^^Sunny^^ Skrevet 27. september 2009 #1 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Litt oppklarende for dem som begynner å lese her - Begynnelsen av dagboken er når jeg venter barn nr 2,... og plutselig skal jeg ha nr 3.. Var en stund borte, men fant veien tilbake litt plutselig Mulig jeg lager ny bok , får se.. Akkurat nå fortsetter jeg bare på den gamle.. ) --------------------------------- Nå var det på høy tid med ny dagbok =) Velkommen til alle som har lyst å følge oss videre !! ............................... TIPPELISTE KJØNN Tussi Kirin Anamelona Myrthel Ida-Kristine faerytale dreia pusilus Grafica Strix Nòtt Devilina O`hara Drømmeren Minniemusepus Lucky spinnvill Raven Emarald SøsterLiten S Ilja** Gossip girl ................................... Noen som vil tippe på dato ?? Fødselsdato : dreia 17 mars Anamelona 22 mars pusilus 23 mars SterLiten 24 mars Nòtt 25 mars honning 27 mars Raven Emarald 29 mars Tussi 30 mars Gossip girl 30 mars Estrella 84 30 mars Devilina 31 mars Ilja** 1 April Lucky 1 April Myrthel 4 April Anamelona 4 April Endret 25. mai 2012 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 27. september 2009 #2 Del Skrevet 27. september 2009 Å dette blir kjekt:-) jeg skal hvertall følge. Glede meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 27. september 2009 #3 Del Skrevet 27. september 2009 Følge med mener jeg selvfølgelig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 27. september 2009 #4 Del Skrevet 27. september 2009 Oi, nå må jeg si jeg lurte på om det hadde skjedd noe - da du var forsvunnet fra mine innlegg.... Heldigvis fant jeg deg her, og du hadde bare fått ny dagbok... Gratulerer vennen... (er den gamle boka slettet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2009 Å dette blir kjekt:-) jeg skal hvertall følge. Glede meg til fortsettelsen Følge med mener jeg selvfølgelig :gjeiper: Er det den tanten jeg tror det er ?? Som jeg oppfordret til å få seg et navn her inne ? Oi, nå må jeg si jeg lurte på om det hadde skjedd noe - da du var forsvunnet fra mine innlegg.... Heldigvis fant jeg deg her, og du hadde bare fått ny dagbok... Gratulerer vennen... (er den gamle boka slettet?) Jeg er her jeg vet du Den gamle dagboken er slettet ja .. Over 200 sider i den så det var på tide å starte på nytt Nå skal jeg krype til køys her.. Natta jenter !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. september 2009 #6 Del Skrevet 27. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. september 2009 #7 Del Skrevet 27. september 2009 *Henger seg på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 27. september 2009 #8 Del Skrevet 27. september 2009 Ja det er den tanten du tror det er måtte jo bare få meg ett navn her inne så jeg får fulgt me skikkelig you know?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 28. september 2009 *Henger seg på* Ja det er den tanten du tror det er måtte jo bare få meg ett navn her inne så jeg får fulgt me skikkelig you know?? Det er bra ! ............................... Ny dag og jeg har fri.. Men har nå visst nok av arbeid her hjemme... Har masse klær som må vaskes og så skal jeg sortere i Vesla sitt skap.. Herremin som hun vokser Tror halvparten av klærne hennes er for små, så de gis til min søster Vesla kom også til meg og sa at jeg måtte kjøpe boxere til henne for de trusene hun hadde var MEGA-BARNSLIGE !!! Jaja, det går den veien ja.. Snart kommer hun vel og skal kun ha merkeklær... Så nå er vi 2 i huset her som må ut å shoppe snart. Jeg blir jo ikke mindre jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 28. september 2009 urk.... jeg er så lei av å være trøtt ! kan ikke noen sende meg noen bøtter med energi Nå har jeg sovet littegrann og skal liksom begynne med husarbeidet, men Skulle få gjort såååå mye i dag før vesla kommer hjem fra skolen,. Skal prøve å kaste meg i det nå,. Blir spennende å se hva jeg får gjort Musikk må jeg hvertfall ha.. Prøve å "gire meg opp" her .. Det er forøvrig bare 2 dager til tickeren min skifter bilde !!! Og da er jeg ute av de 3 første "skumle" månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 28. september 2009 #11 Del Skrevet 28. september 2009 Trøtt er du ikke alene om du.Skulle gjort mye her jeg og men.... Skal sitte på rompa og vente litt så kansje jeg setter i gang Gratulerer med en ny bok forresten.Blir spennende å følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 28. september 2009 Trøtt er du ikke alene om du.Skulle gjort mye her jeg og men.... Skal sitte på rompa og vente litt så kansje jeg setter i gang Gratulerer med en ny bok forresten.Blir spennende å følge med videre. Takk Jeg har nå fått vasket noen maskiner med klær og lagt sammen en hel haug, byttet sengetøy og ryddet/vasket kjøkkenet.. Så jeg er i gang Så blir det veeeeldig enkel middag i dag , fiskepinner Tror ikke jeg har spist det på 1 år eller noe .. Men det er jo litt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. september 2009 #13 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg vil, jeg vil! Du vil ? :klø: Ha fiskepinner ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 28. september 2009 #15 Del Skrevet 28. september 2009 Der var du Sunny! Jeg ble et øyeblikk litt urolig Men alt står bra til, skjønner jeg. Ha en koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. september 2009 #16 Del Skrevet 28. september 2009 Vesla kom også til meg og sa at jeg måtte kjøpe boxere til henne for de trusene hun hadde var MEGA-BARNSLIGE !!! Søte vesla :rødme: Gratulerer med ny dagbok da Gleder meg til å følge med deg videre her *sender over masse energi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. september 2009 #17 Del Skrevet 28. september 2009 Du vil ? :klø: Ha fiskepinner ? følge deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. september 2009 #18 Del Skrevet 28. september 2009 Snikleser her, vil gjerne følge deg om jeg får lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 28. september 2009 Der var du Sunny! Jeg ble et øyeblikk litt urolig Men alt står bra til, skjønner jeg. Ha en koselig kveld. Jeg er her jeg Ha en kempefin kveld du også Smygel Søte vesla :rødme: Gratulerer med ny dagbok da Gleder meg til å følge med deg videre her *sender over masse energi* Takk Jeg har nå fått gjort littegrenn her hjemme i dag, men det blir litt halvveis Får bli ferdig i mrgen følge deg videre! Åååååå det ble forresten ikke fiskepinner her Snikleser her, vil gjerne følge deg om jeg får lov? Selvfølgelig !! Det er bare kjekt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. september 2009 #20 Del Skrevet 28. september 2009 Eg vil også følga vidare! Og eg tar gjerne eit par fiskepinnar også, om du har til overs. Gratulerer med ny bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå