk til: fordi kjolene der er fine, og rimelige! :jepp: Skal forsøke å komme meg der før neste time i den butikken jeg har vært.

Jeg ville gjerne ha min mor med, for da vet jeg at jeg får ærlige meninger, pluss at hun hadde skikkelig lyst til å ta del i dette og er kjempeengasjert med hele greien! :) Hun ble så rørt når hun så meg at hun slet med å holde igjen tårene! :rødme:

Jeg er veldig glad for at jeg valgte å gå i en butikk å prøve, for å se hva som passer meg. Jeg har flere ganger vurdert å kjøpe kjole på ebay. De kjolene jeg har sett på der har hatt sånne små armer på enten på armen (sånn båthals opplegg) eller over skulderen. Det viser seg at dette ikke passer litt på meg engang!

Og jeg hadde sett for meg at tubetopp er uaktuellt! Tubetopp blir det iallefall! Damen i butikken spurte hva jeg hadde sett for meg. Eneste jeg svarte var slangt slep, ellers åpent for alt! Er veldig glad for det, for fikk jeg forsøkt forskjellige typer kjoler og vet nå hva jeg ser etter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en smell hva undertøy angår jeg også. Tror jeg hadde på meg den største trusa jeg eier og knallrosa BH, veldig gjennomført :fnise:

Tror du skal følge hjertet og magefølelsen. Husk at det er du som skal gifte deg og det er du som skal bære kjolen, ingen andre. Gå for den du vil ha, brudekjole er egotripp vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøvde kjoler for en stund siden og hadde ikke regnet med at damen skulle være i prøverommet. Hun gikk liksom ikke ut...sto der bare å venetet på at jeg skulle kle av meg og ta på kjolen.

tror hun skjønte at jeg synes det var litt rart så hun gikk ut og sa at jeg skulle si i fra når jeg var klar...så prøvde jeg å få på meg kjolen da men beina nedi (var det jeg hadde fått beskjed om), men siden rumpa mi var i veien så fikk jeg den ikke over, så da satt jeg liksom litt fast...i det jeg skulle dra den ned og ta den over hodet kom damen inn mens hun sa "hvordan går det her da"...og da sto jeg der da, i trusa med kjolen under rumpa og bøyd litt fremover så stasen vendte mot damen....da følte jeg meg ikke helt vel kan man si! :ler:

Morsomt med kjoleprøving da! Lykke til med å finne "the one"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...