Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Ha ein fin dag me kaffi besøk. Høres koselig ut :)

Å du må ikke nøle med å ringe legen/ jordmor hvis du lurer på noe. De er der for å svare på spørsmål osv. Sier som en lenger oppe her: Ingen spørsmål er for "teite". Mye bedre å få svar, ikke bra å gå rundt å være bekymra, sant??

Kos deg masse i dag.

God klem

Ja jeg kal ta kontakt hvis det fortsetter, men jeg har ikke hatt så masse kynnere de siste dagene :) Får ikke håpe det hadde noe de 3 nattevaktene mine :klø: Jeg skal hvertfall høre med legen på neste time. Ang. nattevakter generellt og livmorhalsen min + kynnerne mine..

Goo klem til deg :klem:

Det er noe av den beste maten som finnes :jepp: Sveler også ;)

:jepp: Må få laget lammefrikasse`snart :Nikke: i kveld er det midlertid reker som står på menyen :sikle:

Sveler er supergodt!!!

:klemmer:

Ha en super helg sunny!!

:hug:

Ja, men ingen av oss voksne fikk smake på dem :ler: det var 3 unger her og svelene ble satt på deres bord først,.. vips... TOMT...

De ville jo ikke ha kake etterpå engang :fnise:

Ha en strålende helg O`hara !!! :hug:

.................

Har ikke vært så mye innom i det siste, men jeg føler meg ikke i form :sukk: Redd dette kommer til å bli en sytebok ...

Svimmel, trøtt, hodepine, kvalm, verker i ryggen ... bah... Hva har jeg begitt meg utpå ???? ...

Jeg vil ha formen min tilbake !!!! Vil ut å gå tur istedet for å ligge på sofaen.. MØKK !!

Mannen ser at jeg ikke føler meg bra og han vil helst jeg skal gå å sykemelde meg, men jeg vil jo egentlig ikke det !! jeg vil jobbe ekstravakter jeg . Burde jo få tjent opp litt ekstra nå.

dagens syt....

Håper formen kommer seg snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kal ta kontakt hvis det fortsetter, men jeg har ikke hatt så masse kynnere de siste dagene :) Får ikke håpe det hadde noe de 3 nattevaktene mine :klø: Jeg skal hvertfall høre med legen på neste time. Ang. nattevakter generellt og livmorhalsen min + kynnerne mine..

Goo klem til deg :klem:

:jepp: Må få laget lammefrikasse`snart :Nikke: i kveld er det midlertid reker som står på menyen :sikle:

Ja, men ingen av oss voksne fikk smake på dem :ler: det var 3 unger her og svelene ble satt på deres bord først,.. vips... TOMT...

De ville jo ikke ha kake etterpå engang :fnise:

Ha en strålende helg O`hara !!! :hug:

.................

Har ikke vært så mye innom i det siste, men jeg føler meg ikke i form :sukk: Redd dette kommer til å bli en sytebok ...

Svimmel, trøtt, hodepine, kvalm, verker i ryggen ... bah... Hva har jeg begitt meg utpå ???? ...

Jeg vil ha formen min tilbake !!!! Vil ut å gå tur istedet for å ligge på sofaen.. MØKK !!

Mannen ser at jeg ikke føler meg bra og han vil helst jeg skal gå å sykemelde meg, men jeg vil jo egentlig ikke det !! jeg vil jobbe ekstravakter jeg . Burde jo få tjent opp litt ekstra nå.

dagens syt....

Håper formen kommer seg snart :sjenert:

Heia :klemmer: Håper formen kommer seg snart. Er litt enig med mannen din ang sykemelding. Kanskje du trenge bare ei uke eller to vet du, å da har du jo god tjangs å ta litt ekstra senere. Men forstår deg også, men strekker ikke helsa til så må vi av å til bare kaste inn håndkle.

Masse god bedring fra meg, håpe dagane går fort til du skal til legen.

God klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :klemmer: Håper formen kommer seg snart. Er litt enig med mannen din ang sykemelding. Kanskje du trenge bare ei uke eller to vet du, å da har du jo god tjangs å ta litt ekstra senere. Men forstår deg også, men strekker ikke helsa til så må vi av å til bare kaste inn håndkle.

Masse god bedring fra meg, håpe dagane går fort til du skal til legen.

God klem :klemmer:

Ja får håpe dagener går fort fremover til jeg skal til legen .. Meeen .... selv om jeg sitter med et hode som kjennes ut som det skal eksplodere og jeg er like slapp som en strømpe- så er jeg gaaaaaanske sikker på at jeg kjente et bittelite sprell i magen i dag :bolledeig:

For er rar, fantastisk følelse .. holdt på å sette en reke i halsen her :ler: Satt å spiste mat- ja, reker :fnise: så kjente jeg 4-5 små dunk inni der :rødme: Og jeg er helt sikker på at det ikke var verken luftbobler eller noe annet :jepp:

Jeg satt helt stille og sluttet å tygge , og sa til mannen ; "oi, nå kjente jeg noe :sjokkert:

Han ; "Hva ???? Noe galt ????

Hva skal jeg si ... Må bare :hoppe: :hoppe:

God helg :sol:

Håper formen din kommer seg :hug:

Takk :hug: Og GOOOOD helg til deg også !!!

..............

Vet at jeg ikke er flink til å oppdatere meg inne hos andre akkurat nå, men jeg kommer kraftig tilbake , håper jeg :sjenert:

Har bare noen tunge dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom med en god :klemmer:...og masse hurra :enig: for sprelling i magen...(får ikke opp "hoppe" smilyen...)

Håper formen din snart blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom med en god :klemmer:...og masse hurra :enig: for sprelling i magen...(får ikke opp "hoppe" smilyen...)

Håper formen din snart blir bedre...

Takk Myrthel :klem:

Satser på at jeg kommer meg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sunny! Ser du har passert 14 uker alt, tida går jammen fort! Så herlig med de første små sparkene da!

Håper formen din blir bedre! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for sprelling!!!

:danser:

:hoppe::duskedame: for de små sprellene! :)

Ja det var veldig kjekt :) Har ikke kjent noe mer etterpå da, men det kommer nok snart :nigo:

Hei Sunny! Ser du har passert 14 uker alt, tida går jammen fort! Så herlig med de første små sparkene da!

Håper formen din blir bedre! :klem:

Ja , 15 uker i dag :) Det er vel nå det skal begynne å bli kjekt .. Hvis bare formen kommer seg litt. Har bestemt meg for at jeg MÅ gå ut å gå tur eller noe i dag.. Har søren ikke vært mye futt i meg i det siste!

:klem:

Vesla har hatt overnattingbesøk de 2 siste nettene så det er jo full fart her hjemme, men jentene er jo så store at de ikke trenger å underholdes liksom.. Veldig grei alder også da, selv om jeg kanskje hadde hatt godt av å ha en 2-3 åring her som hadde fått meg ut på tur :ler:

Mannen ligger å snorker på sofaen :veslejenta: Han var ute med gutta boys i går så formen er nok ikke den aller beste :fnise: selv om han var hjemme før det stengte på byn, Han var allikevel go og "bedrukken" når han vekket meg. Holdt på rive ned badet hørtes det ut som :ler: Glad for at han ikke er ofte ute,. Nå var det for beste-kompisene hadde lyst å feire bursdagen hans litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på tickeren at det er tid for ultralydkontroll :klø: Det er ikke før om 3 uker da :sjenert: Og ikke vil vi finne ut om det er en "hotdog" eller ikke heller ;) nope.... Det skal bli surprice! Og Vesla skal være den første som får vite kjønnet etter at h*n har kommet ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at vesla blir stolt når hun er den første som får vite hva det blir :rødme:

God søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- så er jeg gaaaaaanske sikker på at jeg kjente et bittelite sprell i magen i dag :bolledeig:

For er rar, fantastisk følelse .. holdt på å sette en reke i halsen her :ler: Satt å spiste mat- ja, reker :fnise: så kjente jeg 4-5 små dunk inni der :rødme: Og jeg er helt sikker på at det ikke var verken luftbobler eller noe annet :jepp:

:strix: Så herlig med livstegn frå den lille. :rødme:

Gratulerer med 15 veker. Dette går jo unna! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg at vesla blir stolt når hun er den første som får vite hva det blir :rødme:

God søndag :klemmer:

Mja... Hun blir stolt sålenge det blir jente :fnise: For hun har hvertfall ikke tenkt å bytte bleie på en med tissefant, har hun sagt :fnise:

:strix: Så herlig med livstegn frå den lille. :rødme:

Gratulerer med 15 veker. Dette går jo unna! :hoppe:

Takk :) Ja dagene går heldigvis fremover :)

Håper jeg snart kjenner noe igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her inne på en stund, men du er jo 15 uker på vei alt jo :hoppe:

Beklager hvis du har måttet svare på dette 100 ganger, men når skal du på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja... Hun blir stolt sålenge det blir jente :fnise: For hun har hvertfall ikke tenkt å bytte bleie på en med tissefant, har hun sagt :fnise:

:fnise: Vesla har mange fantastiske kommentarer altså :fnise:

Så herlig med livstegn fra babysun da :) Fantastisk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Jeg er jo bare kjempetreg da, men NÅ fant jeg deg! Og her har du jammen rukket å blitt 15 uker på vei i mellomtiden :hoppe:

Håper energien kommer tilbake snart :kose: Kanskje du skulle bedt legen om å sjekke blodprosenten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her inne på en stund, men du er jo 15 uker på vei alt jo :hoppe:

Beklager hvis du har måttet svare på dette 100 ganger, men når skal du på UL?

Det går bra , jeg har vært litt fraværende jeg også en periode.. Håper et snur snart ;)

Nei, tror ikke jeg har skrevet nårtid jeg skal på UL her inne... hmmm :klø: tror det var 5 november.. :)

:fnise: Vesla har mange fantastiske kommentarer altså :fnise:

Så herlig med livstegn fra babysun da :) Fantastisk :rødme:

Ja hun er fin :) Tror nok hun blir ei ganske stolt storesøster uansett da, når hun bare får tenkt seg om.. (hvis det skulle bli en gutt )..

jaaa :hoppe: Gleder meg til å kjenne mer liv !!!

:vinke:

Jeg er jo bare kjempetreg da, men NÅ fant jeg deg! Og her har du jammen rukket å blitt 15 uker på vei i mellomtiden :hoppe:

Håper energien kommer tilbake snart :kose: Kanskje du skulle bedt legen om å sjekke blodprosenten din?

:vinke: Du er nok ikke tregere enn meg :fnise:

Alt ble sjekket på forrige kontroll .. Men nå skal jeg være så ærlig å si at jeg ikke har gjort stort for å få energien tilbake heller da.. Men det er ikke så lett å komme seg ut når hodet kjennes ut som det skal eksplodere :sukk: Jeg blir jo sliten av å gå opp trappa her hjemme jo...

Jeg kom meg ikke ut i dag heller !!! Jaja, i morgen skal jeg på jobb. Har hatt en del kynnere i dag så håper det ikke er like masse i morgen- liker det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt med nettsiden her i dag ??? Må bare spør for jeg får ikke opp bildet slik det skal være... Får ikke lest hele teksten til høyre på en måte (fordi det legger seg reklame og diverse oppå ).. Anyone ????? Fryktelig irriterende hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet kjempelenge i dag :) Var selvfølgelig oppe med Vesla og fikk henne på skolen men så hoppet jeg til køys igjen!

Føler jeg har litt energi i dag faktisk :) Så nå nyter jeg en god (sen) frokost + vitaminer.. så skal jeg få gjort litt her hjemme.. Mon tro om jeg skal kaste meg på sykkelen og hente Vesla på skolen også om et par timer :klø: Nyyydelig vær her i dag og når jeg føler meg bra.... så må det utnyttes :jepp:

Noe er fremdeles galt med skjermen min altså ... Som om de sidene jeg er inne på ikke passer til skjermen min,. Er sikker på det bare er å trykke på en knapp, men :sjenert: Hvis noen har peiling så vær så snill og hyl ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...