Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Det du kan gjøre er å høyreklikke når du står på selve hovedbilde på pc'en din, velge innstillinger, så skjerm og endre innstillingene der?

Har du et skjermbilde av hvordan det ser ut?

(Trykk Alt+print scrn, lim inn i paint eller noe slikt...)

Ellers så er det problemer her på KG. Når noen har en for lang ticker så legger det seg dobbelt i forumet... Legger ved et bilde av det. Kanskje det er det du synes er feil? Om så, så er det ikke noe du kan gjøre med det, så vidt jeg vet.

Ellers:

TJOHOOOOOO!! For 15 uker!! :strix:

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du kan gjøre er å høyreklikke når du står på selve hovedbilde på pc'en din, velge innstillinger, så skjerm og endre innstillingene der?

Har du et skjermbilde av hvordan det ser ut?

(Trykk Alt+print scrn, lim inn i paint eller noe slikt...)

Ellers så er det problemer her på KG. Når noen har en for lang ticker så legger det seg dobbelt i forumet... Legger ved et bilde av det. Kanskje det er det du synes er feil? Om så, så er det ikke noe du kan gjøre med det, så vidt jeg vet.

Ellers:

TJOHOOOOOO!! For 15 uker!! :strix:

Det er ikke helt slik som på bildet ditt nei.. Mulig jeg har for lang ticker , men alle tickerbildene viser jo ikke engang :klø: og det har jo vært mulig å se dem før .. Det legger seg ikke oppå hverandre slik at det flyter sammen slik som på bildet ditt, men det er rett og slett en kolonne som er helt hvit over høyre del av skjermen.. I tillegg er det en kolonne med reklame heeeelt til høyre,. Må vel være mulig å få bort den reklamen ??

usj, jeg har jo ikke peiling :ler:

.....................

jaja, litt trøtt i dag etter vakten.. Skal ha n natt til så er det langfri igjen :) Kjenner jeg ikke er helt motivert for å jobbe ekstra :sjenert: Selv om jeg burde.. Skal først og fremst prate med legen min ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt slik som på bildet ditt nei.. Mulig jeg har for lang ticker , men alle tickerbildene viser jo ikke engang :klø: og det har jo vært mulig å se dem før .. Det legger seg ikke oppå hverandre slik at det flyter sammen slik som på bildet ditt, men det er rett og slett en kolonne som er helt hvit over høyre del av skjermen.. I tillegg er det en kolonne med reklame heeeelt til høyre,. Må vel være mulig å få bort den reklamen ??

usj, jeg har jo ikke peiling :ler:

.....................

jaja, litt trøtt i dag etter vakten.. Skal ha n natt til så er det langfri igjen :) Kjenner jeg ikke er helt motivert for å jobbe ekstra :sjenert: Selv om jeg burde.. Skal først og fremst prate med legen min ..

Ta bort reklamen?! :nei:

De skal da tjene penger!!

Tror det er flere som sliter litt med nye KG, og jeg velger å tro det er litt innkjøringsproblemer.

Ta et skjermbilde, send det til en av administratorene. På den måten kan de hvertfall ta det opp med it-ansvarlige som skal ha orden på det. Greit for de å vite hva som er galt :) Uansett, det skal ikke være slik jeg ser det noen ganger, og det skal heller ikke være slik du beskriver det :ler:

God vakt i natt!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du igjen :goodbye:

Hadde mistet deg på mine innlegg, men nå var du tilbake :)

Tiden går fort her altså, hvordan er formen? Begynner magen å titte frem :lur: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta bort reklamen?! :nei:

De skal da tjene penger!!

Tror det er flere som sliter litt med nye KG, og jeg velger å tro det er litt innkjøringsproblemer.

Ta et skjermbilde, send det til en av administratorene. På den måten kan de hvertfall ta det opp med it-ansvarlige som skal ha orden på det. Greit for de å vite hva som er galt :) Uansett, det skal ikke være slik jeg ser det noen ganger, og det skal heller ikke være slik du beskriver det :ler:

God vakt i natt!! :klemmer:

:ler: ja men det trenger da ikke være SÅ mye reklame ...

Natten gikk greit, men jeg er ganske trøtt i dag

:klem:

Eg har ikkje slike problemer som du beskriv. Her fungerer alt (utanom bloggane, såklart) heilt fint. :klø:

Det er i bloggene :Nikke: Da har andre også problemer der inne da ?

For i dagbøkene er alt fint :)

Der var du igjen :goodbye:

Hadde mistet deg på mine innlegg, men nå var du tilbake :)

Tiden går fort her altså, hvordan er formen? Begynner magen å titte frem :lur: ?

Joda, formen er grei.. Ganske trøtt i dag etter jobb i natt, men jeg våkner vel snart :Gjesp:

Nå så jeg magebildene ja, så moro :)

Begynner å se kulen der ja :jepp:

Ja magen begynne å titte frem .. Føler den er litt for stor på kvelden altså :ler: Har litt fett på magen også da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja... Hun blir stolt sålenge det blir jente :fnise: For hun har hvertfall ikke tenkt å bytte bleie på en med tissefant, har hun sagt :fnise:

:fnise:

hu er så søt :)

Sis som var rett over tre år da jeg ble født var raskt ute med spørsmålet om det ble jente, hvis jeg ble gutt hadde hun nemlig planer om å gi meg bort til nabofamilien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

hu er så søt :)

Sis som var rett over tre år da jeg ble født var raskt ute med spørsmålet om det ble jente, hvis jeg ble gutt hadde hun nemlig planer om å gi meg bort til nabofamilien :fnise:

:ler: Søte små kommer med morsomme kommentarer ;)

God helg pusilus !!!!

:klem:

.................

Helg igjen jo :sjokkert: Dagene fyker avgårde her !!!

Jeg har kjent så masse små spark i magen i dag at jeg bare går rundt og :nigo: Jeg klarte til og med å kjenne det litt med hånden utenpå :Nikke: (når jeg kjente litt godt etter) ;) Så da sendte jeg melding til MrSunny ;

"Hei Pappa ! Ville bare si at nå driver jeg å kiler mamma inni magen :) Snart skal jeg sparke så hardt at du også kan kjenne det ;) " - Og siden han var ute å kjørte akkurat da, så kom han innom for å gi meg et :kyss2:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent så masse små spark i magen i dag at jeg bare går rundt og :nigo: Jeg klarte til og med å kjenne det litt med hånden utenpå :Nikke: (når jeg kjente litt godt etter) ;) Så da sendte jeg melding til MrSunny ;

"Hei Pappa ! Ville bare si at nå driver jeg å kiler mamma inni magen :) Snart skal jeg sparke så hardt at du også kan kjenne det ;) " - Og siden han var ute å kjørte akkurat da, så kom han innom for å gi meg et :kyss2:

:rødme:

Åååå, så romantisk! :rødme: :rødme:

Herlig å kjenne små spark fra den lille solskinnsbebissen :strix:

Kos deg med spark, og gooood helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Søte små kommer med morsomme kommentarer ;)

God helg pusilus !!!!

:klem:

.................

Helg igjen jo :sjokkert: Dagene fyker avgårde her !!!

Jeg har kjent så masse små spark i magen i dag at jeg bare går rundt og :nigo: Jeg klarte til og med å kjenne det litt med hånden utenpå :Nikke: (når jeg kjente litt godt etter) ;) Så da sendte jeg melding til MrSunny ;

"Hei Pappa ! Ville bare si at nå driver jeg å kiler mamma inni magen :) Snart skal jeg sparke så hardt at du også kan kjenne det ;) " - Og siden han var ute å kjørte akkurat da, så kom han innom for å gi meg et :kyss2:

:rødme:

Ååååh... :hjerter_rundt: Sååå herlig!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legge denne i mine innlegg*

:goodbye: Sunny!!

Grattis med årntli' beibi dagbok!! :strix:

Jeg tipper fortsatt gutt og vil være med på lista!! :)

Sikker i min sak ja!!

Hvordan er formen bortsett fra energifattig? Har du lagt den kvalme tiden bak deg? Har ikke vært inne hos deg på evigheter... men har egentlig ikke vært så aktiv generelt før nå i det siste igjen!

Håper du får en super helg Sunny!!

:hug:

ps: så søøøt du er!! Den meldingen var så skjønn!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant deg! Endelig :ler:

(og ærlig talt anamelona, du bor jo midt i svele-land, også liker du ikke sveler?!!!! Fy skam deg!)

Jammen, jeg er jo ikke oppvokst sveleboer! :sukk: "Bare" bodd i sveleland i 8 år... :sjenert: Kommer fra "dritkult ass, druse på"-land jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så romantisk! :rødme: :rødme:

Herlig å kjenne små spark fra den lille solskinnsbebissen :strix:

Kos deg med spark, og gooood helg :klem:

Ja det er herlig :Nikke:

God helg til deg også !!!! :hug:

Ååååh... :hjerter_rundt: Sååå herlig!! :Nikke:

:rødme:

*legge denne i mine innlegg*

:goodbye: Sunny!!

Grattis med årntli' beibi dagbok!! :strix:

Jeg tipper fortsatt gutt og vil være med på lista!! :)

Sikker i min sak ja!!

Hvordan er formen bortsett fra energifattig? Har du lagt den kvalme tiden bak deg? Har ikke vært inne hos deg på evigheter... men har egentlig ikke vært så aktiv generelt før nå i det siste igjen!

Håper du får en super helg Sunny!!

:hug:

ps: så søøøt du er!! Den meldingen var så skjønn!! :strix:

Takk :) Formen... tja.. Jeg våknet av kynnere faktisk.. Noen dager kjenner jeg lite til dem og andre dager en god del. Jeg gleder meg til å komme til legen neste uke, burde helst ha fått sjekket livmorhalsen min men han har vel ikke kompetanse nok på det området :klø: Får se hva legen min vil gjøre..

ellers kan jeg fremdeles sove bort hele dagene.. Ordentlig kjedelig å ikke "ha ork" .. Håper det snart snur :jepp: er ikke kvalm lenger hvertfall,. Bare innimellom og det takler jeg :)

Ha en superduper helg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg! Endelig :ler:

(og ærlig talt anamelona, du bor jo midt i svele-land, også liker du ikke sveler?!!!! Fy skam deg!)

Jeg er her jeg ;) Måtte bare få en skikkelig gravid-dagbok :nigo:

Jammen, jeg er jo ikke oppvokst sveleboer! :sukk: "Bare" bodd i sveleland i 8 år... :sjenert: Kommer fra "dritkult ass, druse på"-land jeg! :fnise:

ahr.... Hjelper ikke hva du sier :fnise: Sveler EEEEER kjempegodt !!!!

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er her jeg ;) Måtte bare få en skikkelig gravid-dagbok :nigo:

ahr.... Hjelper ikke hva du sier :fnise: Sveler EEEEER kjempegodt !!!!

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahr.... Hjelper ikke hva du sier :fnise: Sveler EEEEER kjempegodt !!!!

:jepp:

:sikle: :sikle:

Fikk lyst på svele jeg nå. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

*rynke på nesa* :ler:

Jeg greier ikke bestemme meg for hva jeg skal tippe :klø: Jeg har liksom ingen god følelse for enten eller! Så det må jo bare bety tvillinger, en av hver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...