Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Syt i vei du, jenta mi! :klem: Det er jo lov å dele sine bekymringer når de er i egen dagbok! ;) ..synes du burde ha vært til kontroll tidligere jeg da.. For din egen skyld. Kan ikke være godt å gå rundt og bekymre seg sånn. :(

Hadde ringt legen i morgen jeg ;) Hadde vært bekymra ja! Og du har jo virkelig lov å dele det i dagboka di :) :)

:klemmer:

Håper virkelig at det ikke er grunn til bekymring. :klemmer:

Men her flyr jo tida fremover, synes ikke det er så lenge siden du testet positivt. Gratulerer med 16 uker :strix:

Jeg bekymrer meg sikkert unødvendig, men det er da greit å få sjekket at alt er ok. Våknet i dag også med kynnere, og da har jeg kun ligget i senga .. Jeg vet ikke jeg. Skal ta det med ro i dag , så er det legetime i morgen tidlig.

BabySun har det bra inni der hvertfall :) Hørte :hjerte: lyden i går kveld :rødme:

Har ikke store planene for dagen,. Må bare få vasket litt tøy og overfladisk rydding -(det er vel lov)..

I morgen skal jeg på jobb igjen (egentlig) , men hvis jeg er slik som de siste dagene vet jeg ikke om jeg tør :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du skal til legen i morgen hadde jeg nok droppet jobben om jeg var deg. Også kan du jo høre med legen hva du kan gjøre, om det er noe å gjøre for å unngå disse kynner'ne - forklar hvor redd de gjør deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekymrer meg sikkert unødvendig, men det er da greit å få sjekket at alt er ok. Våknet i dag også med kynnere, og da har jeg kun ligget i senga .. Jeg vet ikke jeg. Skal ta det med ro i dag , så er det legetime i morgen tidlig.

BabySun har det bra inni der hvertfall :) Hørte :hjerte: lyden i går kveld :rødme:

Har ikke store planene for dagen,. Må bare få vasket litt tøy og overfladisk rydding -(det er vel lov)..

I morgen skal jeg på jobb igjen (egentlig) , men hvis jeg er slik som de siste dagene vet jeg ikke om jeg tør :sjenert:

Ta det med ro til etter legetimen din!! Det er nok det beste og hvis det gjør deg roligere å ikke dra på jobb så synes ikke jeg du skal dra på jobb!! Du prioriterer jo faktisk helt riktig i mine øyne da!! :jepp:

:strix: Gratulerer så masse med 16 uker!! tiden har virkelig fløyet!! Helt fantastisk og 100% fortjent lykke Sunny!!

Har jeg gått glipp av noe viktig her?? :klø: Hørt hjertelyden? hjemme? har du sånn jordmor stetoskop eller hva det nå heter?

Ha en fin tirsdag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen tar nok disse kynnerne alvorlig vil jeg tro. Ei venninne av meg var mye plaget med kynnere, de kom allerede i uke 7 :overrasket: Hun ble 100% sykmeldt med ordre om å ta det med ro ganske tidlig, hun var vel omtrent like langt på vei som du er nå da hun ble sykmeldt. Det er ikke noe godtå bekymre seg, så få det sjekket så fort som mulig :kose:

PS: Det gikk helt fint med venninna mi, hun fikk en velskapt gutt eksakt på termindagen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal til legen i morgen hadde jeg nok droppet jobben om jeg var deg. Også kan du jo høre med legen hva du kan gjøre, om det er noe å gjøre for å unngå disse kynner'ne - forklar hvor redd de gjør deg. :klem:

Jeg tror jeg faller på å holde meg hjemme fra jobb imorgen og det skal jeg si til legen også..

Livmoren min har vært ganske aktiv i dag kan man si :sjenert: Jeg aner ikke hvor mange kynnere jeg har hatt siden jeg stod opp.

Ta det med ro til etter legetimen din!! Det er nok det beste og hvis det gjør deg roligere å ikke dra på jobb så synes ikke jeg du skal dra på jobb!! Du prioriterer jo faktisk helt riktig i mine øyne da!! :jepp:

:strix: Gratulerer så masse med 16 uker!! tiden har virkelig fløyet!! Helt fantastisk og 100% fortjent lykke Sunny!!

Har jeg gått glipp av noe viktig her?? :klø: Hørt hjertelyden? hjemme? har du sånn jordmor stetoskop eller hva det nå heter?

Ha en fin tirsdag! :hug:

Ja jeg har vært så heldig å få låne en sånn hjerte-lyd dings av søte Anamelona :rødme: Jeg prøver å ikke lytte aaaaaltfor ofte, men en kveld i ny og ne så hører jeg på BabySun før jeg legger meg :)

Jeg er fornøyd med at tiden går ganske fort ja :jepp:

:klem:

Legen tar nok disse kynnerne alvorlig vil jeg tro. Ei venninne av meg var mye plaget med kynnere, de kom allerede i uke 7 :overrasket: Hun ble 100% sykmeldt med ordre om å ta det med ro ganske tidlig, hun var vel omtrent like langt på vei som du er nå da hun ble sykmeldt. Det er ikke noe godtå bekymre seg, så få det sjekket så fort som mulig :kose:

PS: Det gikk helt fint med venninna mi, hun fikk en velskapt gutt eksakt på termindagen :strix:

Ja, det gikk greit med meg også forrige gang,men det var etter jeg ble innlagt, fikk rie-hemmende tabletter (som ikke virket), deretter intravenøs behandling og lungemodningssprøye. Jeg hadde på forhånd hørt fra en venninne at; jada 3 dager på sykehuset så kan du reise hjem igjen- så jeg trodde det var en enkel sak jeg...

