Bertha Skrevet 15. mai 2004 #1641 Del Skrevet 15. mai 2004 Psssst! Jeg mener å erindre at godsherskerinnen skulle reise en tur til gamlelandet i anledning nasjonaldagsfeiringen. Jeg tipper at hun glemte pc'n hjemme - derfor det er så stille rundt spetakkelet. Ellers... er jeg redd hun har gitt oss opp! La oss i det minste la det komme i hennes favør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mai 2004 #1642 Del Skrevet 18. mai 2004 Sitter meg ned her og venter på festen som burde vært for lenge siden. :-? *venter* og *venter* *venter* og *venter* *venter* og *venter* *venter* og *venter* *HIKK* :oops: *venter* og *venter* *venter* og *venter* *RAAAAAAAAAAAP* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. mai 2004 #1643 Del Skrevet 29. mai 2004 * henter trucken og kjører inn en pall med Kleenex (type balsam) til Anna Lovinda * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. mai 2004 #1644 Del Skrevet 29. mai 2004 Har ikke AL vært her siden 30 April? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. mai 2004 #1645 Del Skrevet 29. mai 2004 Hun er nok på tur for å få seg litt frisk luft, Barbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. juni 2004 #1646 Del Skrevet 5. juni 2004 Sitter meg ned her og venter på festen som burde vært for lenge siden. :-? *venter* og *venter* *venter* og *venter* *venter* og *venter* *venter* og *venter* *HIKK* :oops: *venter* og *venter* *venter* og *venter* *RAAAAAAAAAAAP* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #1647 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. juni 2004 #1648 Del Skrevet 9. juni 2004 *feier og lufter og forbereder til hjemkomsten* :perebrus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. juni 2004 #1649 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er jammen en flink ku - som tar ansvar her. Er det ok at jeg ser på? Noe av det beste jeg vet er å se andre jobbe, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #1650 Del Skrevet 25. juni 2004 Da var jeg tilbake igjen. Oppsoekte gamle trakter og fant ut mye morsomt om en gammel kjenning. Naa skal jeg ta meg en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. juni 2004 #1651 Del Skrevet 25. juni 2004 HEI!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 25. juni 2004 #1652 Del Skrevet 25. juni 2004 Da var jeg tilbake igjen. Oppsoekte gamle trakter og fant ut mye morsomt om en gammel kjenning. Naa skal jeg ta meg en dusj. Sjallabais!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juni 2004 #1653 Del Skrevet 25. juni 2004 Velkommen tilbake, ALo. :-) Vi hører mer enn gjerne om dine studier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juni 2004 #1654 Del Skrevet 25. juni 2004 Venter på nærmere info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 25. juni 2004 #1655 Del Skrevet 25. juni 2004 ALo er vel Mistress i kjentfolkkunnskap nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1656 Del Skrevet 26. juni 2004 ALo er vel Mistress i kjentfolkkunnskap nå?Nei' date=' [i']det har jeg da konsulent til, kan skjønne. Makan til bråk her inne, da. Skjønt det passer jo bra, for da kan jeg få litt hjelp til støvtørking av flygeler og antikviteter - Mingvaser og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. juni 2004 #1657 Del Skrevet 27. juni 2004 Det var jammen lenge siden, AL. Fint om du kan stikke innom : http://www.forhekset.com/forum/index.php? Her er det mye mer morsomt enn på KG! Godt å se deg igjen forresten. Håper du her det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. juni 2004 #1658 Del Skrevet 27. juni 2004 Hyggelig å se at du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #1659 Del Skrevet 21. juli 2004 Borte meg her, og borte meg der. Jeg har sparket alle konsulenter, så flyttingen tok lengre tid enn normalt. Ja, jeg har flyttet igjen. Da jeg for tiden er konsulentløs, kan jeg desverre ikke legge ut detaljerte beskrivelser av leiligheten. Jeg ber om forståelse for dette. Men; jeg er tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #1660 Del Skrevet 21. juli 2004 Og ps. Kan noen gi meg en velskrevet oppdatering??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå