Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1521 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er ingen spionhistorie, bare sære familemedlemmer. Gamle penger gjør folk sære. Hva gjør det meg til? Nyrik med gamle penger? Av og til mistenker jeg gamla for å ha "tillatt" ekteskapet kun av frykt for innavl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #1522 Del Skrevet 17. februar 2004 De sære familiemedlemmene er ikke alltid gode. Men men det er vel litt ok å være nyrik med gamle penger da. Hvor gamle er de pengene da? For det kan jo være at du er rikere enn du tror om de pengene er veldig gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #1523 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg må si jeg er overrasket over mennesker som tilegner seg selv kunnskap nok til å lese andre sine tanker. Jaja noen må jo få lov til å tro at de kan det også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1524 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja, du sier noe, Fella. Jeg skal straks og med en gang undersøke saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #1525 Del Skrevet 17. februar 2004 Gjør det, og husk det er alltid lov med litt sånn finnerlønn eller hva en nå skal kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1526 Del Skrevet 17. februar 2004 Nå skal jeg snart ut å bruke noen gamle penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #1527 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva skal du bruke de gamle pengene til da? Gamle ting, eller foretrekker du nye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. februar 2004 #1528 Del Skrevet 17. februar 2004 Fortsett å være deg selv du, LH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1529 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg skal kjøpe meg noen nye pelser. Tenker jeg tar meg en rev bare sånn for å feire det nye bandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #1530 Del Skrevet 18. februar 2004 "Out of clutter, find simplicity; from discord, find harmony; realize that in the middle of difficulty, lies opportunity." - Albert Einstein's three rules of work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. februar 2004 #1531 Del Skrevet 20. februar 2004 Håper ikke de gamle pengene en mugne eller fulle av spindelvev. Penger skal røre på seg, de, så jeg synes du har en grei strategi. Sære familiemedlemmer - de får man ikke gjort noe med, men noen ganger er det godt å ha noe skikkelig å ergre seg over, da. Ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. februar 2004 #1532 Del Skrevet 22. februar 2004 Den nye avataren din... *trekke pusten* ... altså, jeg får assosiasjoner til Onkel Skrue. Hadde ikke han en lykke-tiøring? Men det er kanskje bare den overopphetede hjernecella mi som spiller meg et puss nå. Gå og legg deg, Bertha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. februar 2004 #1533 Del Skrevet 25. februar 2004 YEAAAAAAAAAAAAAH YEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAH YEEEEEEEEAAAAAAAAAAH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #1534 Del Skrevet 25. februar 2004 Rykk fram til dagbok nr 2002, Fella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. februar 2004 #1535 Del Skrevet 26. februar 2004 LH, du trenger ikke gjemme deg mer nå... Det er ikke noe gøy lenger. Du kan godt komme ut fra gryteskapet, altså. *lokke* Vi savneeeeeeer deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #1536 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg er her, men er blitt litt skremt av de nye smiliene. Har vært en aldri så liten tur i Las Vegas i helgen. Ble litt skremt av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. februar 2004 #1537 Del Skrevet 26. februar 2004 Puuh... der var du jo! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. februar 2004 #1538 Del Skrevet 26. februar 2004 Hva gjorde du i vegas igjen? Du er en bereist ung dame du, og alle vi andre må sitte igjen her hjemme og kjede oss. Synger en nattasang for deg, så sover du sikkert mye bedre. Nååååååååååår trooooooooollmooooooooooor haaaaaaaaaaar laaaaaaaaaaagt siiiiiiiiiiiiiiiine elleeeeeeeeeeeeve småååååååååååå troooooooooooll og buuuuuuuuuuuuundeeeeet deeeeeeeeeeem faaaaaaaaaaaast iiiiiiiiiii haaaaaaaaaaaaaleeeeeeeen, da syyyyyyyyyyyyyyyyngeeeeeeeer huuuuuuuuuuuun stiiiiiiiiiiiiiiiiiille fooooooooooor elleeeeeeeeeeeeeve smååååååååååååå troooooooooooooooll de vaaaaaaaaaaaaaaaakreeeeeeeeeeeste oooooooooooord huuuuuuuuuuun kjeeeeeeeeeeeeenneeeeeeeeeeer. Ho aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaj buuuuuuuuuff, Ho aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaj buuuuuuuuuff ho aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj buuuuuuuuuff buuuuuuuuuuuff! Ho aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaaj buuuuuuuuuuuff. Hysj, nå sover sikkert Ladyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. februar 2004 #1539 Del Skrevet 29. februar 2004 Heeeeeeeeer bliiiiiiiiiii deeeeeeeeeeet liiiiiiiiiiiv - RaaaaaaaaaaaAI RAaaaaaaaaI nååååååååår æææææææ kjæææææææææææm i vaaaaaaaaaarmeeeeen Ååååååååh! Fooooooooor eeeeeeeeet liiiiiiiiiiiv - RaaaaaaaaAI RaaaaaaaaaaAI nåååååååååååår æææææææææææ fåååååååår skruuuuuuuuudd pååååååååå sjaaaaaaaaaaaarmeeeeen Deeeeeeeeet bliiiiiiiiiiiiiiiii liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv - RaaaaaaaaaaaaAI RaaaaaaaaaaAI teeeeeeeeeee laaaaaaaaaaaaaangt utpååååååååååååå naaaaaaaaaaaattaaaaaaaa Æææææææææææ laaaaaaaaandeeeeeeee iiiiiiiiitj meeeeeeeeeeed deeeeeeet føøøøøøøøøøørsteeeeeeeeeeee nåååååååååååår ææææææææææææ endeeeeeeeeeliiiiiiiiig haaaaaaaaaaar taaaaaaaaaaaaatt aaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 29. februar 2004 #1540 Del Skrevet 29. februar 2004 Viiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuunn' alllllllldriiiiiiiii fååååååååååå noooooooooook sjøøøøøøøøøøøl ommmmmmmmmmm viiiiiiii bruuuuuuuukt heiiiiiiiiiile naaaaaaaaaaaatta Viiiiiiiii kuuuuuuuuuuuunn' aldriiiiiiiiiii fååååååååååå noooooooooook sååååååååååå viiiiiiiiiiii foooooooooooortseeeeeeeeeeett ååååååååååå leeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiit iiiiiiiiiiiiii laaaaaaaaaaaaag daaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeet vaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrt daaaaaaaaaaaag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå