Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Håper du får kommet inn på sjekk/snakket med noen slik at du føler deg tryggere!

Så teit lege da :kjefte: Noen leger skulle rett og slett ikke vært leger...

Håper du får time hos hun jordmoren da, ikke noe kjekt å gå å bekymre seg :troest:

Når skal du på den ordinære ul'en da?

Takk jenter :klem:

Jeg skal på ordinær UL den 4 november. 2 uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sunny!

Så teit lege du hadde da. Håper du får svar fra mor til venninna di snart hvertfall, og at det ordner seg snart.

Tenk at du er 16 uker på vei allerede og hører på hjertelyden på den lille imagen!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunny!

Så teit lege du hadde da. Håper du får svar fra mor til venninna di snart hvertfall, og at det ordner seg snart.

Tenk at du er 16 uker på vei allerede og hører på hjertelyden på den lille imagen!! :rødme:

Synes den legen hører hjemme i grøfta jeg.. :regler:

Ja , 17 uker på søndag allerede :jepp:

Det har faktisk vært ganske rolig i magen min siden i går :) Og jeg har vært på jobb i natt ! Det er jo fabelaktig !! (med tanke på kynnere selvfølgelig )..

Med tanke på annet liv inni der så kjenner jeg liksom noe innimellom, men ikke slike spark som jeg kjente tidligere.. Så jeg venter :rødme: håper jeg snart kjenner noe mer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Kjedelig å ha en lege som man føler ikke tar en på alvor. Får håpe det ordner seg.

Snart ordinær UL!! :bolledeig:

Edit: Glemte av at det var fredag, og da kan jeg jo ønske deg en superduper helg!! :klemmer:

Håper du får kose deg masse!

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Kjedelig å ha en lege som man føler ikke tar en på alvor. Får håpe det ordner seg.

Snart ordinær UL!! :bolledeig:

Edit: Glemte av at det var fredag, og da kan jeg jo ønske deg en superduper helg!! :klemmer:

Håper du får kose deg masse!

Takk :klem:

Nå har jeg heldigvis ikke hatt så mye kynnere de siste 2 dagene,. Litt plutselig vondt på jobben i natt, men vet ikke helt hva det var :klø: Satser på at det går bra, selv om hun ene på jobben satte meg litt ut .. Hun var veldig bastant på at jeg MÅTTE få kommet til å sjekket meg. Hun hadde mistet når hun var 6 mnd pga det samme :sjokkert: neste gangen fikk hun satt ring på livmorhalsen... *grøss*

Jeg våknet for en halvtime siden.. Er riimelig trøtt :Gjesp: Det blir nok en rolig kveld på sofaen for min del :)

God Helg til deg også O`hara !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :klem:

Nå har jeg heldigvis ikke hatt så mye kynnere de siste 2 dagene,. Litt plutselig vondt på jobben i natt, men vet ikke helt hva det var :klø: Satser på at det går bra, selv om hun ene på jobben satte meg litt ut .. Hun var veldig bastant på at jeg MÅTTE få kommet til å sjekket meg. Hun hadde mistet når hun var 6 mnd pga det samme :sjokkert: neste gangen fikk hun satt ring på livmorhalsen... *grøss*

Jeg våknet for en halvtime siden.. Er riimelig trøtt :Gjesp: Det blir nok en rolig kveld på sofaen for min del :)

God Helg til deg også O`hara !!!

Heia :)

Er så spent på hvordan det går med deg?? Håper alt er bra, å at du har fått time til å sjekke deg skikkelig:)

God klem, her kaller jobben igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med deg, og at kynnerne gir seg litt. :jepp:

Men jeg tror også jeg ville ha sjekket det litt nærmere om jeg var deg. :sjenert:

:klemmer: til deg iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Er så spent på hvordan det går med deg?? Håper alt er bra, å at du har fått time til å sjekke deg skikkelig:)

God klem, her kaller jobben igjen. :)

:klem:

Joda, det går bra med meg.. Kynnerne kommer og går.. Hadde en del i går sammen med verk i mage og rygg, men i dag er det ganske rolig igjen .. Jeg vet ikke helt jeg :klø:

Det er hvertfall :hjerte: lyd inni magen :)

Jeg har ikke fått noen time nei :sjenert: Jeg vil gjerne få det sjekket men jeg vil ikke virke hysterisk ved å ringe opp på føden ..

:klemmer: på Sunny!!!!!

:klemmer:

Håper alt er bra med deg, og at kynnerne gir seg litt. :jepp:

Men jeg tror også jeg ville ha sjekket det litt nærmere om jeg var deg. :sjenert:

:klemmer: til deg iallefall...

Takk :hug:

Jeg vil nå tro at jeg får det sjekket når jg skal på UL.. Kan ikke skjønne noe annet :roll: Hvis ikke dem ser på det som ekstra arbeid da :ler: Det blir jo første gang jeg tar ultralyd på magen, og så må jeg be om en innvendig også..

Gratulerer med 17 uker :strix:

Takk Gossip girl :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tickeren din blir jo bare søtere og søtere for hver uke! Bebiss!! :nigo:

Åååååååå :hoppe: :hoppe:

Du din luring ... :ler: Det var veldig kjekke nyheter Anamelona :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig fått fingen ut og ringt til Klinikken.. de svarte ikke, men lagrer nummeret og ringer opp igjen når de er ledige. Så får vi høre hva dem sier .. snart, håper jeg :sjenert:

edit: Sjekk i morgen tidlig :)

Jeg regner med at alt er bra - men guuu det skal bli deilig å kunne slappe av . Å slippe å gå å bekymre meg..

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå :hoppe: :hoppe:

Du din luring ... :ler: Det var veldig kjekke nyheter Anamelona :klem:

? :klø: Lurte jeg deg her??

Jeje, Anyway... Ja, jeg har klart å stifte fast en liten en i egen mage også! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? :klø: Lurte jeg deg her??

Jeje, Anyway... Ja, jeg har klart å stifte fast en liten en i egen mage også! :sjenert:

Det er tydeligvis ikke noe galt med stiftemaskinen din :lur:

:hoppe: :hoppe: Hopper litt til jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 uker alt jo :nigo:

:jepp: tiden går fort !! Kjente masse mer liv i går :rødme: Gleeeder meg stort til disse små sparkene blir litt hardere slik at MrSunny kan få kjenne :hjerte:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker ja .... :ler:

Kanskje jeg er 18 uker i morgen :fnise: I følge ultralyden i dag så ser det ut som jeg er 17+6 .. Fortsetter dem å stille terminen min tilbake slik så føder jeg kanskje i januar til slutt :skratte: Neida,.. hihi...

Men...... Alt ser bra ut !!!! :nigo: Livmorhalsen min er 3 cm og det er :tommelopp:

Gynekologen spurte meg ; " Så du hva det ble nå ??? (han tenkte på kjønn)... Jeg vet ikke om jeg så skikkelig, men HAN så hvertfall hvilket kjønn det er ... Jeg tror jeg har en anelse, men ;) Jeg ble jo grusomt nysgjerrig da :sjenert:

Vi får nå prøve å holde oss...

edit: glemte å skrive at han tok en prøve av meg; dersom det er en eller anne infeksjon så kan det forårsake kynnere, det samme gjelder urinveisinfeksjon.. Urinprøve har jeg stående klar- for jeg skal på en bedrifts-kontroll også i dag ( om noen timer) , så da får jeg svaret på den også ... :)

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker ja .... :ler:

Kanskje jeg er 18 uker i morgen :fnise: I følge ultralyden i dag så ser det ut som jeg er 17+6 .. Fortsetter dem å stille terminen min tilbake slik så føder jeg kanskje i januar til slutt :skratte: Neida,.. hihi...

Men...... Alt ser bra ut !!!! :nigo: Livmorhalsen min er 3 cm og det er :tommelopp:

Gynekologen spurte meg ; " Så du hva det ble nå ??? (han tenkte på kjønn)... Jeg vet ikke om jeg så skikkelig, men HAN så hvertfall hvilket kjønn det er ... Jeg tror jeg har en anelse, men ;) Jeg ble jo grusomt nysgjerrig da :sjenert:

Vi får nå prøve å holde oss...

edit: glemte å skrive at han tok en prøve av meg; dersom det er en eller anne infeksjon så kan det forårsake kynnere, det samme gjelder urinveisinfeksjon.. Urinprøve har jeg stående klar- for jeg skal på en bedrifts-kontroll også i dag ( om noen timer) , så da får jeg svaret på den også ... :)

Har du vært på ordinær UL idag?? :hoppe: Så moro! Bildebilde!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...