Skybert Skrevet 7. desember 2009 #101 Del Skrevet 7. desember 2009 Kult å se bilder, får litt mer perspektiv. (og mer press kanskje?) Har fått skikkelig inspirasjon fra deg til å prøve de øvelsene du har tatt (neg chins osv) blir spennende å se om jeg får det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. desember 2009 #102 Del Skrevet 7. desember 2009 Sier meg enig med de andre, morsomt å se bilder! Vi sitter jo her og prater sammen, uten å vite i det hele tatt hvordan noen ser ut. Kanskje vi andre bør bli flinkere til å legge ut litt bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 7. desember 2009 Syns dere bør alle legge ut bilder jeg. Det er så kjekt å se fremgangen til andre. Også er det også kjekt å se gamle bilder av seg selv som feit når en nærmer seg normalvektig, eller for de som bare vil definere kroppen. Fra slank og slapp til slank og stram. Var ikke så vanskelig etter litt knoting. Og Mrs Shorty ordna opp i knotinga mi så! Gleder meg til å legge ut neste bilde nå allerede. Redigerer de i gimp. et gratis program for fotoredigering. Så slipper jeg å vise alt. Tar bilde av puppene og siden en ser tydelig endring der og Men det er kunn for egen motivasjon! Var på vekta i dag igjen. Og jeg ser nå 87.7 der. Det er deilig. Hver gang jeg har trent slik som på søndag så går jeg ned. Viser bare at kostholdet mitt er rett det! Skal ta nye bilder i morgen eller no. Ikke holde inn magen denne gangen heller. Da må jeg jo holde inn hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. desember 2009 #104 Del Skrevet 7. desember 2009 Så morro med motivasjon og bilder! Jeg har jo lagt ut bilder av armen min om ikke annet Magen klarer jeg ikke ta bilder av uten å holde inn, jeg har holdt inn magen hele dagen så lenge jeg kan huske så det blir litt rart. Burde jo selvfölgelig gjöre det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 7. desember 2009 Klarer ikke gå og holde inn magen jeg. Men er selvsagt enkelte anledninger(kjole og fest). Der jeg forsøker så godt jeg kan, men det er ikke alltid godt nok ser jeg på bildene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. desember 2009 #106 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei, jeg ordna ikke opp i knotinga di Jeg gjorde ingenting. Hadde tenkt å sende deg en PM og si at du kunne prøve å administrere dine vedlegg fra kontrollpanelet, og så var det plutselig ikke noe problem lenger. Du har nok gjort alt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 8. desember 2009 Deilig dag i dag og. 8 timer med eksamenslesing, 2 timer på treningsstudio. I kveld skal jeg på kino med en kompis. Se New Moon og sikle litt på ungguttene. Kunne ikke hatt det bedre! Økta i dag bestod av knebøy, men de gjorde litt vondt, så gikk over til utfall istede med 20 kg stanga. Dæven det er tungt med annet hvert bein og sparke ifra. Overhead press på 25 kg, diiig. Markløft 4x5 60 kg. Den øvelsen er litt rar. Kjenner det ikke akkurat i det jeg holder på. Glipper mer på grepet pga svette hender. Men dæven hvor pest og utslitt jeg blir. Negative chins! wiii. Gikk mye lettere nå enn forrige gang. Aller første gangen klarte jeg 5 stk før jeg måtte sleppe meg helt ned. deretter 3 og 3 Hvor mange negative chins bør jeg klare før jeg forsøker meg på en ordentlig en? Trur jeg skal alltid kjøre den øvelsen på de dagene. Gleder meg til vektpausen i jula men. Skal ha 2 uker vektpause. Jogge eller svømme istede for aktivitetens del. Så er det nytt program!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. desember 2009 #108 Del Skrevet 8. desember 2009 Hörtes ut som en deilig ökt! Stilig med negative chins, det har jeg lyst til å pröve også Kos deg på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå! det var en dårlig film det! New Moon anbefales ikke. Uansett hvor deilig han Taylor Lautner er så føler man seg som en Cougar av å sitte å glede seg til han i bar overkropp i 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 12. desember 2009 Ide jeg nesten døde av dårlig samvittighet siden jeg hadde drukket en dag og ikke trent siden tirsdag så løp jeg avgårde rett før treningssenteret stengte. Det var såvidt jeg lot meg ta fri fra eksamenslesningen som også har lidd av fylleturen min. Da gikk jeg å trente en liten pinglete halvtime. Argh. Tenk hvis jeg ikke klarer å trene hardt nok i dag! Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 14. desember 2009 Da ble det trening i dag istede. Gleder meg som en unge. Siste eksamen i morgen, så er det julebord og ut på jobb en liten tur. I dag skal jeg ta meg skikkelig ut. Mer enn vanlig. Tenkte jeg skulle ta de fleste øvelsene. I hvertfall negative chins. Brenne alt kruttet så og si, sånn at søvnen i natt er skikkelig deilig. Redd jeg ikke har spist nok, men får se. Blir det for ille så kjøper jeg bare en slik protein shake. Da holder man ut mer! Målte kroppen i dag. Har bestemt meg for å gå mer etter det enn vekta som tidligere sagt. Midjen er ned fra 93.5 cm til 84 cm! 1 cm på 2 uker. Det er kjempe bra! Vekta er stabil. Målet er vel kanskje 78 cm rundt livet. Det er lenge siden jeg har vært. Glede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 14. desember 2009 Puh! det var deilig! Knebøy 55x5x5 Markløft 60x10 60x9 60x8 70x5 og 75x4 Burde forsøke å makse den en gang. Trur jeg skal gå opp til 65 på vanlig trening. Overhead press 25x6x4 Negative chins. Blir lettere og lettere for hver gang. Litt benkpress. Bare for å ha gjort øvelsen. Får ikke trent knebøy ordentlig på jobb, ei heller chins. Så tok det jeg kunne. 26 min på ellipsemaskinen og sulten som en ulv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. desember 2009 #113 Del Skrevet 14. desember 2009 Deilig med vellykket ökt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2009 #114 Del Skrevet 15. desember 2009 Ned 10 cm i midjemål er jo helt fantastisk!! Og må si det synes godt på bildene også!!! Jeg angrer på at jeg ikke tok bilder før jeg begynte, hadde vært morsomt å se nå! Ha en flott tirsdag Wildily! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 15. desember 2009 Takk takk jenter! er så kjekt å lese om deres fremgang og! Nå var eksamenen overstått. Og vi skal ut å drikke! Gler meg. på med kjolen og vise seg frem litt. De ser store forskjeller i klassen og! Så nå at de skal bytte ut mange av de stasjonære apparatene og utvide frivektområdet på treningssenteret mitt. Det blir fantastisk! Blir mindre plass til jentene som kjører tusen rep og sprader rundt der i trange bukser uten å pushe seg! Mohahaha (for de som ikke skjønte det så var det ond latter) Føler meg nesten litt teit når jeg er den eneste jenta som virkelig tar i av og til. De gangene jeg ser andre jenter som driver med frivekter så kan jeg ikke annet enn å se beundrende på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. desember 2009 #116 Del Skrevet 15. desember 2009 Enig med deg! Nå har ikke jeg vært på senteret her lenge, vært der 7 ganger fra forrige mandag, men jeg har enda ikke sett en jente drive med frivekter. Mye apparater, noe knebøy i maskin, men ingen frivekter desverre. Håper jeg ser noen etterhvert, motiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. desember 2009 #117 Del Skrevet 16. desember 2009 Har nesten blitt "fast" sammen med frivekter-gutta selv. Får noen blikk, men men.. Står ingenting om at det området er bare for gutta. Like greit å fortelle at jenter kan de også, ikke bare løfte shopping-poser! Håper du koste deg på eksamensfeiringen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. desember 2009 #118 Del Skrevet 16. desember 2009 WOW! 10 cm!! Grattis - kjempebra jobba!! Og nå er det juleferie og livet er herlig regner jeg med Vi får stå på og gjøre det vi liker - frivekter er så mye morsommere og effektivt! Så driter i om jeg er den eneste jenta! Gledermeg til romjul og jeg skal hjem og tilbake til treningssenteret mitt, er ikke lett å trene når jeg ikkehar tilgang på vekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 17. desember 2009 Da hadde jeg en tulleøkt før jobb i dag. Og gjett hva jeg presterte å gjøre! Fikk strekk i låret. Det er vondt! Håper det går over snart. Liker ikke å bli forespeilet å ikke kunne trene bein i så mange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 18. desember 2009 #120 Del Skrevet 18. desember 2009 Høres virkelig ikke godt ut. Håper det går raskt over *blåse på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå