Gå til innhold

Vekter-Cardio-Sunn Mat

Wildlily

Anbefalte innlegg

Ja, kjempegodt Shamim. Hadde en fantastisk treningsøkt med treningspartneren min i dag. En B økt, men vi brukte god tid på øvelsene og fikk virkelig slitt oss ordentlig ut. Tror vi holdt på i 1 time og 20 min. På 5 øvelser så er det godt gjort syns nå eg! Nå er jeg så deilig sliten virkelig gleder meg til å sove! håper dere alle har hatt en fantastisk treningsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, treningspartneren min har hatt det motsatte problemet av meg. Han har vært for tynn. En liten spirrevipp rett og slett med en helt syk forbrenning. Men nå har han, siden vi begynte å trene for 2 måneder siden. Lagt på seg 6 kilo! det er så bra. Skal minst få på ham 6 til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah....

For en god og deilig forfriskende A økt i dag om jeg så må få si det selv. Vi holdt på i 2 timer, med gode pauser mellom hver øvelse.

Og, kjempeimponert over både meg selv og treningspartneren min.

Han gikk i dag fra 55 til 70!! kg boksbøy. Uten problem! Han er blitt sterkere kan en si. Selv gikk jeg fra 45 til 55 kg!! Kjempe fornøyd med fremgangen. Men jeg sleit virkelig på den aller siste. :D

Nå ligger jeg på sofaen etter et nydelig karbo-måltid og er helt slakt. I dag kan jeg ta meg nogen drinker med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summere opp litt her.

Det er irriterende egentlig. Etter å ha vært syk og svak, pluss spist for lite før trening så har jeg ofte måttet gå ned på vektene fordi jeg ikke klarer alle repitisjonene jeg skal.

Men slik det ligger an nå:

55 kg boxbøy(denne har gått litt opp og ned siden det faktisk er mye tyngre å sette seg helt ned kontra slik jeg gjorde det før).

Fremdeles 25 kg militærpress, sliter virkelig med denne øvelsen, kanskje jeg ikke puster nok.

45 kg benkpress.

Markløft har utgått til fordel for landmines.

8kgx5x5 liggende flyers. ny øvelse. vil ha strammere brystmuskler.

Chins: bare -26 pounds på maskinen. Har lyst å klare det uten maskin!

landmines med pluss 5 kg x12x3

Vekta ligger stabilt på rundt 89 kg. MEN gått ned fra 68 til 65 cm rundt lårene. :D det er nice det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - long time--- Hvordan går det? :)

hei på deg twinkle! og alle andre jenter her inne :D

Jeg har det kjempemorsomt. Er ute i havet nå, så har trent annen hver dag. Bytta ut knebøy med utfall her, for å gjøre det litt enklere å trene de musklene. Men det er kanonmorro! Liker å få til ordentlig trening når jeg er i havet og. Har ikke vært så flink til å logge maten på jobb da. Har ikke tid til å sitte å regne på det. Men skal begynne igjen når jeg kommer hjem. Trur jeg skal slutte å logge maten når jula er omme. Da blir det bare vekt og mål. Da har jeg i så fall telt kalorier i et halvår. Syns nå det får holde ;)

Spent på vekta når jeg kommer i land. Den muskelen på undersiden av lårene har blitt skikkelig tydelig, kjenner den godt, så er redd vekta ikke har gått ned like mye som målene :(.

Nå skal jeg oppdatere meg litt på de andre dagbøkene. Men blir ikke ordentlig aktivitet her inne før jeg er hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestemt meg for å fikse håret før jeg når vekta. Skal finne meg en annen belønning til des. Har virkelig lyst på kort vilt hår igjen!

Dette siden vekta ikke går ned, bare målene. Takk for det Mrs. Shorty. Jeg klarer armhevinger uten knærne nå, noe jeg aldri gjorde tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å "se" deg igjen :)

Så flink du er!! Og moro å lese om de som virkelig liker å trene!!

En av mine delmål er også armhevinger uten å ha knærne nedi :) Gøy å ha sånne mål. Jeg var sist oppe i 7 stykk uten knærne - målet er 12. Men nå er det halvannen uke siden forrige styrkeøkt... så har nok ikke hatt noe fremgang siden det.

Jeg er ikke så veldig for å telle kalorier - så tenker at det er lurt av deg å kutte det etterhvert. Du har nok sikkert lært mye av det - og vil klare deg fint likevel!

Stå på videre :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo twinkle! 7 stk er jo helt kanon ;). Har ikke testa max antallet mitt. Men det er sikkert ikke mer enn 7. Er alltid så ødelagt i de musklene så de presterer ikke på sitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen et lite spor her, jeg er innom rett som det er, men ikke alltid like flink til å gi lyd.... :sjenert: Super framgang på deg, synes du er råflink! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo twinkle! 7 stk er jo helt kanon ;). Har ikke testa max antallet mitt. Men det er sikkert ikke mer enn 7. Er alltid så ødelagt i de musklene så de presterer ikke på sitt beste.

korrektur (akkurat tilbake fra trening): 9 armhevinger med strake bein :)

Du får prøve deg neste gang du trener overkropp - kjempegøy med fremgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake på mitt vanlige treningsstudio igjen. For å si det slik så kjenner jeg enorm forskjell! En deilig knebøys økt senere og jeg er støl som bare det. Blir nå kanskje trening i morgen og, hvis ikke venter jeg til mandag. Har ikke sett noe endring på vekta i det siste dog. Ligger stabilt på 89 kg. De siste 9 virker superseige. Men jeg skal ikke gi opp! Her skal det bli slimfit! Holde meg unna festinga så blir det ordnings.

Spent på cm da, det må jeg måle i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :)

Stå på - håper du får noen gode overraskelser når du måler i morgen!

Jeg sitter i sofaen og ser litt på sport på tv og tenker:

trene?? - ikke trene?? - trene?? - ikke trene??

Hva blir/ble det til med deg? Trent/trene i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :)

Stå på - håper du får noen gode overraskelser når du måler i morgen!

Jeg sitter i sofaen og ser litt på sport på tv og tenker:

trene?? - ikke trene?? - trene?? - ikke trene??

Hva blir/ble det til med deg? Trent/trene i dag?

Ble ikke trene i dag, lest til eksamen istede. Må trene i morgen jaffal. Gleder meg allerede. :D spørs nå om jeg har tid til det men! Mye å lese på.

Målte meg i dag. 106-86-110 cm og 65 cm rundt lårene. det er ned 1 cm rundt alt siden sist jeg målte. Selv om jeg ikke har gått ned i vekt. kjempedigg! Støl i dag og da. Men på mandag blir det deilig trening. Har lov til litt slik selv om det er eksamen på tirsdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både lest til eksamen og trent i dag. Ganske så fornøyd med meg selv. 1 time med vekter og 25 min på ellipsemaskinen. I tillegg til at jeg gikk ca 6 km på jakt etter blekk til skriveren min :) .

Dumme meg forsøkte meg på utfall etter en heftig 55 kg økt med Knebøy. Klarte ingenting!!! Trur jeg må ta det når jeg har slutta å ta knebøy hver øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Der var første semester-eksamen overstått. Og godt er det. Dette var nok desverre den enkleste. Fra nå av kan det bare gå nedover. Men er glad jeg trente i går, fikk sove som en bjørn. Det er deilig å våkne opp :natti: uthvilt etter en god lang treningsøkt. Bør sette meg ned med matte nå. Men er litt utslitt i hodet.

Lurer på om jeg skal veie meg igjen snart eller ikke. Føler ikke det går ned på vekta uansett så da er det bare demotiverende.

Til nå har jeg egentlig veid meg ofte, jaffal rett etter mensen. Da pleier kiloene å renne av og jeg setter nye rekorder hver gang. Men nå, rett før da kjennes det ikke ut som det er noe å hente på å veie seg i form av selvtillitsboost.

Begynner å bli drit lei av å logge maten da. Har lyst å slutte rett før jul. Føler egentlig jeg har bra kontroll på søtsuget. Det er bare det å spise ofte nok som gjelder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...