Tinio Skrevet 10. mai 2010 #421 Del Skrevet 10. mai 2010 Hørtes ut som en helt fantastisk fødsel! Håper jeg og får det like gøy! Tenk å få ta henne imot selv da! Så rørende. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. mai 2010 #422 Del Skrevet 10. mai 2010 For en flott historie :rødme: Det hørtes virkelig ut som en drømmefødsel! Til min første fødsel ønsket jeg å føde i vann, og ble veldig skuffet da jeg fant ut at sykehuset vårt ikke tilbød det. Så denne gangen har jeg klokelig latt være å ønske meg det Men ønske at det starter snart, det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. mai 2010 #423 Del Skrevet 13. mai 2010 :rødme: Blir helt rørt av fødselshistorien din, jeg ... Håper min neste fødsel (om det blir flere) blir slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. mai 2010 #424 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvordan går det med dere? Nå er det lenge siden du har skrevet noe her. Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. juni 2010 #425 Del Skrevet 13. juni 2010 WOW!!! Gratulerer så mye som 4 barnsmamma Bizzy Vi fulgte hverandre når vi var gravide med nr 1, for nå 5 år siden.... har ikke vært så aktiv på kg på en stund, men morro å komme tilbake å se hvordan det går med "gamle kjente" Gratulerer så mye og kos deg masse med lille prinsessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. juni 2010 #426 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg sitter å ser på fødselsannonser på hjemmesiden til avisa, for å se om jeg finner ei som fikk barn i mai, så kom det et bilde med 4 barn og navn som jeg syntes var veldig kjente! Å joda, det er nok dine barn Veldig gossine barn du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå