Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2501 Skrevet 7. februar 2010 Ville bare si at jeg følger spent med fra sidelinjen. Er innom hver natt når Vesla våkner og jeg ligger og venter den vanlige timen på at hun skal sovne! Utrolig tåpelig mammainstinkt det der altså. Ligger og venter på at ungen skal sovne! For hun gjør jo det. Men men.. Følger som sagt spent med selv om jeg ikke tyter så mye. Hehe. Lykke til med det som skal skje om du havner på sykehus innen neste gang jeg skriver! Merkelig det der, at du venter på at hun skal sovne enda du vet hun gjør det. Blir nok sånn her også kan jeg tenke meg. Strippet hun deg som i "AU! STRIPPING!" ? Søster fikk først en liten stripp, uten effekt, så kom en lege og røsket tak så hun hadde lyst å hyle, men DET hjalp. Hun gikk hjem fra sykehuset, og på veien fikk hun rier. Jeg skal sende kusina mi en PM og høre om hun legger ut oppskrift på mellomstørrelse. Jeg mener hun ville strikke seg gjennom oppskriftene før hun la de ut, nemlig. Det var ganske ubehaglig da hun strippet meg for å si det sånn. Har hatt ubehag i hele natt og merker det nederst i magen i dag også. Spennende med oppskriften da, men skjønner om hun vil strikke seg gjennom den først. skjønner godt du blir lei av alt maset håper det står bra til med deg og at du holder ut! Det står bra til med meg, i dag er humøret nesten på topp. _______________________________________________________________________ I dag skal vi skru sammen sprinkelsengen og kanskjeg å en tur. Er jo så utrolig fint vær at jeg bare MÅ ut kjenner jeg.
Saeria Skrevet 7. februar 2010 #2502 Skrevet 7. februar 2010 Kose deg med tur! Husker jeg var i full vigør på Ikea to dager før fødselen(lørdag), søndagen var det jo nok å ta seg til i huset mtp. oppussing, og noen turgåring på mandagen rakk jeg ikke. Fikk jo rier kort tid etter jeg stod opp.
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2503 Skrevet 7. februar 2010 Da har vi gått tur i 45 min, og vi hadde ganske godt tempo også. Bare turen hjem hvor jeg måtte ha flere pauser og litt saktere tempo. Utrolig digg å gå tur i strålende solskinn.
Gjest Problematique Skrevet 7. februar 2010 #2504 Skrevet 7. februar 2010 Så deilig med en tur ut! Kjempemisunnelig, jeg har også lyst til å ut, men har ikke tid
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2505 Skrevet 7. februar 2010 Så deilig med en tur ut! Kjempemisunnelig, jeg har også lyst til å ut, men har ikke tid Det var veldig godt. Mannen droppet å dra på trening slik at jeg skulle få meg en tur ut, det satte jeg veldig stor pris på. Tror nok han synes det var litt bedre å gå tur med meg enn å dra på treningssenteret også da.
Minttu Skrevet 7. februar 2010 #2506 Skrevet 7. februar 2010 Så godt å gå tur nå Her er det solskinn og flott, skikkelig vårstemning, og da blir jeg så i ryddehumør Så kjære og jeg har ordnet alt som trengtes her, så nå er det flott Men jeg må spørre, hva betyr det når man blir strippet? :klø:
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2507 Skrevet 7. februar 2010 Så godt å gå tur nå Her er det solskinn og flott, skikkelig vårstemning, og da blir jeg så i ryddehumør Så kjære og jeg har ordnet alt som trengtes her, så nå er det flott Men jeg må spørre, hva betyr det når man blir strippet? :klø: Når man blir strippet prøver jordmor/lege å utvide livmorhalsen slik at det kanskje setter fortgang i en forestående fødsel - så vidt jeg har skjønt. _______________________________________________________________________ Jeg har sovet litt igjen, deilig!! Og da jeg sto opp satte kjære sammen sprinkelsengen. Vi har hatt den stående en god stund, siden august ca så burde jo ha gjort det før, men ikke blitt til det da. Og nå fant vi ut at den ikke er helt standard størrelse gitt, så madrassen vår er litt stor og må bøyes i ene ytterkanten. Litt sur for det, men vi gjør ikke noe med det nå. Blir jo ikke den sengen hun skal bruke mest den første tiden. Jeg har redd den opp og den er så fin der den står. Gleder meg faktisk til å ta den i bruk, den og vuggen. Burde ikke være så lenge igjen nå egentlig.
Minttu Skrevet 7. februar 2010 #2508 Skrevet 7. februar 2010 Ah, da skjønner jeg Så koselig å ha satt opp sengen :happy:
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2509 Skrevet 7. februar 2010 Ah, da skjønner jeg Så koselig å ha satt opp sengen :happy: Ja jeg synes det, selvom Mannen syntes jeg har mast på det denne helgen. Tror nok jeg har vært litt overivrig på akkurat det, men hadde jeg gjort det alene hadde jeg jo fått kjeft. Og for at han skal gjøre sånt så må jeg nesten mase litt da.
dreia Skrevet 7. februar 2010 #2510 Skrevet 7. februar 2010 Her har mannen både vore på trening OG skal gå tur med meg om ikkje lenge. Det er så koselig med søndagstur saman med sin kjære i finvêret - eit vêr som for øvrig er fråverande her.
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2511 Skrevet 7. februar 2010 Her har mannen både vore på trening OG skal gå tur med meg om ikkje lenge. Det er så koselig med søndagstur saman med sin kjære i finvêret - eit vêr som for øvrig er fråverande her. Nå mangler Mannen motivasjon for å dra å trene, han kommer seg bare ikke av gårde og da var det lett å prioritere tur med meg.
dreia Skrevet 7. februar 2010 #2512 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Nå mangler Mannen motivasjon for å dra å trene, han kommer seg bare ikke av gårde og da var det lett å prioritere tur med meg. Mannen her er ikkje langt frå diagnose treningsnarkoman, trur eg. Men heldigvis er han på langt nær så ille som far min. :dåne: Litt greit når han drar på trening på søndagar, for då får eg snakka på telefonen med mamma i fred. (Pappa får eg også snakka med innimellom, men stort sett er han på treningstur. ) Endret 7. februar 2010 av dreia
Gjest Problematique Skrevet 7. februar 2010 #2513 Skrevet 7. februar 2010 NÅ har jeg tid til å gå tur... Men nå er sola på vei ned, så da gidder jeg ikke Deilig å få opp sprinkelsenga da! Håper strippingen virker og at det skjer noe snart, for din del, slik at du skal slippe å gå sånn og vente og vente og bli mast på i hytt og pine
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2514 Skrevet 7. februar 2010 Mannen her er ikkje langt frå diagnose treningsnarkoman, trur eg. Men heldigvis er han på langt nær så ille som far min. :dåne: Litt greit når han drar på trening på søndagar, for då får eg snakka på telefonen med mamma i fred. (Pappa får eg også snakka med innimellom, men stort sett er han på treningstur. ) Her er Mannen langt fra treningsnarkoman, det er det omtrent jeg som er av oss - NÅR kroppen funker da vel og merke. Men han må få ut finger'n for han skal være med på sentrumsløpet med jobben i april. Jeg og vesla skal være heiagjeng tenkte jeg. NÅ har jeg tid til å gå tur... Men nå er sola på vei ned, så da gidder jeg ikke Deilig å få opp sprinkelsenga da! Håper strippingen virker og at det skjer noe snart, for din del, slik at du skal slippe å gå sånn og vente og vente og bli mast på i hytt og pine Skjønner godt at du ikke gidder å gå tur når sola er på vei ned, er jo ikke like koselig da. Det var veldig deilig å få opp senga, var litt lei av å ha den stående flatpakket bak gangdøra. Det gjør bare gjesterommet litt vanskeligere å bruke som gjesterom nå da. Det skjer i hvertfall ting i magen min, DET kjenner jeg godt for å si det sånn. Har vært ganske øm der nede helt siden vi gikk fra jordmor i gårkveld. Men tror nok ikke at det skjer noe i kveld heller, kjennes liksom ikke sånn ut. Stakkars Mannen kommer nesten til å bli kastet ut fra jobb i morgen, når han viser seg der. Han har fått beskjed hele uken som var om at han ikke skal være der.
loffen Skrevet 7. februar 2010 #2515 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har også gått tur i det herlige vinterværet! Så koselig å ha fått opp sprinkelsenga da. Gjester kan bare ligge på gulvet. De skal ikke ligge for godt, for da blir man jo ikke kvitt dem.
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2516 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har også gått tur i det herlige vinterværet! Så koselig å ha fått opp sprinkelsenga da. Gjester kan bare ligge på gulvet. De skal ikke ligge for godt, for da blir man jo ikke kvitt dem. Vi har gjesteseng der inne, som nå har plass til en, men den er egentlig dobbel og det går jo ikke med sprinkelsengen stående ved siden av. Det ordner seg nok når vi trenger å bruke den sengen tenker jeg.
Nótt Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2519 Skrevet 7. februar 2010 Nå fikk jeg melding av broder A og han var i by'n og lurte på om han kunne komme innom en tur. Ble litt satt ut, men det er jo bare hyggelig så sa ja til det.
lille katt Skrevet 7. februar 2010 #2520 Skrevet 7. februar 2010 År og dag siden jeg har vært innom her (bare sniklest litt), men nå må jeg få deg inn på mine innlegg. Håper ikke det er frekt å bare ville snike seg med på innspurten... Vil bare ønske deg lykke til med den siste, slitsomme ventetiden og ikke minst den forestående fødselen!
Anbefalte innlegg