Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

:hoppe: Nytt tickerbilde! :strix:

Gratulerer med 10-årsdagen i morgon, Vesla! :blåse:

Takk :) MrSunny må opp tidlig i morgen for Vesla har bestilt pannekaker med sirup til frokost :ler: Det må hun selvfølgelig få når hun blir 10 år ;) Jeg kommer hjem litt for sent til å vekke henne :( men, men...

Innlegg # 200- :strix:

Å ja.. Og grattis med 18 uker!! :nigo:

Takk :) Bare 3 dager til ordinær UL også :hoppe: Spennende å se om dem også mener terminen blir tidligere !! Og så at vi får se BabySun igjen :hjerte: Og da kommer det nytt bilde i bloggen også ;)

Skal snart stikke på jobb jeg nå :) Veeldig glad for at formen er bedre :tommelopp:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) MrSunny må opp tidlig i morgen for Vesla har bestilt pannekaker med sirup til frokost :ler: Det må hun selvfølgelig få når hun blir 10 år ;) Jeg kommer hjem litt for sent til å vekke henne :( men, men...

Takk :) Bare 3 dager til ordinær UL også :hoppe: Spennende å se om dem også mener terminen blir tidligere !! Og så at vi får se BabySun igjen :hjerte: Og nytt BILDE i bloggen :strix:

Skal snart stikke på jobb jeg nå :) Veeldig glad for at formen er bedre :tommelopp:

Gratulera med 18 uker :klemmer:

Å kjempe kjekt å høre at formen er bedre :)

Kos dere med Vesla sin dag i morgen å ha ei god nattevakt :)

Masse klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo masse å juble for :hoppe: Gratulerer så mye med 10årsdagen til Vesla og gratulerer til deg med nytt tickerbilde og passerte 18 uker :blomst:

Håper du hadde en grei natt på jobb i natt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera med 18 uker :klemmer:

Å kjempe kjekt å høre at formen er bedre :)

Kos dere med Vesla sin dag i morgen å ha ei god nattevakt :)

Masse klem :klemmer:

Takk ;) natten gikk greit :)

Her var det jo masse å juble for :hoppe: Gratulerer så mye med 10årsdagen til Vesla og gratulerer til deg med nytt tickerbilde og passerte 18 uker :blomst:

Håper du hadde en grei natt på jobb i natt :kose:

Takk og takk :nigo:

Ilte inn i bloggen....

:sukk:

Ingen nye bilder der... :fnise:

Ellers, gratulere med 18 uker!! :strix: Dette går jo fort!!

Oi, beklager.. Jeg mente at jeg "gleder" meg til et nytt bilde i bloggen :fnise: Om 2 dager vennen ... da skal jeg oppdatere på bildefronten (hvis jeg har tid) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Da så!

:klemmer:

:klemmer:

Lykke til på UL! :duskedame:

Det er i morgon, er det ikkje? :klø:

Jo :jepp: det er i morgen ettermiddag ;)

:hoppe: :hoppe: :hoppe: ULTRALYD!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja jeg gleder meg :) Aner ikke hvor raskt jeg klarer å oppdatere her da for vi har gjester i morgen ... puuuuuhh.. Det blir en travel dag i morgen med husvask og mer kakebaking.. Men utpå kvelden så skal jeg få stukket nesen innom her og forhåpentligvis lagt ut et nytt bilde av Sunnybabyen vår :rødme:

Natta jenter ... Trøtt jeg :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på første ordinære UL imorgen! Skal vel bli deilig å se igjen det lille knøttet igjen!!

Er det idag det er bursdagen til Vesla? Isåfall:

:bursdag: Hurra for Vesla som fyller 10 år!!!!! :bursdag:

Natta:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...