Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Nótt

Anbefalte innlegg

Er spent på hva Mannen sier når jeg prøver de på meg. Det jeg likte best med de er jo at de faktisk går nesten helt opp til kneet og passer rundt leggen min - noe jeg ikke er veldig bortskjemt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk

av ukjent

Tenk å bære en spire i seg,

en liten spire som vokser

og blir til liv

tenk å få kjenne

det første livstegn

en liten fot som sparker

en hånd som famler i mørket

en gang skal foten trå i vanlig jord

en dag skal den vesle handa ligge i di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg liker det nye utseendet på KG. Kanskje det bare krever litt tilvenning, men litt for bred synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk

av ukjent

og blir til liv

tenk å få kjenne

det første livstegn

en liten fot som sparker

For et nydelig dikt! Og det beste av alt; det er virkelig slik :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke så skjev i øynene av designet her inne som av å prøve å regne ut hvilken permisjonslengde og dekningsgrad som lønner seg for oss. :frustrert: Det er f***n ikke lett, men nå fant jeg en utregner på NAV sine sider så da skal jeg se om jeg finner tallene jeg trenger for det og få utregningshjelp der. Blir helt tullerusk av mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket i dag er: sort tynn langermet genser, sort fløyelsskjørt, sort ullmicrofiber strømpebukse og grå ullknestrømper. Skal ha høye docMartens til når jeg går ut. Også må jeg finne ut hva jeg skal ha på overkroppen av genser. :klø: Men et skikkelig høstantrekk er det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem igjen etter byturen. :fnise: Jeg hadde tenkt å overraske Mannen med å møte han på jobben, men det gikk i vasken. Jeg var 10 minutter unna jobben hans når han ringer for å si at han har fått gå før i dag. Måtte le, her skulle han overraske meg ved å gå nesten 30 minutter før og jeg skulle overraske han ved å møte han på jobben. Vi møttes rett ved og han var glad for at jeg hadde tatt turen den veien.

Da vi gikk av banen på Oslo S var det kontroll og jeg flipper frem månedskortet mitt, men det hadde ikke fått stempel i gårmorges da jeg stemplet i går morges. :sjokkert: Og det hadde ikke jeg lagt merke til. Kjente jeg ble iskald. Etter lang diskusjon og en mann i en telefon i laaaang tid, var jeg så heldig at jeg slapp bot. Mannen stod ved min side, men sa ingenting. Fant ut at jeg ikke skulle krangle med kontrolløren, heller forklare saken som den var. Og han valgte å tro på meg, hadde han ikke trodd meg hadde jeg bare sendt en klage til #Ruter og ikke begynt å klage der og da. Gikk derfra med et gedigent smil om munnen og rett opp på Humac. Fikk meg en iPod Nano 16GB i dag, i sort. De hadde nemlig hverken grønn eller lilla inne. Og nå ville jeg ikke vente lenger - 3 uker uten musikk er altfor lenge. Det blir nemlig dritkjedelig å ta banen uten musikken min. Og vi fikk alt det andre vi skulle i sentrum bortsett fra støvletter til meg, men vi skal stoppe innom butikken hvor jeg så dem i går. Så da regner jeg med at det blir støvletter på meg i morgen. :nigo:

Nå venter jeg på at Mannen skal lage ferdig pizza'n så vi kan spise middag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om dagen har vært fin! :)

Det har den og deilig er det, siden dagen startet tidlig. Fikk jo ikke sove etter at Mannen hadde gått, og jeg kunne sove lenge + at jeg frøs helt til jeg gikk ut av døra her. :fryser: Men nå er det heldigvis bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

disse siktene dine, er det noen du skriver selv?

Mange av de (jeg har ikke lest alle) er utrolig fine! :rødme:

De er sånn varme slik at de gjør deg varm i hjertet om du skjønner.

Likte beskrivelsen av antrekket ditt, forresten!

Det er litt sånn jeg ser for meg inni hodet mitt at jeg burde være. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

disse siktene dine, er det noen du skriver selv?

Mange av de (jeg har ikke lest alle) er utrolig fine! :rødme:

De er sånn varme slik at de gjør deg varm i hjertet om du skjønner.

Likte beskrivelsen av antrekket ditt, forresten!

Det er litt sånn jeg ser for meg inni hodet mitt at jeg burde være. :fnise:

:klemmer:

Nei disse diktene finner jeg på en side på nettet (vil ikke dele med dere for da har jeg jo ingen dikt å putte inn her som dere ikke alt har sett) :fnise: Jeg er dessverre ikke så flink til å skrive at jeg kan skrive så fine dikt.

Jeg elsker sånne antrekk, er dessverre bare så altfor sjelden jeg får gått i sånt pga jobben jeg har. Men nå når jeg har "fri" prøver jeg å pynte meg litt innimellom for å føle meg fin og sexy. Jeg føler meg som en sexy gravid kvinne og vil vise det med klær som jeg trives i, føler meg fin i og som viser magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk

av ukjent

og blir til liv

tenk å få kjenne

det første livstegn

en liten fot som sparker

Så herlig :rødme:

Godt du ikke fikk bot i dag da!

Gratulerer med ny ipod :) Jeg er helt avhengig av min når jeg er ute å går ;) Så deilig med musikk i ørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke fikk bot i dag da!

Gratulerer med ny ipod :) Jeg er helt avhengig av min når jeg er ute å går ;) Så deilig med musikk i ørene :)

Ja var superhappy da jeg slapp boten, var jo fullstendig innstilt på at jeg kunne få bot. Men hadde jeg fått det kan det nok hende at jeg hadde begynt å grine - kjente at hormonene raste i kroppen akkurat da. :fnise:

Gleder meg til å ta den i bruk når all musikken er lastet inn, må bare gjøre den jobben først. Så kvelden i dag og dagen i morgen går nok med til det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sånne antrekk, er dessverre bare så altfor sjelden jeg får gått i sånt pga jobben jeg har. Men nå når jeg har "fri" prøver jeg å pynte meg litt innimellom for å føle meg fin og sexy. Jeg føler meg som en sexy gravid kvinne og vil vise det med klær som jeg trives i, føler meg fin i og som viser magen. :)

Flott instilling!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

De grå ullstrømpene, er de tilfeldigvis fra H&M fra i fjor? :lol: Det skulle nemlig ikke overraske meg om vi har samme!

Jeg kjøpte forresten noen lekre flaskegrønne strikkeknestrømper på H&M for et par uker siden :lur:

Antrekket ditt idag hørtes dritlekkert ut! Og du er absolutt sexy som gravid :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De grå ullstrømpene, er de tilfeldigvis fra H&M fra i fjor? :lol: Det skulle nemlig ikke overraske meg om vi har samme!

Jeg kjøpte forresten noen lekre flaskegrønne strikkeknestrømper på H&M for et par uker siden :lur:

Antrekket ditt idag hørtes dritlekkert ut! Og du er absolutt sexy som gravid :rødme:

Jo de grå ullstrømpene er så klart fra HM, men ikke i fjor - for 2 år siden faktisk. :fnise:

Har du funnet flaskegrønne strikketknestrømper på HM????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det var på H&M på Karl Johan :jepp: De er flaskegrønne og svarte, sånt garn som er tvinnet om du skjønner? Kjempefine! De hang ved Divided-tilbehøret, ikke ved undertøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på H&M på Karl Johan :jepp: De er flaskegrønne og svarte, sånt garn som er tvinnet om du skjønner? Kjempefine! De hang ved Divided-tilbehøret, ikke ved undertøyet.

Får se om jeg får tatt meg en tur dit en dag snart da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...