Blowers daughter Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 28. oktober 2009 Flink pike!! Jeg har også vært flink. Har fått løpt litt og spist sunt. Ble 1,4 kg ned denne uken. Hurra! Du er jo suuuuperflink, så flink har ikke jeg vært. Men jeg vil ikke gå ned for raskt heller nå, da vet jeg at jeg bare går FORT opp igjen. Også ammer jeg jo, og da skal man ikke gå fort ned. Forstår jeg deg riktig i at du kommer nedover til Oslo i helgen, og så blir du i området ei stund, slik at du kommer innom oss også? Si fra når du vet mer om når det passer osv. Fint at dere har hatt en fin helg! Gallamiddag høres moro ut! De bodyene så veldig praktiske ut, synd det ikke er noen slike butikker her nede, men vi har jo nettbutikken da. Ullbodyer er gull verdt utover nå. Ha en fin dag! Ja, jeg reiser nedover nå til helgen, og så blir jeg til over neste helg. Hadde vært kjekt å dra innom dere "på veien" fra Asker til Sandefjord. Gratulerer! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 28. oktober 2009 Start: + 13 kg Veiing uke 1: -500g Veiing uke 2: -200g Veiing uke 3: -600g Totalt: -1,3 kg Vil gå ned: + 11,7 kg til. Veide meg igjen i dag, for jeg følte av en eller annen grunn at vekta var litt "slem" med meg i går, i forhold til hvor flink jeg har vært. Og i dag var det ytterligere 500 g ned. Gidder ikke skrive det opp enda,får ta det med på neste ukes veiing. Får håpe det holder seg der. Målet var -3 kg innen søndag, det kommer jeg ikke til å klare. Men hvis jeg er flink blir det over 2 kg, og det er jeg i grunnen fornøyd med. Og da blir det 1000 kr til shopping til meg (500 kr per kg husker dere) Jeg har lyst på ny hverdagskjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. oktober 2009 #83 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så flink du er! Hvor mange kcal ligger du på? Jeg tror jeg må ligge under 1600 kcal egentlig. Kjole er så søtt og så feminint Har blitt stor tilhenger av kjole. Løøøøp og kjøøøøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. oktober 2009 #84 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg reiser nedover nå til helgen, og så blir jeg til over neste helg. Hadde vært kjekt å dra innom dere "på veien" fra Asker til Sandefjord. Blir koselig å komme seg litt bort og få hilst på slekta da. Det må vi få til, blir koselig! Så bra du har gått ned enda 500g! Smart med belønning pr. kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så flink du er! Hvor mange kcal ligger du på? Jeg tror jeg må ligge under 1600 kcal egentlig. Kjole er så søtt og så feminint Har blitt stor tilhenger av kjole. Løøøøp og kjøøøøp!! Jeg ligger nok på 1800-2100 kcal.. Varierer litt... Ja, kjole er feminint, og DIGG å gå med. Men må vente til neste uke da, får se om jeg finner noe på østlandet. Si fra hvis du har tid til en tur til den kafeen du snakket om i sandvika (man-tir el ons) Blir koselig å komme seg litt bort og få hilst på slekta da. Det må vi få til, blir koselig! Så bra du har gått ned enda 500g! Smart med belønning pr. kg. Ja, veldig smart, trenger litt motivasjon. ************************ I går var jeg og mannen på kino med et vennepar. Vi fikk endelig sett "jenta som lekte med ilden". Et annet vennepar satt barnevakt, og lille J sov som en engel hele kvelden.. I dag må det vaskes og pakkes til vi reiser. Urk, kjedelig.. Går i joggedress og har ikke tenkt meg ut døra i dag. Eller jeg må vel på butikken og handle middag. Lille J sover på teppet sitt på gulvet, jeg burde vel utnytte tiden mens han sover... Æsj, tror det blir en kjapp "kattevask" av leiligheten.. Mannen skal være alene her neste uke, og han bryr seg jo ikke uansett Og så kan jeg kommandere han til å rydde til vi kommer hjem. God plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. oktober 2009 #86 Del Skrevet 29. oktober 2009 Likte planen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonafide Skrevet 29. oktober 2009 #87 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg kom innom her ved en tilfeldighet og må bare si at du er utrolig flink som har satt deg mål som er oppnålige (mange som har litt urealistiske mål) og at du følger en plan som er både sunn og bra! Kanskje jeg følger ditt gode eksempel etter julen Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 29. oktober 2009 #88 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei, jeg kan på tirsdag. Hadde vært kjekt å møtes i sandvika. Har et par ærend der til uken uansett! Vi kan snakkes nærmere om det. Har du sett kjolene på Noa Noa? Noen av dem liker jeg veldig godt, veldig romantisk look! Deilig å fullamme, så får man litt ekstra kcal forbrenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 29. oktober 2009 Likte planen din! Jeg kom innom her ved en tilfeldighet og må bare si at du er utrolig flink som har satt deg mål som er oppnålige (mange som har litt urealistiske mål) og at du følger en plan som er både sunn og bra! Kanskje jeg følger ditt gode eksempel etter julen Masse lykke til! Takk, har hatt alt for urealistiske mål tidligere og har vel lært. Følg gjerne på etter jul, trenger flere til å piske meg Hei, jeg kan på tirsdag. Hadde vært kjekt å møtes i sandvika. Har et par ærend der til uken uansett! Vi kan snakkes nærmere om det. Har du sett kjolene på Noa Noa? Noen av dem liker jeg veldig godt, veldig romantisk look! Deilig å fullamme, så får man litt ekstra kcal forbrenning Da sier vi tirsdag Kan jo avtale nærmere på sms. Noa Noa ja, har ikke vært innom der på mange år, men liker stilen veldig godt. Tror jeg må ta turen innom ja. Og takk gud for amming, jeg vet godt at jeg ikke hadde gått ned et gram nå om det ikke var for amminga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå blir det ikke KG på meg på over en uke. Dvs kansje jeg rekker å få tyvlånt en PC, men kommer vel ikke til å prioritere det akkurat. Jeg og J tar toget nedover i morgen sammen med lillesøster for å feire at storesøster blir 30 år. Vi skal lage tapas til 30 mennesker, så akkurat nå burde jeg egentlig sitte og skrive handleliste... Litt usikker på hvordan det blir med veiing neste uke, kansje jeg må vente helt til jeg kommer hjem. Veier meg i morgen for å se om jeg har klart over 2 kg og kansje har en tusing å brenne av i Oslo Ha en fin helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. oktober 2009 #91 Del Skrevet 31. oktober 2009 God tur! Så gleder vi oss til å se dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 9. november 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 9. november 2009 Da er vi kommet hjem fra vår lille ferietur. Vi har hatt det veldig fint, og prøvd å begrense fartingen rundt for å treffe alle denne gangen. Det var veldig deilig å heller bruke litt lenger tid hos hver. I dag har jeg ryddet og vasket leiligheten, og vasket noe klær fra turen. Har fått en del klær av tanta mi fra den gamle jobben hennes, så i morgen må jeg rydde plass til det i kles-skapet. Føler det er litt stress denne uken, er jo ikke vant til å gjøre så mye om dagen, så når jeg har mange ting på planen blir det plutselig litt pes To-do Tirsdag: Ta svineinfluensa-vaksine Barseltreff Kontroll Helsestasjon Vaske minst 1 maskin tøy Rydde klesskap Onsdag: Kurs på NSB Torsdag: Trekke opp kabel og legge siste rest med flis på kjøkken (mannen) Ha lillesøs og kjæreste på Bacalao-middag(?) Levere bøker på bibliotek 1 Levere bøker på bibliotek 2 Fredag: KG-barseltreff Lillesøs skal passe J hele onsdagen, da jeg skal å kurs fra 8.30 til 16.30. Må pumpe meg en del påforhånd, også må hun komme innom så jeg ikke får fullstendig melkespreng. Blir rart å være borte fra ham så mange timer i strekk. Nå har jeg og mannen bestilt billetter hjem til jul, og vi tar hele 2 uker juleferie, det blir koselig. Gleder meg til vår første jul med lillegutt. Vi skal være hos pappa og samboeren, håper det blir fint. I dag har jeg kjøpt ny dyne til lillegutt da jeg synes den andre begynte å bli så liten. Har lest på forumet at man godt kunne hoppe over den mellomste str, så jeg kjøpte 100*140 cm. Den er enorm i sengen hans, bruker jo ikke sprinkelseng enda, bare den "vuggen" vi har ved siden av sengen. Heldigvis ligger den inntil sengen min, så vi legger bare det overskytende i sengen min. Blir nok bedre når han etterhvert får sprinkelseng, men håper å kunne bruke bedside-crib'en minst et par mnd til. Har også kjøpt nye kaseroller i dag (halv pris på glasmagasinet), da de gamle vi hadde (som egentlig ikke er så gamle, kun 2 år) hadde begynt å skalle av teflonbelegget. Kjøpte i stål uten belegg denne gangen, får håpe de holder lenger. Skrev jeg at svigers har snakket om at vi kansje kunne overta huset deres når vi flytter nedover? Det er kjmepefint og nesten 200 kvm. De synes det begynner å bli for stort for dem, og har begynt å kikke på leiligheter. Det ligger på tomta til barndomshjemmet til svigermor og det er de som har bygget huset selv. Mannen har bodd der hele sitt liv og jeg synes det er så koselig å tenke på. Nå har jeg begynt å innrede det i hodet mitt, så nå håper jeg det blir noe av Har tittet innom bøkene deres uten å legge igjen spor, gjør det i morgen. Nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. november 2009 #93 Del Skrevet 9. november 2009 Godt å ha deg tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 10. november 2009 #94 Del Skrevet 10. november 2009 Velkommen hjem igjen!! Gått ned noe? Jeg har gått ned 2,7 kg så nå må du være flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 14. november 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 14. november 2009 Æsj, lite aktivitet her om dagen. Er blitt syk og orker ikke PC noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. november 2009 #96 Del Skrevet 14. november 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. november 2009 #97 Del Skrevet 14. november 2009 Gooood bedring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 16. november 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 16. november 2009 Takk, jentene mine. Er bedre i dag heldigvis. Ikke moro å være hjemme med liten baby når man er syk. Har vel glemt å oppdatere veiingen. Hadde gått ned totalt 2,7 kg forrige mandag, men i dag var det opp 200 gram igjen.. Skal prøve å være superflink denne uka, selv om jeg er blitt litt snopsjuk mens jeg var syk.. Nå ligger J og sover i vogna si. Han har sovet masse i dag, og det er deilig for mamman som ikke er helt i hundre enda. I dag blir det kyllingwok til middag. Har kuttet og forstekt kyllingen og kuttet grønnsaker allerede, så det går raskt å lage varme resten når mannen kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. november 2009 #99 Del Skrevet 16. november 2009 Du, det er lov å spise godis når man er syk! Og ned 2,7 kg. forrige mandag er jo kjempebra! Kjøpte du deg forresten en fin kjole i belønning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2009 #100 Del Skrevet 17. november 2009 Uff, kjedelig å være syk, spesielt når man har baby! Håper du er helt frisk nå, og ikke blir syk igjen. Blir det for ille så må jo mannen ta seg fri. Synes du har vært flink jeg, å gå opp 200g er jo ikke så mye når du har gått ned nesten 3 kg! Dessuten er det lov til å spise litt godteri når man er syk. Bare ikke gjør som meg og bruk alt som en unnskyldning for å spise godteri ... Håper dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå