Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Kira; hva griner du for???

Jada, Bertha, $100 sedler lar seg ordne. Men er ikke lurven belønning nok?

I dag skal jeg kun slappe av hjemme i suiten min. Jeg har en terapitime, puddelterapi, men terapeuten kommer hjem til meg.

Jeg var en tur på Godset i går. Ikke bokstavelig, men virtuelt. Jeg ordnet det slik at en av konsulentene mine gikk rundt med webcam og headset, og på den måten fikk jeg sett det jeg ville uten å måtte reise dit. Praktisk???

Det ble mye mindre strabasiøst å skulle flytt enn forventet. Det meste var jo i orden som det var. Det eneste store forandringen, er badene og maling/tapetsering. Det mest slitsomme for meg har vært alle konsulentmøtene. Jeg gjør jo egentlig ingen ting selv. Hvordan ville livet vært uten konsulenter, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anna!

Sender deg en liten onsdagshilsen! Håper du har det fint!

Jeg er litt sliten etter en, så langt, travel uke, men gleder meg vilt til barnefri langhelg med min kjære, festligheter med lang kjole (det kommer en del mennesker som er i SE&HØR også! :o ) og ellers masse kos og avslappning! :sjarmor:

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem, Dina! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du fokuserer mye på godset ditt jeg AL...ikke glem deg selv midt oppi alt dette da :wink:

Hva med å ta deg en ordentlig shoppingrunde bare til deg selv?

Jeg blir mer enn gjerne med som shoppingkonulent :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du fokuserer mye på godset ditt jeg AL...ikke glem deg selv midt oppi alt dette da :wink:

Hva med å ta deg en ordentlig shoppingrunde bare til deg selv?

Jeg blir mer enn gjerne med som shoppingkonulent :sjarmor:

Å bli Godseier krever sitt, men jeg har ikke noe valg nå som Godset er anskaffet. Men, jo; du har rett. En shoppingrunde hadde gjort seg. Jeg skal vurdere det i morgen.

Mange lurer på hvordan jeg klarer å multitaske som jeg gjør for tiden. Jeg sjonglerer mellom Godset, terapien og konsulenter, så det er til å bli svimmel av. Selvsagt sliter jeg med tapet av mitt alter ego, men livet består jo av så meget mer - tapet og maling, for å nevne noe. Samt kjøkkeninnredning. Det handler om prioriteringer. Intet mer, intet mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssst! Vær nå litt forsiktig med den himkoken til Barbie, ok? Husk nå på at det fremdeles er midt på lyse dagen hos deg. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psssst! Vær nå litt forsiktig med den himkoken til Barbie, ok? Husk nå på at det fremdeles er midt på lyse dagen hos deg. :trøste:

Bertha:

SLADREHANK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kranglingen deres et annet sted! Dette er en meget pasifistisk bok. Etter at jeg fikk på pukkelen av Mae, tør jeg ikke annet enn å leve et eksemplarisk bedrestilt og dannet liv... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... men.... jeg prøvde jo bare å passe på deg, Lovinda! *furte* Makan! Men det er vel ikke verdt å påkalle mere storm her riktig ennå, nei.... Verne om natteroen og alt det der. Bla-bla-bla-bla-bla....

*raser av gårde i pirattaxi til Drammensveien 1 sammen med Barbie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best for dere, bråkehøner! Min vrede er det så som så med....andres vrede kan derimot føre til utvisninger og det som verre er.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var festen over, og det ble som forventet - Anna is the last woman standing... :sjarmor:

Nå har jeg fortært en bedre middag bestående av Peperonipizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er ny her og komer innom dagbok for å bli kjent.

Jeg komer fra annet land og snakker ikke god norsk ennda.

Do kan lese om meg i min dagbok.

hilsen Reza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det fest her? så ble ikke jeg invitert.... :(

Joda, du var invitert. Alle var invitert. Se "Fest i Drammensveien" på snikk-snakk.

Takk for hilsen, Hilde. Koselig med besøk fra andre grupper. Selv om de ikke er fullt så dannede som denne... :sjarmor:

Hei, Reza, og velkommen som dagbokskriver :D

Gode nyheter!!!! Godset blir ferdig tidligere enn antatt! Sånn kan det gå når man bare er bedrestilt nok! Hvis jeg er heldig, kan jeg muligens flytte inn i slutten av neste uke. Jeg fikk denne nyheten sent i går, og ble så oppildnet at jeg måtte ta en ordentlig tur til Godset tidligere i dag. Skal legge ut detaljerte beskrivelser senere.

Når jeg flytter inn, regner jeg med at jeg må skrive innflyttingsbok.

Vi slapp å rive den veggen på soverommet likevel. Flygelet gikk inn etter omstendelig lirking og luring. Bra!

Nå skal jeg spise lunsj. Hva - vet jeg ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser til min store bekymring og med stor undring at du slett ikke har en TAKRENNEKONSULENT Du vet - en som hjelper deg å fatte riktig avgjørelse ang sjattering på takrennene.. Uansett, nå som jeg har gjort deg obs på dette (neida, det er ikke pinlig at du ikke kom på dette selv. Du har vel strengt tatt en konsulent som burde kommet på dette) tenkte jeg at jeg kunne få låne vedkommende etter at du har hyret ham? Ærbødigst takk skal du ha osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...