Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Eg vil også følga vidare! :hoppe:

Og eg tar gjerne eit par fiskepinnar også, om du har til overs. :spise:

Gratulerer med ny bok! :roser:

Takk :klem:

Det ble ikke fiskepinner på oss i går.. MrSunny hadde time hos tannlegen igår og han hadde skikkelig vondt etterpå så jeg laget en suppe til oss :) Stakkars mannen min...

Gratulerer med ny bok! :hoppe:

Følger med inne hos deg selv om jeg ikke er så flink til legge igjen spor... :jepp:

:klem: til deg.

Så kjekt :)

:fnise: Må le av tickeren din da :ler: der en min også om et par uker og hos meg stemmer den nok gaaaanske bra siden jeg sliter med luft i magen :ler:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg har begynt å få kynnere jeg :sjenert: Synes det er veldig tidlig, men det kjennes sånn ut..

Men litt rart; når jeg lå i sengen og kjente på magen så var det knallhardt på kun den ene siden ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått time til ordinær UL :hoppe: :hoppe:

Fantastisk :strix: Og i morgen får jeg nytt tickerbilde !! :hoppe: :hoppe:

Måtte finne noe positivt å skrive her før jeg sovner.. gusjamei... trøtt jeg ? :roll: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du..

Tøsa! Stikke av på den måten! :regler:

Nå er du på mine innlegg igjen! Og :hoppe: litt for nytt tickerbilde imorgen!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du..

Tøsa! Stikke av på den måten! :regler:

Nå er du på mine innlegg igjen! Og :hoppe: litt for nytt tickerbilde imorgen!!

:klemmer:

Er her jeg ja :) Skjønner ikke hvordan dere klarer å holde kontroll via "mine innlegg" jeg... :sjenert: Når jeg trykker der så kommer det opp masse gammelt dritt som jeg har kommentert på.. Jeg vil jo heller at det skal komme opp de sidene jeg er mest på.. Kanskje jeg ikke har satt meg ordentlig inn i det :klø:

Nytt tickerbilde om ca 15 min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tralalalala :plystre:

Bare for å få tiden til å gå.... :tongue:

eller... :lete: :klø:

..............................

Der :hoppe:

AWWWWWW :rødme: :rødme:

(små gleder i hverdagen :ler::fnise: )

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt bilde! :rødme:

:jepp:

Har sovet jeg :sjenert: Skulle ikke vært mulig å være så trøtt som jeg er ..

Men nå har jeg hvertfall fått en kopp kaffe og skal kaste meg rundt å gjøre noe nyttig :) Ut å handle må jeg også :) Kanskje det blir et par plagg på meg i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å handlet meg litt klær i dag :) 1 topp, tunika , 2 kardigans og 1 mammabukse ( MrSunny sa det var den dummeste buksen han hadde sett noengang ) :slår: Dummingen !

Helt utrolig hvor mye klær jeg har i skapet mitt som er altfor lite (det har jo vært for lite en god stund også da, men jeg er for sta til å kvitte meg med det ) Kanskje jeg kommer opp i str. small igjen en dag :roll::skratte:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Sunny -> :slår: <- dreia

Grattis med nye klær! :hoppe:

Helt utrolig hvor mye klær jeg har i skapet mitt som er altfor lite (det har jo vært for lite en god stund også da, men jeg er for sta til å kvitte meg med det ) Kanskje jeg kommer opp i str. small igjen en dag :roll::skratte:

Slik er eg også. Det kan jo henda eg ein gong vil komma nedi buksene som egentlig var i minste laget på vidaregåande. :roll: Eller at eg ein gong får ei jente som vil lika å gå i mamma sine gamle bukser. *ber om ein reality-check* :ler: Heldigvis hadde eg ein god dag i sommar, der eg kasta mange gamle bukser som eg hadde vokst ut av for årevis sidan. Eg tvilar på at eg nokon gong kjem til å savna dei. ;)

:skya: Så søtt tickerbilde. Det er jo ein ordentlig baby, jo. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr Sunny -> :slår: <- dreia

Grattis med nye klær! :hoppe:

Slik er eg også. Det kan jo henda eg ein gong vil komma nedi buksene som egentlig var i minste laget på vidaregåande. :roll: Eller at eg ein gong får ei jente som vil lika å gå i mamma sine gamle bukser. *ber om ein reality-check* :ler: Heldigvis hadde eg ein god dag i sommar, der eg kasta mange gamle bukser som eg hadde vokst ut av for årevis sidan. Eg tvilar på at eg nokon gong kjem til å savna dei. ;)

:skya: Så søtt tickerbilde. Det er jo ein ordentlig baby, jo. :rødme:

Ja jeg begynner å like tickerbildet mitt nå :rødme:

Søte tickeren :rødme:

Deilig med nye klær da :) Kommer nok til å trenge masse klær fremover du tenker jeg ;)

Ja jeg må nok shoppe litt mer senere :) Søsteren min hadde en del tunikaèr som jeg skulle få av henne da :jepp: Supert !!

*treig*

:klemmer:

:klemmer:

........................

Jeg liker aldeles ikke det nye utseende til KG sidene nå :sur: Nei fysj, hvorfor måtte de endre på det nåååå da ... æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg ja :) Skjønner ikke hvordan dere klarer å holde kontroll via "mine innlegg" jeg... :sjenert: Når jeg trykker der så kommer det opp masse gammelt dritt som jeg har kommentert på.. Jeg vil jo heller at det skal komme opp de sidene jeg er mest på.. Kanskje jeg ikke har satt meg ordentlig inn i det :klø:

Nytt tickerbilde om ca 15 min :rødme:

Greit å holde følge via mine innlegg, for jeg kommenterer sjelden på mye annet enn dagbøker jeg vil følge med i.. :fnise: Vet ikke hvordan man ellers holder styr på ting jeg. :klø: Men det er vel fordi jeg ikke har giddet å sette meg inn i det!

Jeg har tross alt nettopp funnet ut hvordan jeg gir navn til en link og at man kan trykke på navnet istedenfor å lime inn hele linken. :roll: Vimsehue asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes det var fint med blått og sånn, men likte iallfall ikke bloggene :sur:

Jeg har ikke kikket innom i bloggene enda jeg.. Bør kanskje gjøre det da :sjenert:

Greit å holde følge via mine innlegg, for jeg kommenterer sjelden på mye annet enn dagbøker jeg vil følge med i.. :fnise: Vet ikke hvordan man ellers holder styr på ting jeg. :klø: Men det er vel fordi jeg ikke har giddet å sette meg inn i det!

Jeg har tross alt nettopp funnet ut hvordan jeg gir navn til en link og at man kan trykke på navnet istedenfor å lime inn hele linken. :roll: Vimsehue asså...

Det er godt det ikke bare er jeg som inner ut av ting litt sent :ler:

13+4 allerede! Det går jammen unna Sunny! :)

:hjerte:

Ja det gjør faktisk det :nigo: Håper det fortsetter sånn ;)

gratulerer så mykje med baby i magen!

Tuusen takk, og i lige måte :) jeg har vel ikke hilst på deg før og heller ikke gratulert ;)

Hyggelig at du er innom i boka mi da :jepp:

Ha en super helg!! :klem:

H en strålende fantastisk helg du også O`hara !!! Håper det går bra med deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...