Men... Med streng ordre om å LIGGE i senga.. Jeg fikk bekken når jeg skulle på do til og med :sjokkert: trodde aldri jeg skulle få noe til på den potta jeg :dåne:

Etter en uke ba jeg på mine knær om å få komme hjem .... Og fikk lov da livmoren endelig klarte å roe seg, men ... jeg skulle fortsatt holde sofaen så lenge som mulig når jeg kom hjem- og fortsatte på tabletter i flere uker etterpå..

Når jeg etter fødselen har fjernet en del av livmorhalsen så lurer jeg på hvor mye den tåler denne gang ? ...

(føler jeg har fortalt historien mange ganger her inne, men i tilfelle noen dropper innom i boka mi -så kanskje dem skjønner hvorfor jeg er bekymret :sjenert: )

Men imorgen... Er det klar beskjed til legen min :regler: Få sjekket livmorhalsen min !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt Sunny, og det burde legen din også. Med deres prøvehistorie så skulle det bare mangle at du ble nøye fulgt opp!! :klemmer:

....jeg bruker også AngelSound, og det er noe av det vakreste jeg har hørt noen gang...det lille :hjerte: til vår lille skatt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du blir bekymret med så mye kynnere ja, så greit å få legen til å ta en titt på det i morgen :)

Lykke til i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen! Du blir nok sykemeldt du..... BabySun skal vokse seg stor og sterk før h*n i det hele tatt så mye som tenker på å finne veien ut! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :hug:

Nå skal jeg straks ordne meg og kjøre til legen :) Bare få Vesla avgårde til skolen først.. Hun stod opp kl 05.30 i dag :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg synes ikke legen min er direkte kul akkurat nå. Det var ikke så mye forståelse fra hans side. Jeg kunne vente til jeg kom på ordnær ultralyd på sykehuset og høre med dem ang. kynnerne..

Jeg fortalte hvor bekymret jeg var for dette, at jeg ble innlagt sist gang og at jeg har fjernet en del av livmorhalsen, men...

Nå ser jeg etterpå at han har skrevet på helsekortet mitt

: "Fin form. er konisert tidligere". Han kunne i det minste ha skrevet at jeg har masse kynnere !!

Jeg er ikke så blid akkurat nå. Litt forståelse hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale

For en teit lege! :kjefte: Hva med å ringe føden da og høre med dem...? Tante sier det er lov når man er bekymret og ikke får hjelp fra legen sin (hun er jordmor) :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utolig lite sympatisk lege :kjefte:

Hva med å ta en telefon til jordmor? Kankje hun kan gi deg noe svar, eller som faerytale sier, ta en telefon til føden..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite legen. :regler: En bekymret mor skal tas på alvor. :klemmer:

For en teit lege! :kjefte: Hva med å ringe føden da og høre med dem...? Tante sier det er lov når man er bekymret og ikke får hjelp fra legen sin (hun er jordmor) :sjenert:

:klemmer:

For en utolig lite sympatisk lege :kjefte:

Hva med å ta en telefon til jordmor? Kankje hun kan gi deg noe svar, eller som faerytale sier, ta en telefon til føden..

:klemmer:

Idiotlege ja...

Jeg venter på svar fra en venninne (hun er på jobb) , mammaen hennes er jordmor .

Det har ikke vært så ille med kynnere i dag da, kanskje 10 kynnere bare :sjenert: hittil da..

Jeg VET at jeg får komme til på klinikken nesten når-som-helst, men da må jeg ut med 800,-

Synd at dem ikke tar svangerskapskontroller hos dem for da hadde jeg ikke nølt.

Jaja.. Jeg får vente å se, prøve å ta det mest mulig med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så teit lege...det går da ikke ann å behandle folk slik... :nei:

Føler sååå med deg vennen :klemmer:

:klem: til deg Myrthel ...

Jeg får prøve å tenke positivt :) det går nok bra ! Blir det for ille så ringe jeg til legen på klinikken...

.................

Sånn ellers av prøver hos legen:

UKE 11 :

vekt : 62,5

BT : 110/60

blod i urinen : +/-

UKE 16 :

vekt : 64

BT: 115/70

blod i urinen : 1+

SF mål: 16 cm

Hj.frekv: 140

Trodde jeg ikke hatt gått opp noe i vekt siden sist jeg, men det var visst littegrann likevel .. Jaja :)

Legen reagerte ikke på blod i urinen heller, men han reagerer visst ikke på så mye i det hele tatt... :roll:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit lege da :kjefte: Noen leger skulle rett og slett ikke vært leger...

Håper du får time hos hun jordmoren da, ikke noe kjekt å gå å bekymre seg :troest:

Når skal du på den ordinære ul'en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...