Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Kunngjøring:

Jeg har, etter grundige funderinger, besluttet å ta tilbake pikenavnet mitt igjen: Anna Lovinda.

Å, detta har vi venta på så lenge, ja så lenge, ja så lenge.

Å, detta har vi venta på så lenge, ja så lenge, ja så lenge.

Og vi danser, danser rundt i ring, ring ring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Så jeg må slutte å kalle deg Lady'n nå da...?

Hva skal jeg si da? Anna'n??

Ikke like elegant, spør du meg... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna!

Jeg syns også det var koselig at du tok tilbake pikenavnet ditt! :P

Det har ikke jeg gjort, selv om jeg skilte meg for snart 5 år siden...! :o Grunnen er veldig enkel; mitt navn som gift er "kulere" enn mitt navn som ugift! :ler: Helt logisk, ikke sant???

Fint at du ikke har glemt meg forresten, takker ydmykst for hilsen i dagboken! :wink: Håper det står bra til med deg, og at du får en fin helg "over there"!

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ansvarlig for andres lykke? Eller er lykke noe hver og en er ansvarlig for selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, si det. Jeg skulle ønske at man kunne det. Noen ganger bekymrer man seg rett og slett for mye. Jeg skulle ønske at ansvarsfølelsen min var mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå runder jeg snart 3000 innlegg :o . Husker at jeg i begynnelsen lurte på hvordan det var mulig å oppnå slike svimlende antall. Jeg skylder på Bertha, Revetispa, Bettie, Arwen, Dina, Sexysadie, brukere med navn på M (skjønt ikke nå lengre), og resten av røkla. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Kjeder meg, men burde egentlig finne sengen. Men det er så kjedelig jo. Kan jo ikke lalle sengen så tidlig, men på den andre siden så er ikke 23.50 tidlig da. Men så er det jo det når det kommer til meg da, for jeg er vant til å være oppe halve natten. :roll:

KABOOOOOOOOOOOOOOOM Det der lærte jeg av Bertha. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuuut, tuuuut!

Vil du være med på biltur? Vi tar en tur nedover kysten og kikker på surferne. Kanskje vi får lånt et brett også!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...