Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :) Formen... tja.. Jeg våknet av kynnere faktisk.. Noen dager kjenner jeg lite til dem og andre dager en god del. Jeg gleder meg til å komme til legen neste uke, burde helst ha fått sjekket livmorhalsen min men han har vel ikke kompetanse nok på det området :klø: Får se hva legen min vil gjøre..

ellers kan jeg fremdeles sove bort hele dagene.. Ordentlig kjedelig å ikke "ha ork" .. Håper det snart snur :jepp: er ikke kvalm lenger hvertfall,. Bare innimellom og det takler jeg :)

Ha en superduper helg !!!

Kynnere... Høres ikke særlig digg ut... Kan du ikke få deg time hos gynekolog? da har du hvertfall sikret konpetansen tenker jeg??

Hurra for at kvalmen er borte! :strix: Nå skal du bare nyyyte nyyte NYYYYTE de neste 25(? det blir 40 uker det tilsammen sant? :klø:) ukene!! Jah!! :jepp:

stor god helge klem til deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

Fikk lyst på svele jeg nå. :spise:

Jeg også :sikle:

:riste:

Er det noe som er godt, så er det denne! :jepp:

Ja den er også god :sikle:

*rynke på nesa* :ler:

Jeg greier ikke bestemme meg for hva jeg skal tippe :klø: Jeg har liksom ingen god følelse for enten eller! Så det må jo bare bety tvillinger, en av hver :fnise:

hmmmm. Da hadde jeg blitt ganske sjokkert hvis det plutselig skulle ha dukket opp en baby til på ultralyd :fnise: Vi har jo vært å sett 2 ganger allerede :)

:spy: Støtter Anamelona på denne! svele = æsj!!

Hmm... ikke det heller.... men dette!!! :jepp:

Ja det så også kjempegodt ut !!! mmmmmmmm...

Oh my !! Nå ble jeg sulten :dåne:

Kynnere... Høres ikke særlig digg ut... Kan du ikke få deg time hos gynekolog? da har du hvertfall sikret konpetansen tenker jeg??

Hurra for at kvalmen er borte! :strix: Nå skal du bare nyyyte nyyte NYYYYTE de neste 25(? det blir 40 uker det tilsammen sant? :klø:) ukene!! Jah!! :jepp:

stor god helge klem til deg! :hug:

24 uker uker til blir det (i morgen hvertfall ), eller forhåpentligvis 23 uker :ler: Da blir jeg fornøyd :) Husker jeg var møkk-lei på slutten med Vesla .. urk...

Jeg får høre med legen min neste uke først tenker jeg, med mindre jeg skulle fått veldig masse kynnere og mens-vondt (har det også innimellom).. Det har hvertfall roet seg i dag , men jeg kjenner at jeg ikke kan trykke/kjenne for mye på magen min før jeg får kynnere.. Eller sitte litt for bøyd, o.l.

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Joda, du har nok en sjenert liten baby inni der også! *sta* :ler:

Nei, tror jeg går for en jente, jeg. Min S tipper gutt :fnise: Så da er vi sikra at en her i heimen får rett hvertfall! :nigo:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka 19 skal jeg begynne å lage taco :sikle: For det er jo "skal vi danse" kl. 19.30 .. :strix: Åh, jeg har det helt fantastisk når jeg kan sitte sammen med MrSunny`n min i sofaen og kose oss foran tv`n.. Hvertfall med god mat og no kjekt på tv :jepp:

Vesla er desverre hos pappan sin :( Hun hadde ikke lyst, men det har hun jo aldri.. Så kjedelig det der altså ..

Så fikk vi 11 krabber i dag , så dem har vi kokt og skal spise dem i morgen :) Yummy !

Så kom jeg plutselig over røde pølser i butikken, og det har jeg ikke sett i "min" butikk på lenge så jeg bare MÅTTE kjøpe det :rodme: Lurer på hvorfor mannen ler av meg :klø:

neida :ler: MATVRAK er jeg :fnise: Meeen, selv om magen vokser så har vekten stått stille siden kontroll i uke 12 så det er :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har nok en sjenert liten baby inni der også! *sta* :ler:

Nei, tror jeg går for en jente, jeg. Min S tipper gutt :fnise: Så da er vi sikra at en her i heimen får rett hvertfall! :nigo:

:ler: Åh, han ville tippe han også ;) hihihi...

Skal føre på listen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taco på ein lørdag denne veka? :klø:

Herlig med små bevegelsar frå BabySun. Og søte mannen som kom innom for å "svara" på meldingen din. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei hei :)

Måtte bare få deg inn på mine innlegg igjen :)

Så herlig det må være å kjenne lille BabySun :rødme: Gleder meg til jeg kjenner noe fra vår lille mageboer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco på ein lørdag denne veka? :klø:

Herlig med små bevegelsar frå BabySun. Og søte mannen som kom innom for å "svara" på meldingen din. :rødme:

:jepp: Ja vi var i 40 årsdag på fredag så da ble det ikke noe Taco.. Det ble en skikkelig kjedelig kveld da :sukk: Når ALLE andre på festen drikker og har det helt :skaal: ... FYYYY så kjedelig, hvertfall når jeg nesten ikke kjente noen ! I tillegg var det et kvinnfolk som nærmest fulgte etter meg :roll: Bable bable bable, hun stillte så mye spørmål som jeg egentlig ikke ville prate om med en fremmed, men .. Jaja...

Jeg og mannen var hjemme kl halv 12 :ler:

:vinke: Hei hei :)

Måtte bare få deg inn på mine innlegg igjen :)

Så herlig det må være å kjenne lille BabySun :rødme: Gleder meg til jeg kjenner noe fra vår lille mageboer :hjerte:

Ja det er nok ikke lenge til :) Jeg kjente det tidligere denne gangen enn sist, men det er jo vanlig også..

Tickeren min er heeeeelt korrekt hvertfall ;) Ingen tvil om at det er den lille inni der som sparker,. Kjenner stor forskjell på når det er luft ( og så pleier det å bråke mer :skratte: ) :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei Pappa ! Ville bare si at nå driver jeg å kiler mamma inni magen :) Snart skal jeg sparke så hardt at du også kan kjenne det ;) " - Og siden han var ute å kjørte akkurat da, så kom han innom for å gi meg et :kyss2:

:rødme:

Så herlig :rødme:

Ha en fin søndag og kos dere med krabber :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :rødme:

Ha en fin søndag og kos dere med krabber :sikle:

Takk Lucky ! Ha en fin søndag du også :klem:

......................

Så må jeg bare

:strix: :strix:

for 16 uker !!!

:strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:strix: 16 uker :strix:

16 uker!!

:strix::bolledeig::strix:

16 uker :nigo:

Det er jo igrunn ikke altfor lenge til du er halvveis.. :bond:

Djiiiizez som tida flyr!!

Tiden går jo kjeeeempefort! 16 uker allerede! :strix:

Tuuuuusen takk jenter :klemmer:

.......................

Det er fremdeles ingen endring i formen min .. Det er vel i grunn derfor jeg ikke er så mye innom- for det blir bare SYT med meg :sukk:

Nå gleder jeg meg bare til å komme til legen på onsdag. Jeg støvsugde i dag og har vel hatt 1o kynnere etterpå, fulgt av mensen-vondt i mage og rygg :( Bare MÅ få sjekket livmorhalsen min før jeg blir nervevrak... Jeg er sikkert hysterisk !!! Men jeg klarer ikke helt å slappe av..

Forgårs natt våknet jeg faktisk av at jeg hadde kynnere og.. (og jeg som trodde det hadde roet seg)..

Møkk møkk møkk.... Sorry jenter,.. Jeg er bare en smule bekymret for den lille inni der..- og jeg vil for all del ikke havne inn på sykehuset som jeg gjorde sist gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuusen takk jenter :klemmer:

.......................

Det er fremdeles ingen endring i formen min .. Det er vel i grunn derfor jeg ikke er så mye innom- for det blir bare SYT med meg :sukk:

Nå gleder jeg meg bare til å komme til legen på onsdag. Jeg støvsugde i dag og har vel hatt 1o kynnere etterpå, fulgt av mensen-vondt i mage og rygg :( Bare MÅ få sjekket livmorhalsen min før jeg blir nervevrak... Jeg er sikkert hysterisk !!! Men jeg klarer ikke helt å slappe av..

Forgårs natt våknet jeg faktisk av at jeg hadde kynnere og.. (og jeg som trodde det hadde roet seg)..

Møkk møkk møkk.... Sorry jenter,.. Jeg er bare en smule bekymret for den lille inni der..- og jeg vil for all del ikke havne inn på sykehuset som jeg gjorde sist gang :(

Syt i vei du, jenta mi! :klem: Det er jo lov å dele sine bekymringer når de er i egen dagbok! ;) ..synes du burde ha vært til kontroll tidligere jeg da.. For din egen skyld. Kan ikke være godt å gå rundt og bekymre seg sånn. :(

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at det ikke er grunn til bekymring. :klemmer:

Men her flyr jo tida fremover, synes ikke det er så lenge siden du testet positivt. Gratulerer med 16 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...