Gå til innhold

Vekter-Cardio-Sunn Mat

Wildlily

Anbefalte innlegg

:danse:

Vekta i dag sa 87.0 kg!

Ser man snart 86 tallet tro? Bare trene mer det!

Purple, det er ikke så voldsomt avansert. Prøver bare å bruke litt mer fantasi når det gjelder maten. Kutta ut raske karbs som brød, sukker, kaloriholdig drikke, poteter og pasta UTENOM ettertreningsmat.

Etter trening spiser jeg raske karbs.

Som feks til frokost i dag. To haugfulle spiseskjeer m Cottage cheese og minst 60 gr med luksus frukt og nøtteblanding.

En god og rik frokost.

Kan også spise egg, knekkebrød m forskjellig pålegg osv.

Lunsj er ofte salat eller nøtter.

Middag er ofte salat og masse kjøtt.

Utenom forsøker jeg å spise mye frukt.

Opprettholder minimum 1700 kcal pr dag.

Syns det er så vanskelig å kutte ut sånne ting jeg. Brus har jeg slutta med, det drikker jeg bare hvis jeg får det servert og ikke kan velge Farris.

Men brød og pasta og sånt er vanskelig. Ikke at jeg er så glad i brød, men det blir ofte det jeg spiser til lunsj og før etter-jobb-trening for salatbaren i kantina er så kjip...

Prøver først og fremst å kutte ned på sjokolade jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er så vanskelig å kutte ut sånne ting jeg. Brus har jeg slutta med, det drikker jeg bare hvis jeg får det servert og ikke kan velge Farris.

Men brød og pasta og sånt er vanskelig. Ikke at jeg er så glad i brød, men det blir ofte det jeg spiser til lunsj og før etter-jobb-trening for salatbaren i kantina er så kjip...

Prøver først og fremst å kutte ned på sjokolade jeg! ;)

Babysteps er nok best ja!

For min del så var det voldsomt nok, så jeg tok like greit hele rukkelet. Men ikke det at jeg eksluderer det helt hele veien. Trener jo ofte, så det blir mye karbohydrater.

Og av og til så er det godt med litt, bare kutte ned på de værste. Har til og med tatt meg en sjokolade dann og vann når jeg syns jeg fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er du en god del høyere enn meg også! Må si jeg sleit skikkelig på kroppsvekt altså :fnise: Men vekta går jo nedover, så du blir jo "sterkere og sterkere" sånn også ;)

Har et fysisk yrke, så har fordelen der! Bare vent, så eksplosivt som du øker så er du ganske snart mye sterkere enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja :fnise: Det er uansett kjempemotiverende å se hvor sterk du er, og hvor "consistent" du er med treninga di! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooo! Verdens beste helg! Date med en fantastisk gutt. Nå må jeg bare slappe av. Ikke stresse. Trene og kose meg. Redd han ikke er interessert.

Kan trøste meg med at hvis det ikke skjer noe mellom oss så har jeg ihvertfall dere! :)

Trening i morgen, så bør komme meg i seng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er superspennende! Deilig ern, en ordentlig godbit. :)

Jeg er altfor ivrig i dag kjenner jeg, og må trene av meg litt energi om 1 time :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens økt over! 2 timer trening.

Knebøy:

40 kg x 5 set x 9 9 8 8 8 reps.

Utfall

12 kg i hendene

3x fail

Inverted rows.

3x fail

benkpress

40 kg x 10 9 8 8 7 reps.

40 min ellipse.

Tok en lettvekts økt i dag, så tar jeg en 5x5 økt på torsdag.

I morgen er det en ny økt!

Klarer ikke la være å smile, trur eg e litt forelska!

vekta viste forresten 85,9 kg i dag, jeg ser 85 tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag, ny trening!

Markløft i dag, sleit med grepet fordi det var en 10kg stang som var ledig.

60 kg x 7

70 x 5 x 5 x 5 x 4

Overhead press

30kg x 6 x 5 x4

22.5 kg x 7 x6

Ettbeins strakmark:

14 kg mantle

3x F pr bein

Chins

3 x Fail

40 min Ellipse.

Så har vi bildet jeg tok i dag morges.

Begynner å føle meg bra!

post-30350-1263304506_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med både forelskelse og vekttap!! Du har en veldig inspirerende bok, skal forsøke å lære litt av treningsprogrammene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så godt å være forelska :hjerte: Jeg har vært med samme mann i 8 år(!!!) så innimellom er jeg litt misunnelig på de nyforelska - er så lenge siden.

Orka ikke gå tilbake å se på det forrige bildet ditt, men etter det jeg husker så har du en bra fremgang! Du ser bra ut! :)

(Kanskje du skulle lagt før og etter bilder sammen??)

Keep up the good work :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så godt å være forelska :hjerte: Jeg har vært med samme mann i 8 år(!!!) så innimellom er jeg litt misunnelig på de nyforelska - er så lenge siden.

Orka ikke gå tilbake å se på det forrige bildet ditt, men etter det jeg husker så har du en bra fremgang! Du ser bra ut! :)

(Kanskje du skulle lagt før og etter bilder sammen??)

Keep up the good work :tommel:

Takke takk twinkle! De andre bildene ligger på fremsiden hvis du trykker på bindersen på framsiden.

Jeg pleier å smugkikke på de andre sine bilder når de legger ut nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Twinkle, skikkelig framgang hos deg! :duskedame: Må være kjempemotiverende å se slike resultater! Nå er det veldig fortjent da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...