Gjest Neferet Skrevet 9. november 2009 #101 Del Skrevet 9. november 2009 Da har jeg også meldt meg inn...men følger du noe kurs eller bare menyene deres? La det virke- FORT Jeg følger verken kurs eller menyer jeg, bare måler og registrerer det jeg spiser, sånn at jeg holder meg innenfor det tillatte antall kcal per dag (stort sett ihvertfall). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2009 #102 Del Skrevet 9. november 2009 Ca 5 kg er tydeligvis den magiske grensen for at omverdenen begynner å registrere at man ser annerledes ut! I dag har jeg fått flere kommentarer på jobb, både fra en kollega som nevnte det også i forrige uke, nå mente hun imidlertid det kanskje var på tide jeg kjøpte meg noen nye klær... Skal nok drøye akkurat det litt til. Og så var det en annen kollega som lurte på om ikke jeg hadde blitt mye tynnere, for jeg så så slunken ut i forhold til henne! Moro med den typen oppmerksomhet!! Og motiverende er det jammen også! Fant forresten ut hva som skal være belønning for delmål nr. 2, gikk forbi noen veldig fine, små og enkle øredobber på lørdag. Så nå er det bare å stå på for å få lov til å kjøpe dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. november 2009 #103 Del Skrevet 9. november 2009 Oppmerksomhet fra andre er absolutt en motiverende faktor, ja! Og veldig lurt at du begynte med vektklubben igjen. Jeg kommer til å fokusere på det etterhvert, når jeg merker motivasjonen for det igjen. Sist gang ble jeg litt tussete i hodet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2009 #104 Del Skrevet 9. november 2009 Det var det jeg ble sist gang også Shorty, denne gangen var tydeligvis både motivasjonen og engasjementet annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. november 2009 #105 Del Skrevet 9. november 2009 Hei:) Legger endelig igjen en liten melding (tror ikke jeg har gjort det før..) Men jeg har vært innom og fulgt med deg og diddles - moro! Så utrolig flink du er!! Jeg skal heller ikke ned så mange kilo. Begynte på nesten 70kg og skal ned til 65 i første omgang. Men du, så lang tid det tar... Har holdt på i 6 uker og gått ned 1,7kg bare... Men men... Hjelper å lese om dere å se at det går hvis man virkelig er motivert! Lykke til videre! Nå er du jammen nære målet ditt! Diddles må stå på for å holde med deg nå! Jeg kommer til å følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. november 2009 #106 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg følger verken kurs eller menyer jeg, bare måler og registrerer det jeg spiser, sånn at jeg holder meg innenfor det tillatte antall kcal per dag (stort sett ihvertfall). Lykke til! Hvor finner jeg tillatt antall kalorier der inne?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. november 2009 #107 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hei:) Legger endelig igjen en liten melding (tror ikke jeg har gjort det før..) Men jeg har vært innom og fulgt med deg og diddles - moro! Så utrolig flink du er!! Jeg skal heller ikke ned så mange kilo. Begynte på nesten 70kg og skal ned til 65 i første omgang. Men du, så lang tid det tar... Har holdt på i 6 uker og gått ned 1,7kg bare... Men men... Hjelper å lese om dere å se at det går hvis man virkelig er motivert! Lykke til videre! Nå er du jammen nære målet ditt! Diddles må stå på for å holde med deg nå! Jeg kommer til å følge med videre. twinklestar og takk for skryt! Denne uka er det visst mer jobbing enn trening, men jeg kommer sterkere tilbake, og da skal jeg finne deg også! Hvor finner jeg tillatt antall kalorier der inne?? :klø: Hvis du går til Diskusjon > Ny i vektklubben > Så mye skal du spise i løpet av en dag så finner du både formel og praktisk eksempel i innlegg nr. 1 Lykke til! Endret 11. november 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2009 #108 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Her er jeg jo tydeligvis ikke inne om dagen!! Og dette er nok heller ikke dagen, for første gang siden regimet har jeg virkelig sprengt alle inntaksgrenser med store mengder smågodt, sjokolade, gulrotkake og bugels (Jeg innbilte meg nemlig at nå var jeg så flink at jeg klarte å ikke spise hele posen med bugels, men akkurat på det lærer jeg nok aldri...) Men, ingen dårlig samvittighet her i gården i dag. Feire måtte jeg jo, og hormonene kjører på høygir. Så utskeielsen er høyst tillatt. Fordi jeg fortjener det! Endret 13. november 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. november 2009 #109 Del Skrevet 13. november 2009 Bugels? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2009 #110 Del Skrevet 14. november 2009 Bugles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2009 #111 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 14.11.2009: Vekt: 64 kg (+0,9 kg siden sist lørdag) Midje: 71 cm (-1 cm siden sist lørdag) Navlemidje: 80 cm (samme som sist lørdag) Lår: 58 cm venste, 57,5 cm høyre (uendret venstre, -0,5 høyre) Armer: Ikke målt Endret 14. november 2009 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. november 2009 #112 Del Skrevet 14. november 2009 Dette går den rette veien, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2009 #113 Del Skrevet 14. november 2009 Dette går den rette veien, ja! Joda, det gjør jo det. Men jeg er så snoklete at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Kan jo ikke putte i meg alt jeg finner heller, det gjorde jeg jo i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. november 2009 #114 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer an på hva du vil putte i deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2009 #115 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer an på hva du vil putte i deg det Du er der ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. november 2009 #116 Del Skrevet 14. november 2009 Nei her har jeg ikke vært idag Du kan fortsatt "slappe av" - du ligger omtrent 3/4 stor hest foran meg likevel Snoklete er det rareste ordet jeg har hørt, men jo mer jeg tygger på det jo mer passer det til den følelsen å ha lyst på noe...så jeg tror jeg adopterer ordet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. november 2009 #117 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer an på hva du vil putte i deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. november 2009 #118 Del Skrevet 15. november 2009 Nei her har jeg ikke vært idag Du kan fortsatt "slappe av" - du ligger omtrent 3/4 stor hest foran meg likevel Snoklete er det rareste ordet jeg har hørt, men jo mer jeg tygger på det jo mer passer det til den følelsen å ha lyst på noe...så jeg tror jeg adopterer ordet ditt Stor hest du liksom.... Godt å se du adopterer snoklete, jeg synes det er det eneste riktig ordet! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2009 #119 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg holder koken altså, selv om KG er sterkt neglisjert fra min side om dagen... Og Diddles, kan vi ha resultatdag på søndag denne uka? Er på julebord med hotellovernatting fra fredag til lørdag, dårlig med vekt der tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. november 2009 #120 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg holder koken altså, selv om KG er sterkt neglisjert fra min side om dagen... Og Diddles, kan vi ha resultatdag på søndag denne uka? Er på julebord med hotellovernatting fra fredag til lørdag, dårlig med vekt der tror jeg.... Det går så fint Jeg kjører nok lørdag som vanlig, men jeg kan vente til søndag med å legge det ut Julebord er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg